PDA

View Full Version : kreatin från naturens droger

aliquis
28-12-2003, 16:52
Var folk på irc som frågade var man kunde köpa kemikalier så jag gav dom några tips men så började jag kika på gamla sidor och hamnade tillslut på naturensdroger..

Under kategorin bodybuilding säljer dom kreatin monohydrat där man bl.a. kan läsa "OBS! Vårt låga pris beror inte på att kreatinet är sämre andras det är andras pris på kreatin som är sämre! (Vi säljer inte bl a Ferrings skit kreatin)".

En snabb visit på farings websida och deras text om kreatin avslöjar dessutom att dom har kopierat texten rätt av. (som om nu inte felstavning och särskrivning hade varit nog).

Ska man skratta eller gråta? Det trista är ju att personen som har websidan lär sälja hur mycket som helst till folk.

King Grub
28-12-2003, 17:00
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?s=&threadid=9998&highlight=naturensdroger</a>

DiZi
28-12-2003, 17:40
Tycker synd om Fairing och andra företag som får ta skiten... Killen som "äger" naturensdroger borde förfan få ta ett straff, hans månader i fängelse för "Förberedelse av narkotikabrott" verkade inte räcka för att han skulle få vett i skallen :insane:

Synd att ingen tar sig tid att verkligen stämma det störda fanskapet... :D

EDIT: Sorry om någon viss "Lars" tog åt sig... moahahaha.

aliquis
28-12-2003, 17:47
dom skrev ju att det INTE var "ferrings skit kreatin", så dom påstod aldrig att det skulle komma ifrån fairing, men det var precis samma produktbeskrivning.. och känns ju rätt fånigt att uttrycka sig så om man vill framstå som något sånär seriös.

DiZi
28-12-2003, 17:49
Håller med dig, och sedan alla felstavningar, förfan! Det borde han göra något åt också... :) Jävla gubbe :devil:

aliquis
28-12-2003, 19:46
heh, såg eiselts inlägg i den andra tråden, "De borde kanske ha tagit bort namnet Fairing när de snodde texten.".

Förklarar ju saken, dom har snott texten och fairing kom med, någon har klagat, dom tog bort fairing och "hämnades" genom att skriva att det inte är ferrings skitkreatin, låter ju rätt logiskt.. nåja, skitbutik ändå som sagt. Dom är dyra på resten också ;)

DiZi
28-12-2003, 20:30
Originally posted by aliquis
heh, såg eiselts inlägg i den andra tråden, "De borde kanske ha tagit bort namnet Fairing när de snodde texten.".

Förklarar ju saken, dom har snott texten och fairing kom med, någon har klagat, dom tog bort fairing och "hämnades" genom att skriva att det inte är ferrings skitkreatin, låter ju rätt logiskt.. nåja, skitbutik ändå som sagt. Dom är dyra på resten också ;)

jaså? Ja det förklarar ju saken, men som sagt, att folk fått hem det i påsar. Hahahaha... Herregud...

Fairing II
28-12-2003, 20:32
Tydligen ny ägare nu på naturens och vi får väl hoppas att dom har mindre rökskadad hjärna än Lars.........

DiZi
28-12-2003, 20:46
Originally posted by Fairing II
Tydligen ny ägare nu på naturens och vi får väl hoppas att dom har mindre rökskadad hjärna än Lars.........

När hörde du detta? Mailade "dom" och frågade bara för någon vecka sedan och då var det "Mvh Lars" man fick se :smokin:

Pez
28-12-2003, 23:13
Originally posted by Fairing II

"Läder-Lars" står väl inte officiellt bakom nån av sina siter?
Han har ju en drös nu... han var ju med i nåt sabla program på TV också...vetifan om det inte var Uppdrag Granskning?
Där sa han iallafall att han "dragit sig tillbaka".. men det var nästan så man kunde ana sig till att han korsade fingrarna bakom ryggen.. :D

Sätter en hundring på att det är "Leather-Lars" som fortfarande driver Naturens Droger.

Aliquis - det roliga var att kreatinet kom i vanliga plastpåsar som nån skrivit "Fairing" på med en spritpenna... :laugh:

/pez

muskelbyggarn
29-12-2003, 10:55
Men vänta nu Pezen. "Leather Lars" Det är ju smeknamnet på vår allas bunker-lasse. Är det månne han själv som säljer svampar och andra "berusningsfrön" i ett alias?

:D :notme:

Trodde naturensdroger försvunnit för länge sedan? Ingen vettig människa handlar väl därifrån?

