PDA

View Full Version : nya "effektiva" fettförbräningsprep utan effe

MunsöHustla
15-12-2003, 18:38
Har kommit en hel del nya fettförbräningsprepp som inte bygger på efedrin men ändå ska ha samma egenskaper (när det gället fläsket). Har sett tex hot-rox, xenadrine mm skylta med det.

Finns det någon chans att detta fungerar som efedrin fast utan biverkningarna?

DiZi
15-12-2003, 19:29
Vad skulle det innehålla om det inte skulle innehålla Efedrin? Jag har fått en del intressanta PM's på senare iochmed att jag postade min tråd ang Efedrin, många har upplevt ett bra resultat av Efedrin/Ephedra utan STORA bi-effekter osv. Men om dessa ska vara utan bi-effekter är jag intresserad av vad dessa ska innehålla. Vart hittar vi info om dessa?

Mvh Daniel

MunsöHustla
15-12-2003, 20:17
Originally posted by DiZi
Vad skulle det innehålla om det inte skulle innehålla Efedrin? Jag har fått en del intressanta PM's på senare iochmed att jag postade min tråd ang Efedrin, många har upplevt ett bra resultat av Efedrin/Ephedra utan STORA bi-effekter osv. Men om dessa ska vara utan bi-effekter är jag intresserad av vad dessa ska innehålla. Vart hittar vi info om dessa?

Mvh Daniel

kolla dina pm....

DiZi
15-12-2003, 20:19
Originally posted by MunsöHustla

kolla dina pm....

Roger that! :D

Arwen
16-12-2003, 08:08
Ngn som testat "HotRox"?

Till skillnad från vanliga "ephedra-tillskott" så kostar det en förmögenhet och jag har inte lyckats hitta en komplett innehållsdeklaration, vad fan är HotRox-formula?:furious:

shirunai
16-12-2003, 08:20
xenadrine är inte nytt och jag tror några här på forumet har testats, skulle de vara hälsosamma och bra i förbränningssynpunkt hade folk använt dem, satsa på riktig mat istället och ät nogrant, jag tror inte på att förbättra formen med dessa preparat.

DiZi
16-12-2003, 14:53
Originally posted by Arwen
Ngn som testat "HotRox"?

Till skillnad från vanliga "ephedra-tillskott" så kostar det en förmögenhet och jag har inte lyckats hitta en komplett innehållsdeklaration, vad fan är HotRox-formula?:furious:

Tja mannen, ja det sjuka med HotRox är dess pris, cirka 650 spänn för 80 tabs eller något sådant. Detta är MYCKET dyrt, speciellt när dom rekomenderar 1-2 tabs på morgonen, 1-2 vid lunch och 1 före varje måltid...

Sidan jag hittade HotRox på är nere för tillfället, men vet inte om det fanns en innehållsdeklaration där heller :( Vill också se den :)

Mvh Daniel

z_bumbi
16-12-2003, 22:59
T-mag har väl förklarat vad som är i hotrox så försök där om ni håller på att leta på andra ställen.

Mitt första intryck är att det inte är värt pengarna som de flesta andra fettförbränningspreparat men att de flesta företag i USA nog kommer släppa sin egen formula för fettförbränning när/om efedrinet nu kanske försvinner.

Mitt andra intryck är att det är satans dyrt om man räknar på en månad och jag kan komma på mycket effektivare åtgärder man kan göra för de pengarna vad gäller fettförbränningen.

Arwen
18-12-2003, 07:55
T-Mag:confused:

Daemon
18-12-2003, 10:12
Originally posted by Arwen
T-Mag:confused:

Här är ett exempel på hur man kan hitta saker på Internet

http://www.google.se/search?q=t-mag&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=sv&meta=

Arwen
18-12-2003, 10:47
:em:

Hnke
02-01-2004, 11:50

Mvh Daniel

Vad är där för bieffekter utav Efedrin/Ephedra då?

DiZi
02-01-2004, 12:15
Originally posted by Hnke

Vad är där för bieffekter utav Efedrin/Ephedra då?

Hohoho, finns en hel del faktiskt, läs runt lite på sidor så ska du få se! :naughty:

EDIT: Inte för att jag bryr mig det minsta, då jag ska testa en omgång snart!

