PDA

View Full Version : Produkt 2-3h innan pass

Herr Nilsson
28-09-2003, 15:47
Hej!

Jag jobbar som hantverkare och äter lunch runt 10-11. Jag är i gymmet 16. Därför tänkte jag ta en drink runt 13-14 för att få i mig enkel och nödvändig energi. Efter passet tar jag vasslekoncentrat.

1. Vilken proteinprodukt rekommenderar ni i drinken. Jag vill ju ha en långsamma utsöndring och funderar på protec+. Andra förslag på drinkar och energisammansättning?

2. Tänkte kombinera drinken innan och drinken efter med maltodextrin. Var i sthlm kan man köpa detta,helst söderförort? (jag vet att humle.se är ett alternativ, men skulle föredra en av er rekommenderad affär)

MVH
Nilsson

King Grub
28-09-2003, 15:56
1. Vilken proteinprodukt rekommenderar ni i drinken. Jag vill ju ha en långsamma utsöndring och funderar på protec+. Andra förslag på drinkar och energisammansättning?

Där tycker jag du har ett bra förslag själv. :thumbup:

2. Tänkte kombinera drinken innan och drinken efter med maltodextrin. Var i sthlm kan man köpa detta,helst söderförort? (jag vet att humle.se är ett alternativ, men skulle föredra en av er rekommenderad affär)

Finns det någon anledning till att du vill ha toksnabba kolhydrater ett par timmar innan passet? :confused:

Herr Nilsson
28-09-2003, 16:28
Nej, det finns ingen anledning. Menade maltodextrin i dricken efter. Vad är bra kolhydrater i den innan? Jag förstår långsamma men finns det någon drink som innehåller detta (enklare än mat när man jobbar)?

2. Någon som kan rekommendera en affär i söderort för maltodextrin?

King Grub
28-09-2003, 16:31
Originally posted by Herr Nilsson
Nej, det finns ingen anledning. Menade maltodextrin i dricken efter. Vad är bra kolhydrater i den innan? Jag förstår långsamma men finns det någon drink som innehåller detta (enklare än mat när man jobbar)?

Om inte fast föda är ett alternativ kanske Fairing's Sloow Carbs är något för dig?

EiseltUK
29-09-2003, 12:32