Vänl,,,
Tobbe

aliquis
29-12-2003, 12:48
Originally posted by muskelbyggarn

Trodde naturensdroger försvunnit för länge sedan? Ingen vettig människa handlar väl därifrån?

Nu är ju inte vettiga människor den kategorin dom vänder sig emot.

DiZi
29-12-2003, 13:15
Men vänta nu Pezen. "Leather Lars" Det är ju smeknamnet på vår allas bunker-lasse. Är det månne han själv som säljer svampar och andra "berusningsfrön" i ett alias?

:D :notme:

Vänl,,,
Tobbe

Vettig går ju att diskutera. Men folk som är "mindre smarta" kanske vänder sig dit för att handla något som dom har fått för sig är en mirakelprodukt. Vem vet :D

AndersHermansson
30-12-2003, 19:04
Behöver man ens fundera över om man ska köpa kreatin från naturensdroger när det finns så många seriösa återförsäljare både i sverige och utomlands?

Vidare måste jag entusiastiskt ansluta mig till det gemensamma gycklandet av naturensdroger ni här bedriver. <ironi> jag tror jag ska ta och beställa lite rökelser, sätta på mig fraktaltröjor och käka lite frön så att jag kan känna mig andlig </ironi>

Fairing
31-12-2003, 10:29
Tobbe!!

Du är mig på spåren:D

I Stockholm måste man arbeta i en inbrottsäker bunker för att kunna ha varorna kvar men vad har du för själ att arbeta i ett garage:laugh:

Gytt Nytt År:cheers:

muskelbyggarn
07-01-2004, 10:17
Ja du bunkermannen, är man så liten o klen som du så lär man ha ett bra försvar, men en stor kille som en annan :D inger sådan respekt :hbang: att ingen törs komma.

Alla som vill köpa kvalitetsprodukter avtalar en tid med mig :D

Eller så har du en GRYM efterfrågan helt enkelt :hbang:

Vänl,,,
tobbe

Pez
07-01-2004, 10:43
Ja du bunkermannen, är man så liten o klen som du så lär man ha ett bra försvar, men en stor kille som en annan :D inger sådan respekt :hbang: att ingen törs komma.

Alla som vill köpa kvalitetsprodukter avtalar en tid med mig :D

Eller så har du en GRYM efterfrågan helt enkelt :hbang:

Vänl,,,
tobbe

Kan det inte vara så enkelt som att det inte finns nån annan inom 5 mils omkrets från dig där ute i obygden? Förresten...nu på vintern - tar du skotern eller hajkar du med snöskor till närmsta granne för att ringa och sånt?

/pez :smokin:

muskelbyggarn
07-01-2004, 11:09
Jag förstår att du är obildad kära Pezen, men du måste förstå att fjollträsk där du bor och metropolen Fellingsbro ligger på samma breddgrader = samma klimat fast lite bättre här då :D

Vänl,,,
Tobbe

Pez
07-01-2004, 11:37
Tänkte mest på farbara leder och vägar.. här plogar vi ju och så - frågan är om det är värt att ploga 5 mil landsväg för att en slät liten småföretagare ska kunna ta saaben ner till lanthandeln? :angel:

Misaproriate use of government spending!

/pez :D

muskelbyggarn
07-01-2004, 14:22
Du måste förstå att när man är så satans grov som jag är så behövs ingen plog, man plogar själv helt enkelt. :D

Fairing
07-01-2004, 15:23
Jag tror att din "grovhet" sitter i din breda midja:D

Förövrigt har vi skattebetalare i Stockholm gett dig lön länge nu när du har varit sjuk:laugh:

muskelbyggarn
07-01-2004, 23:01
Skattebetalare?
:laugh:

Det är ju 08 med omnejd som är landets största skatteSMITARE hehehe

Och som livegen vet du att man inte får någon jävla sjukpenning, det blir en miljard jävla papper och fylla i plus bevisa att man har varit sjut bla bla bla. vem orkar med det? Inte jag ivf :em:

Midjan, den är smal och fin, det vet du!:naughty:

Vänl,,,
Tobbe

Fairing
08-01-2004, 08:13
ÄH... du har väl nått glesbyggdsbidrag från EU som även gör att du slipper betala skatt:D

muskelbyggarn
08-01-2004, 09:29
Ja hur tror du man kan leva på att sälja andras tillskott? Med de ruttna marginalerna så måste man hitta andra vägar :naughty:

Du ser ju bara de som försöker sälja fairingkreatin, de måste sälja svampar för att få allt att gå ihop :thefinger

Vänl,,,
Tobbe