View Full Version : Nutrivision´s Myoform-X [Kreatinpyruvat]
AcidSleeper
24-06-2003, 17:31
Tja!
Jag funderar på att köpa Nutrivision´s Myoform-X som en person har rekommenderat mig att köpa.
Men först och främst tänker jag höra om det är någon som har några egna erfarenheter när det gäller Myoform-X?
Tacksam för svar //GYmmets hårding :D
King Grub
24-06-2003, 17:33
Ser lovande ut... :rolleyes:
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?s=&threadid=10103
Observera att produkten inte innehåller Kreatinpyruvat, utan Kreatin + pyruvat.
Mvh
Henrik
AcidSleeper
25-06-2003, 09:43
"Observera att produkten inte innehåller Kreatinpyruvat, utan Kreatin + pyruvat."
En liten miss av mig att skriva så.. =/
Men frågan är ju om någon som har testat Myoform-X?
Tackar King Grub
Ja, om du läser igenom tråden som King Grub hänvisade till, ser du att tre personer provat:
mangs:
"Har provat vid 4 olika tillfällen, både under bulk,deff, normalt tillstånd och jag är inte helt imponerad. Visserligen gav det mig lite bättre motstånd mot mjölksyra och bättre återhämtning mellen seten men det var ingen större skillnad jämfört med vanligt kreatinmonohydrat."
Kristian:
"Har själv provat det och resultatet var uselt...hände i stort sett ingenting. Jag fick MYCKET bättre effekt av vanligt kreatin tillsammans med ALA. "
-squat-:
"tryckte i mig 2 kartonger förra sommaren. jag tycker vanligt kreatin tillsammans med ALA och kollisar funkar bättre."
AcidSleeper
17-09-2003, 12:16
Jag vet inte var all kritik kom från men jag har bara positivt att säga om Myoform-X...
Började i sommar med 1 kartong och resultatet blev överförväntningar.... hade stått still på 40kg i stångcurlen och efter någon vecka med Myoform-X hade jag ökat till 50kg...
kan tilläggas att jag körde 4x8reps på 40 och efter Myoform-X så stod jag och pumpade 4x8reps på 50kg.... :bpump:
Har inget att klaga på förrutom att dom är lite väl dyr... :(
Håller nu på med att slänga i mig den 2:a kartongen... :hbang:
Vi syns på IKSU, om ni nu pumpar där!! :kickass:
Hemligheten till dina ökningar ligger nog i något annat än själva produkten. Du kanske äter bättre tränar på ett effektivare sätt etc..
En ökning på 10kg i stångcurl på en v. är GRYMT mycket.
AcidSleeper
17-09-2003, 21:07
Originally posted by Fairing
Hemligheten till dina ökningar ligger nog i något annat än själva produkten. Du kanske äter bättre tränar på ett effektivare sätt etc..
nja det är just det jag inte har gjort, har inte ändrat på något alls... eller ändrat på mitt träningsupplägg....
Jag är iaf mycket nöjd över resultatet...
Plus att det står: "efter någon vecka med Myoform-X hade jag ökat till 50kg... " någon vecka är fler än 1 men mindre än 3½.. =)
Men dock en otrolig ökning :kickass:
EiseltUK
17-09-2003, 21:14
Vissa får ju en bättre effekt av kreatin än andra och dessutom ligger det säkert lite placeboeffekt i alla kosttillskott som motiverar en att träna mer seriösat (annars kastar man ju bort pengarna).
Påpekar ännu en gång att produkten inte innehåller Kreatinpyruvat, utan kreatin + pyruvat (en blandning). därmed inte menat att den är dåligt, utan bara ett förtydligande.
Vi har nyligen haft lite problem med vissa företag som tar in Kreatinpyruvat från Kina, trots att de gör intrång i ett europeiskt patent. Nu får de Degussas jurister efter sig... :D
/ Henrik
Originally posted by AcidSleeper
hade stått still på 40kg i stångcurlen och efter någon vecka med Myoform-X hade jag ökat till 50kg...
Äsch då, det är ju bara för att du tränat med mig och Wiiking hela sommaren! Så det så! :D
AcidSleeper
17-09-2003, 21:26
Originally posted by JAM
Äsch då, det är ju bara för att du tränat med mig och Wiiking hela sommaren! Så det så!
hoho :laugh:
och skulle man bli peppad av att se er som fjantar träna? :confused:
Originally posted by EiseltUK
Påpekar ännu en gång att produkten inte innehåller Kreatinpyruvat, utan kreatin + pyruvat (en blandning). därmed inte menat att den är dåligt, utan bara ett förtydligande.
Jo jag vet det, skrev fel första gången när man skrev rubriken... visste att det var kreatin + pyruvat när jag köpte produkten.. :thumbup:
:bpump:
AcidSleeper
17-09-2003, 21:31
Originally posted by JAM
Äsch då, det är ju bara för att du tränat med mig och Wiiking hela sommaren! Så det så!
hoho :laugh:
och skulle man bli peppad av att se er små kisar träna? :confused:
Originally posted by EiseltUK
Jo jag vet det, skrev fel första gången när man skrev rubriken... visste att det var kreatin + pyruvat när jag köpte produkten.. :thumbup:
:bpump:
Originally posted by Fairing
om han skrivit det fast med en Fairing produkt hade du svara likadant då ? :D ;)
:notme:
Danne!
Nää... då är det mer realistiskt :D
muskelbyggarn
18-09-2003, 08:17
Betänk sedan att för lasse är 10kg mycket, med tanke på att gå från hans nuvarande 30kg till 40kg i stångcurl innebär ett procentuellt påslag på ca:34% :D
Vänl,,,
Tobbe
jaså... Tobbe skall börja sälja Gymgrisens produkter:naughty:
muskelbyggarn
18-09-2003, 08:41
Det vet du väl att jag är bannad där :laugh:
AcidSleeper
18-09-2003, 10:00
Tobbe: Inte 30 till 40kg, utan 40 till 50 kg...=)
starkare än så är man.. =):bpump:
Originally posted by AcidSleeper
Tobbe: Inte 30 till 40kg, utan 40 till 50 kg...=)
starkare än så är man.. =):bpump:
Ja det var ju ett litet försök från Tobbes sida att ge Lasse en känga.. men han misslyckades kapitalt då det handlade om stångcurl.. 30kg låter ju faktiskt mer som Lasses bänkpressvikter.
Men man måste ju ha i åtanke att Lasse är en gammal knarrig gubbe också.. :cool:
/pez :notme:
Kristian
18-09-2003, 12:07
:laugh:
/Kristian
muskelbyggarn
18-09-2003, 12:08
Det vet du pezen att jag inte misslyckas, jag kan ju inte rå för att medlemmar inte LÄSER inläggen ordentligt.
Men jag håller med, det kanske var bänkpressen jag syftade på ang. vikterna :D
Vänl,,,
Tobbe
Ni blandar i hop mig med Henrik;)
Jag är stark , ståtlig och gammal:em: .Pez är ung , svag och fjunig:laugh:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.