View Full Version : wonderbars
Hallo, någon sa till mig att man får en kartong wonderbars om man gör en större beställning...stämmer detta och gäller det då än?
tack på förhand=)
influensa nu, förbannat!:smash:
Dom kanske är lite sena ute med "julklappen", eftersom att dom har den fortfarande. Men men, det står ju på sidan så...
"Dom har vi nu lagt beslag på och säljer ut för ett riktigt bra pris. Ett bra tillfälle att handla sitt julgodis nu alltså!
För dig som gör en beställning på över 2.500 kr (oavsett vilka produkter ni köper) så ger vi dig en kartong Wonderbar i "Julklapp"."
Dom kanske är lite sena ute med "julklappen", eftersom att dom har den fortfarande. Men men, det står ju på sidan så...
Snarare tidiga. Fast det är klart, så länge det säljer går det ju alltid... ;)
thanx, får gå ihop ett gäng polare och göra en beställning då=)
King Grub
03-01-2004, 18:37
Originally posted by pTr
thanx, får gå ihop ett gäng polare och göra en beställning då=)
Då blir du ju tvungen att dela de smaskiga kakorna med kamraterna också! Eller håller du det erbjudandet hemligt? :D
Originally posted by King Grub
Då blir du ju tvungen att dela de smaskiga kakorna med kamraterna också! Eller håller du det erbjudandet hemligt?
haha, blir nog illa tvungen att dela med mig:eating: :smash:
Sparrisen
03-01-2004, 18:56
Vart i Sverige finns godbitarna? Köpte för 3 veckor sedan (dock ej här...) en låda på 46 wonderbars för typ 300 kr. Men med frakt etc så var jag ändå uppe i ca 550 kr - vilket inte är så märkvärdigt billigt precis.
PS lådan är nu tom...
Hej igen:P har gått ihop ett gäng kompisar nu men de vill bara beställa om man får denna kartong med bars...hittar inte att det står det på sidan någonstans så vet någon till 100% att det stämmer?
tack på förhand=)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.