PDA

View Full Version : vad för produkt

optik
07-12-2003, 22:52
jag undrar vad man kan käka för produkt efter ett tränings pass.
har tittat på dena sida, men har så jäkla många olika saker man kan köpa så man nästan blir snurrig.
några säger att ja ska köpa vassle(eller vad det heter) men jag vet inte.
vad tycker ni vad man kan köpa för produkt som man kan käka efter ett tränings pass??
är ny som ni kanske märks:)

JAM
07-12-2003, 22:58
Varför starta en tråd i Mat-delen och en i denna? Ska vi svara "kött" i den ena och "pulvar" i den andra?

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?s=&threadid=16639

optik
07-12-2003, 23:04
exakt, jag vill veta den ena i pulver format å den ena i exempel kött(eller vad som e bäst)
för ja tänkte om det finns nått bättre än vitt bröd efter träning.
så vill ja veta som e bäst inom pulver efter träning. för ja fick reda på att vissa pulver e bara skräp. därför vill ja veta vad ni tycker e bra att dricka:) för nån lär ju veta det på dena sida:D

King Grub
08-12-2003, 06:46
Originally posted by optik
exakt, jag vill veta den ena i pulver format å den ena i exempel kött(eller vad som e bäst)
för ja tänkte om det finns nått bättre än vitt bröd efter träning.
så vill ja veta som e bäst inom pulver efter träning. för ja fick reda på att vissa pulver e bara skräp. därför vill ja veta vad ni tycker e bra att dricka:) för nån lär ju veta det på dena sida:D

Är du bekväm men oekonomisk köper du en gainer, annars ett rent vassleproteinpulver och äter snabba kolhydrater typ druvsocker, skumgodis, cornflakes, riskakor, vitt bröd, eller russin till.

optik
08-12-2003, 09:51
vad är skillnaden på dessa 2 produkter?

när man handlar här hur mycke kostar portot??

King Grub
08-12-2003, 09:55
Originally posted by optik
vad är skillnaden på dessa 2 produkter?

när man handlar här hur mycke kostar portot??

En gainer är protein med snabba kolhydrater redan färdigblandat i pulverform.

Vassleprotein är rent, snabbt protein från just vassle. Här kan man då välja kolhydratkälla själv.

Köpinformation hittar du på huvudsidan:

http://www.kolozzeum.com/privacy.php