View Full Version : sötman på nya exell?
ivandrago
21-02-2004, 17:33
Dags att beställa nytt protte, och undrar om ni dragit ner sötman på exell sedan förra gången jag beställde det, vilket var typ ett år sedan? Vill minnas att eiselt eller någon sade i somras att exell skulle bli mindre söt i framtiden. Har detta hänt?? Kommer det att hända??
Jag beställde strax innan jul och då var det ordenligt sött (för sött för min smak). Men det är kanske bättre att låta nån från staffen berätta istället, har bara lite tråkigt så jag skriver ändå.:rolleyes:
no1fitness
22-02-2004, 02:11
Jag kan bara svara för vaniljen och där har sötman sänkts markant till min stora förtvivlan...:cryout:
Men nu tänker jag inte på det längre utan har vant mig vid den mindre söta smaken.
ivandrago
22-02-2004, 20:17
thanks ms fitness =)
någon "officiell" som kan bekräfta att sötman sänkts?
Originally posted by ivandrago
thanks ms fitness =)
någon "officiell" som kan bekräfta att sötman sänkts?
Ja. :D
/pez
ivandrago
22-02-2004, 23:45
Originally posted by Pez
Ja. :D
/pez
gött!!
får ta och beställa ett lass då!
Jag brukar vara ganska gnällig med det som är för sött, men alla smaker har gått ner för min del. Ledsnade på vaniljen ganska fort dock. Chokladen har jag bara ätit sex skopor av hittills men tycker att den är helt OK och jordgubben är min favorit! Utmärkt god att blanda t o m med vatten! :cheers:
shirunai
23-02-2004, 21:59
äckligt med sötma då jag bara kör 2dl vatten per dl protein, jag har bara 11kg kvar av mina 44kg jag beställde i somras....snart får man köpa nytt, nu är det ju apdyrt, 1/3 dyrare till och med
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.