View Full Version : Först i Sverige!!!
Då var man först i landet med att prova Fairings nya Degussa-glutamin. Kan rapportera att det blandar sig väldigt lätt i vatten och smakar okej. Inte för att smaken spelar så stor roll för mig, huvudsaken är att det funkar, men det finns ju vissa typer som är känsliga. Betyget efter mkt kort utvärderingstid::thumbup:
/ Chef
Fairing II
28-02-2004, 21:54
Ja du CHEFEN du var tom. före mig. Mest imponerad vart jag av lättlösligheten för man behöver knappt röra om och enligt analysen finns det knappt ens spår av restprodukter vilket är vanligt i Asiatiskt Glutamin
Fairing enda företaget som använder Degussa Glutamin som råvara , NO CHINES SHIT :thumbup:
Originally posted by Fairing II
Ja du CHEFEN du var tom. före mig. Mest imponerad vart jag av lättlösligheten för man behöver knappt röra om och enligt analysen finns det knappt ens spår av restprodukter vilket är vanligt i Asiatiskt Glutamin
Fairing enda företaget som använder Degussa Glutamin som råvara , NO CHINES SHIT :thumbup:
BÄST QULITY IN THE WÅRLD?;)
muskelbyggarn
29-02-2004, 22:29
*puss* lasse vad du är duktig :thefinger
FyllSkalle
01-03-2004, 13:35
När finns detta att köpa??
Redan nu kan ni handla Glutaminet.
Vad är egentligen skillnaden? :em:
Fan va jag känner mig mobbad när det står "No Chinese Shit" överallt. :D
Originally posted by Prankie
Fan va jag känner mig mobbad när det står "No Chinese Shit" överallt. :D
Förlåt mig Prankie - :laugh: :laugh: :laugh:
Originally posted by Fairing
Redan nu kan ni handla Glutaminet.
får man 1850% mera muskler med ?
:D
Originally posted by Prankie
Fan va jag känner mig mobbad när det står "No Chinese Shit" överallt. :D :laugh:
Ursäkta Prankie jag tänkte inte på dig :D
Dwagen du får kanske inte mer muskler en med något annat Glutamin fast å andra sidan sipper du att njurar och lever upphör att fungera pga tungmetaller:thumbup:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.