Pez
02-01-2004, 12:41

Mvh Daniel

Om vi säger såhär - med effekt kommer bieffekt.

Ju potentare ett preparat är desto större risk att det påverkar din kropp på ett negativt sätt. Därmed inte sagt att man får alla bieffekter på ett bräde, en del får inget - andra får allt.

Skulle ett preparat/tillskott vara helt fritt från biverkningar så ger jag mig sjutton på att det är totalt verkningslöst också.
Fan...tom kreatin kan man ju få rännskita av. ;)

Dizi - du kände att det var behövligt att informera alla om att du "snart" ska testa en "omgång" efedrin? Woppa! Cool kille. ;)
Är det i fettförbrännande syfte så förstår jag fan inte varför, du är 17bast (?) och har antagligen inte koll på varken kost eller cardio såpass att efedrin ens är i sikte på "tillskott jag bör använda"-listan. Löjligt. Men det är ju bara min åsikt.

/pez

DiZi
02-01-2004, 12:44
Originally posted by Pez

Om vi säger såhär - med effekt kommer bieffekt.

Ju potentare ett preparat är desto större risk att det påverkar din kropp på ett negativt sätt. Därmed inte sagt att man får alla bieffekter på ett bräde, en del får inget - andra får allt.

Skulle ett preparat/tillskott vara helt fritt från biverkningar så ger jag mig sjutton på att det är totalt verkningslöst också.
Fan...tom kreatin kan man ju få rännskita av. ;)

/pez

Haha, tack för ditt svar pez!

Som sagt, jag måste ju själv testa innan jag kan bedömma om jag får bi-effekter osv. Därför återkommer jag med bi-effekter / effekter i min gamla tråd ang. Efedrin om den inte är borta då :D

Pez
02-01-2004, 12:47
La till lite i mitt svar, riktat till dig. :whipped:

Hnke
02-01-2004, 13:22
Ska man använda fettförbränningspreparat kan man lika bra slå på stort och ta Lipostabil... eller?

DiZi
02-01-2004, 14:29
Dizi - du kände att det var behövligt att informera alla om att du "snart" ska testa en "omgång" efedrin? Woppa! Cool kille.

Vet att många tycker hit och tycker dit, jag har hört nog om det. But hey, just let me try! :thefinger

Tackar för din omtänksamhet ;D

Hnke
02-01-2004, 14:39
e det lagligt då? :D har aldrig hört talas om det,,

DiZi
02-01-2004, 17:14
Och btw, sorry guys, är ephedra, inte efedrin...

z_bumbi
02-01-2004, 18:19
Och btw, sorry guys, är ephedra, inte efedrin...

Och sorry så är det fortfarande samma sak... har du inte läst på om detta undermedel du av någon konstig anledning ska testa?

Håller med Pez vad gäller ålder och träningserfarenhet, hur märker du vad som händer med efedrin när du knappt är torr bakom öronen?

DiZi
02-01-2004, 18:27
Originally posted by z_bumbi

Och sorry så är det fortfarande samma sak... har du inte läst på om detta undermedel du av någon konstig anledning ska testa?

Håller med Pez vad gäller ålder och träningserfarenhet, hur märker du vad som händer med efedrin när du knappt är torr bakom öronen?

Jo jag förstår vad du menar... Och vad du påstår ang. min ålder och träningserfarenhet osvosv... Vi får väl se.

ryssen
02-01-2004, 20:20
dizi ta detta på rätt sätt nu.nu när jag har träffat dig så ser jag att du behöver mera mat inte nått effe.

du verkar inte ha anlag för och bli fet så i ditt ställe skulle jag:eating: mer.:thumbup:

DiZi
02-01-2004, 20:36
Originally posted by ryssen
dizi ta detta på rätt sätt nu.nu när jag har träffat dig så ser jag att du behöver mera mat inte nått effe.

du verkar inte ha anlag för och bli fet så i ditt ställe skulle jag:eating: mer.:thumbup:

Äter så mycket jag kan ;D Ska ta det lugnt på den fronten vad gäller Effe! Efter allt jag hört osv :D

ryssen
02-01-2004, 21:04

Äter så mycket jag kan ;D Ska ta det lugnt på den fronten vad gäller Effe! Efter allt jag hört osv :D

imorrn är det lördag då är det gris dag. gör som jag gör i morrn så blir du stor och stark.

