View Full Version : Prisjämförelse CLA
MunsöHustla
26-12-2003, 19:23
gjorde en liten jämförelse av olika märken cla då jag funderar på att testa det någon månad, lägger upp det här så kan ni andra också få se resultatet .;)
Cla priser (http://www.mmck.nu/svea/cla.htm)
Beräkningarna är gjorda på templets bästa priser.
Om Ultimate är verkligen är så billigt är jag lite osäker på, var svårt att få fram siffror från dom och fick titta på deras amerikanska hemsida.
Mina Twinlab-kapslar är på 1500mg med 1000mg CLA...
MunsöHustla
26-12-2003, 21:20
Originally posted by Mindek
Mina Twinlab-kapslar är på 1500mg med 1000mg CLA...
min katt är gul och tjock.....
Glenner_84
27-12-2003, 12:32
:laugh:
Starke_arvid
27-12-2003, 14:42
Varför utgå från just templet?
Vill du göra en riktig jämförelse så kan du inte utgå från något annat än tillverkarens prissättning i samma antal mängd som du köper där ifrån.
MvH // S-A
MunsöHustla
27-12-2003, 15:13
Originally posted by Starke_arvid
Varför utgå från just templet?
Vill du göra en riktig jämförelse så kan du inte utgå från något annat än tillverkarens prissättning i samma antal mängd som du köper där ifrån.
MvH // S-A
Öhh varför ska jag utgå från tillverkarnas prissättning om den inte är den lägsta?
Starke_arvid
27-12-2003, 15:33
Originally posted by MunsöHustla
Öhh varför ska jag utgå från tillverkarnas prissättning om den inte är den lägsta?
Så du menar att dessa "företag", som i det här exemplet Templet har LÄGRE pris än själva 'fabriken'?
Jag är nästan säker på att det finns andra som säljer billigare än Templet.
Men min fråga är nu; Varför utgå från Templet?
Är detta gjort för personliga anledningar så förstår jag, men jag hoppas att du inte försöker generalisera märkernas prissättning eller något nu, utifrån en källa.
MvH // S-A
MunsöHustla
27-12-2003, 17:08
Originally posted by Starke_arvid
Så du menar att dessa "företag", som i det här exemplet Templet har LÄGRE pris än själva 'fabriken'?
Jag är nästan säker på att det finns andra som säljer billigare än Templet.
Men min fråga är nu; Varför utgå från Templet?
Är detta gjort för personliga anledningar så förstår jag, men jag hoppas att du inte försöker generalisera märkernas prissättning eller något nu, utifrån en källa.
MvH // S-A
Templet är en portal där man kan få se ett stort antal internet butikers bästa pris i olika varor. Templet själva säljer inga kosttillskott, de är endast en guide där man ser vilken butik som har billigast priser på en utvald vara. Jag har tagit de lägsta priserna som olika butiker har erbjudit på respektive vara och helt enkelt jämnfört dom. Vad är det du inte förstår?
Starke_arvid
28-12-2003, 00:50
Originally posted by MunsöHustla
Templet är en portal där man kan få se ett stort antal internet butikers bästa pris i olika varor. Templet själva säljer inga kosttillskott, de är endast en guide där man ser vilken butik som har billigast priser på en utvald vara. Jag har tagit de lägsta priserna som olika butiker har erbjudit på respektive vara och helt enkelt jämnfört dom. Vad är det du inte förstår?
Nu förstod jag allt precis utmärkt, hade lite svårt att få ihop ditt syfte bara med sjävla jfr i fråga. Bra Bra!
MvH // S-A
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.