View Full Version : Hur länge räcker Fairings KCG?
Ja. Hur länge räcker Farinigs KCG om man håller sig till rekomenderad dosering?
Med rekommenderad dosering (6-9 gram) = 30-45 portioner. Det klarar du väl av att räkna ut själv? ;)
http://www.fairing.se/kcg.htm
Själv behöver jag dock +10 gram för att jag ska märka nåt.
hehe. oj, såg inte att den var 270g.
Men den blir jui djävulskt dyr 400 spänn för nåt som inte ens håller i en månad.
Tränar både Muay Thai och på gym, så jag undrar finns det något mer än KCG och Kreatinpyruvate som skulle vara bra för mig att ta?
Tror ni jag kan ta t.ex. Exells Kreatin utan att det går åt helvete på thaien?
JA skulle rekomendera KCG och sen kanske en bra energi dryck.. typ som Fairings SLOOW CARBS.. för att du ska orka hålla igång på alla långa thai pass :naughty:
M
okey, såg nu att det var som kreatinpyruvate. Att man bara skulle ta det innan träning , och då räcker det ju ganska länge. Tror fan jag slår till på det.
Edith: Vet någon om det går att köpa KCG i någo butik i stockholmstrakten?
Originally posted by Bounga
okey, såg nu att det var som kreatinpyruvate. Att man bara skulle ta det innan träning , och då räcker det ju ganska länge. Tror fan jag slår till på det.
Fairings gym ligger i Stockholmstrakten, kolla hemsidan för en adress.
Originally posted by Bounga
Kolla dina PM killen ;)
M
Butik i Stockholm: Nutrition Outlet , Skånegatan 66 tel. 08-642 59 35 , Contender Gym , Gotlandsgatan 70, 08-640 83 40 , Umi-A hälsokost , Swedenborgsgatan 26 , 08-720 14 69 , Athletic Hälsokost & träning Hägerstensvägen 116 0sv...
På söder finns det många Hälsokosthandlare som säljer Fairing men dom har ofta bara vissa delar av vårat sortiment.
Annars finns Fairings Gym ute i Järfälla som har ALLT (+ lite till)
I söderförort finns Haninge Hälsostudio , 08-745 00 40 som även dom har hela sortimentet + lite till
Detr kanske är dags att lägga upp en ÅF lista på fairing.se:D
Lika bra Lasse, släng upp vettja.. :D
M
Ja för tusan Lasse, släng upp en ÅF-lista snarast. En annan som bor i en byhålla utan någon ÅF för Fairing behöver veta var närmaste butik finns.
ÅF i skåne tack! gärna malmö/lund.
Det är faktiskt inte speciellt mycke dyrare än vanligt kreatin. Tänk på att du måste ta kreatin monohydrat i större doser och oftare än KCG.
Sen räcker ju en burk KCG ungefär 30-45 pass (beroende på vilken dos), vilket ju är över 2 månader ifall man räknar med att man tränar 4 ggr/veckan.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.