8.00 ner till affären 10 frallor 200g räksallad 2l glass 1 paket kakor.1prinsesstårta+ 1paket vaniljsås.
6-7 frallor till mig resten får ungarna o tanten slåss om.ca en liter oboy går åt oxå. efterätt blir en fin bit tårta och lite kakor.

vid elva tiden svider det i magen igen då blir det mac donalds för 200 spänn.

nånstans mellan kl 4-5 pizza. minst en och en halv blir det ungarna får dela med sig till pappa:naughty:

sen bär det av och handla godis till ungarna och mig.

mellan 7-8 en liter vaniljsås+lite glass.

mellan 9-10.en kebabrulle till pappa.

kakorna och tårtan blir mellanmål under hela dagen.

lova nu och följa detta.

ursäkta om tråden spårade ut lite.

nu blev jag ju hungrig.:eating:

Pez
02-01-2004, 21:07
Får hoppas för ungarna och frugans skull att ni har mer än en toalett hemma Ryssen... :D

/pez

ryssen
02-01-2004, 21:23
Originally posted by Pez
Får hoppas för ungarna och frugans skull att ni har mer än en toalett hemma Ryssen... :D

/pez

nä faan inte än.men jag har garage och en väldigt fin spann.:D

DiZi
02-01-2004, 21:27

imorrn är det lördag då är det gris dag. gör som jag gör i morrn så blir du stor och stark.

8.00 ner till affären 10 frallor 200g räksallad 2l glass 1 paket kakor.1prinsesstårta+ 1paket vaniljsås.
6-7 frallor till mig resten får ungarna o tanten slåss om.ca en liter oboy går åt oxå. efterätt blir en fin bit tårta och lite kakor.

vid elva tiden svider det i magen igen då blir det mac donalds för 200 spänn.

nånstans mellan kl 4-5 pizza. minst en och en halv blir det ungarna får dela med sig till pappa:naughty:

sen bär det av och handla godis till ungarna och mig.

mellan 7-8 en liter vaniljsås+lite glass.

mellan 9-10.en kebabrulle till pappa.

kakorna och tårtan blir mellanmål under hela dagen.

lova nu och följa detta.

ursäkta om tråden spårade ut lite.

nu blev jag ju hungrig.:eating:

Om jag ens klarade av att äta detta på 3 dagar? :D hehehe, jo men du är ju RUSKIGT grov, inte undra på att du äter så mycket...

Du har inga bilder? Släng upp ett par på medlemsbilder så folket tappar hakan :cheers:

Slänger in en fråga till till dig Ryssen, hur länge har du tränat och vad väger du? *Gissar på 120+*

ryssen
03-01-2004, 12:02
16 år har jag tränat.
vikt sommar 90+ vinter 110. nu 103.
bild? kanske om jag lyckas få i väg dom. du vet data handikappad.:smash:

konstigt många brukar gissa att jag väger runt 110-120 fast jag i dag väger nästan 20kilo mindre.

DiZi
03-01-2004, 14:32
16 år har jag tränat.
vikt sommar 90+ vinter 110. nu 103.
bild? kanske om jag lyckas få i väg dom. du vet data handikappad.:smash:

konstigt många brukar gissa att jag väger runt 110-120 fast jag i dag väger nästan 20kilo mindre.

Hehe, det kunde ju jag tänka mig. För att det ser JÄVLIGT mycket ut i alla fall. Men gör ett försök med att slänga upp bilder!
Du har aldrig tävlat i något? Kanske börjar bli lite off-topic det här, sorry.

Mvh Daniel

Pez
03-01-2004, 16:31
Kanske börjar bli lite off-topic det här, sorry.

Mvh Daniel

Neeeeejdå... kör hårt, slicka på du bara.

/pez :D

DiZi
03-01-2004, 16:32
Originally posted by Pez

Neeeeejdå... kör hårt, slicka på du bara.

/pez :D

Bara för att du haft chansen att bli så stor också :smokin:

I'm growing... :thefinger

Ludvig
03-01-2004, 20:52
haha..

ryssen
03-01-2004, 20:59
pez är bara avis skit han:D

tävla nja jag har alltid sagt nej till det.men ibland är jag djävligt sugen så vi får se.