View Full Version : Har Twinlab något vettigt deff-preparat?
Grannen har 40 % på Twinlabs sortiment, så jag ska till att beställa några saker nu. Tänkte bara beställa en gainer och lite protein, men kom på att jag den 1 mars ska försöka deffa lite. Har de någon deff-produkt som är värt att lägga pengar på...?
King Grub
19-02-2004, 14:51
Vad menar herrn med "deff-produkt"? Fettförbrännande? Måltidsersättning?
Originally posted by King Grub
Vad menar herrn med "deff-produkt"? Fettförbrännande? Måltidsersättning? Oj, sorry, jag menade "fettförbrännande". Mat fixar jag på egen hand...
Twinlabs CLA är inte så dyrt till ordinarie pris, och har du 40% så blir det ju t.o.m. billigt! Inget fettförbrännande förvisso, men CLA är väl bra under deff har jag för mig :confused:
Om jag måste välja bland twinlabs produkter så.
SUPER MASS FUEL och/eller ett vassleprotein.
Kreatin, fiskolja, multivitamin/mineral, möjligtvis c-vitamn.
Originally posted by z_bumbi
SUPER MASS FUEL och/eller ett vassleprotein.Det var precis vad jag också tänkte. Får se om det blir något annat. Någon anna som provat något bra?
Kebab-Arne
19-02-2004, 22:55
Inte bättre att försöka klara deffen utan tillskott?
Originally posted by Kebab-Arne
Inte bättre att försöka klara deffen utan tillskott? Självklart, men jag måste väl få fråga? Vem vet, det kanske finns någon som har bra erfarenheter av något...
Men eftersom det inte verkar finns det så skiter jag i att köpa något. :angel:
Kebab-Arne
19-02-2004, 23:13
Originally posted by JAM
Självklart, men jag måste väl få fråga? Vem vet, det kanske finns någon som har bra erfarenheter av något...
Men eftersom det inte verkar finns det så skiter jag i att köpa något. :angel:
Visst, visst...
40% rabatt är ju en del, tar grannen övergivna Twinlab brukar och fyller med mjöl? :D
Originally posted by Kebab-Arne
Visst, visst...
40% rabatt är ju en del, tar grannen övergivna Twinlab brukar och fyller med mjöl? :D
Frågan är om inte det vore en förbättring... :angel:
/pez
Originally posted by Pez
Frågan är om inte det vore en förbättring... :angel:Hehe...
Med 40 % rabatt kommer ju Twinlab ner på vanliga priser... :notme:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.