View Full Version : Weider super mass2000
stora_starka_jätten
02-01-2004, 14:54
hallå då har jag köpt en Weider super mass 2000
har dock ett problem.. de finns ingen skopa i den och de står inte hur mkt man skall ta å så! nån som vet!? å kan hjälpa mig?
i övrigt vill jag gärna ha respons på kosttillskottett!
Säker på att det inte ligger en skopa nergrävd...? Det gjorde det i alla fall på min Twinlab-Gainer.
King Grub
02-01-2004, 15:09
Det är väl en vanlig gainer? Sockerarter och vassleprotein? Inte mycket respons att ge på det.
Har du ingen matvåg så du kan väga upp lagom mängd?
MunsöHustla
02-01-2004, 15:41
1dl = ca 50g om jag minns rätt
Dosering: Blanda 3 matskedar (72 g) med 250 ml mjölk eller vatten.
/C
EiseltUK
02-01-2004, 16:44
Originally posted by PyToN
Dosering: Blanda 3 matskedar (72 g) med 250 ml mjölk eller vatten.
/C
Det bör nog snarare vara 6 matskedar för att få 72 gram.
/ Henrik
Jag vet inte om informationen är rätt (den är tagen från *************). :D
Men jag har själv ätit samma tillskott och jag har för mig att det stod 3 matskedar på burken.
/C
Originally posted by PyToN
Jag vet inte om informationen är rätt (den är tagen från *************). :D
Men jag har själv ätit samma tillskott och jag har för mig att det stod 3 matskedar på burken.
/C
Håller med på en punkt, att det brukar stå dosering på burken i MSK om inte skopa är inkluderad...
stora_starka_jätten - Kolla upp det!
nordland
02-01-2004, 22:31
om man ser på jänkarnas matvanor i övrigt, så motsvarar en amerikansk matsked ett decilitermått ungefär :devil: så satsa på ca 3dl...
King Grub
03-01-2004, 11:39
Originally posted by nordland
om man ser på jänkarnas matvanor i övrigt, så motsvarar en amerikansk matsked ett decilitermått ungefär :devil: så satsa på ca 3dl...
Matsked betyder väl inte "sked man äter mat med". Det är ett standardiserat mått. :D
Muaytudd
03-01-2004, 12:25
Men herregud!
Det kvittar vad som står på förpackningen.
Du får se hur mycket du väger. Kolla på innehållsförteckningen och måta upp så mycket som passar dig.
Det finns huc mycket info som helst hur mycket man ska ha per kroppskilo på detta forum.
Använd sökfunktionen för att hitta.
Tack och hej
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.