View Full Version : Pure Whey smaker
Smurfish
17-05-2008, 22:23
Tjenare!
Undrar vilken smak på Pure Whey är bäst med vatten? Just nu har jag Whey-80 vanilj som smakar verkligen*spy*
Tack i förhand! :)
Kokos tycker jag är en hit oavsett om du blandar med mjölk eller vatten. Varför blandar du för övrigt inte med mjölk?
Jordgubb tycker jag, men med mjölk är kokos godare
Banan gillar jag med vatten, smakar skumbanan. Cocos är bäst med mjölk och krossad is.
Smurfish
17-05-2008, 22:36
Kokos tycker jag är en hit oavsett om du blandar med mjölk eller vatten. Varför blandar du för övrigt inte med mjölk?
Tränar efter skolan så inte så kul att ha minimjölk i väskan som blir varm :/
Gå hem och blanda proteindrinken där?
Smurfish
17-05-2008, 22:48
Gå hem och blanda proteindrinken där?
tar mig cirka 90 min att komma hem efter träningen så..
Kör på vatten med andra ord :) Bröstmjölk är ett alternativ men då krävs det att du kört ett jäkla bröstpass innan! :P
Smurfish
17-05-2008, 22:57
Kör på vatten med andra ord :) Bröstmjölk är ett alternativ men då krävs det att du kört ett jäkla bröstpass innan! :P
:P men vilken smak är det då:P?
Satsa på Banan eller Cocos. För att vara riktig säker kan du ju köpa en av varje!
Smurfish
17-05-2008, 22:59
Satsa på Banan eller Cocos. För att vara riktig säker kan du ju köpa en av varje!
najs! men hur är det med jordgubb?
machine gun
17-05-2008, 23:17
najs! men hur är det med jordgubb?
Jordgubb är ganska god. Funkar helt ok med vatten, men blir riktigt god med mjölk (jag blandar dock alltid med vatten ändå av bekvämlighetsskäl). Choklad var riktigt äcklig (har en hel påse här som jag undrar vad jag ska göra med). Banan och kokos låter riktigt otäckt, så de smakerna har jag inte ens testat.
EDIT: Kan tänka mig att den nya smaken skogsbär kan smaka bra.
Smurfish
17-05-2008, 23:19
Jordgubb är ganska god. Funkar helt ok med vatten, men blir riktigt god med mjölk (jag blandar dock alltid med vatten ändå av bekvämlighetsskäl). Choklad var riktigt äcklig (har en hel påse här som jag undrar vad jag ska göra med). Banan och kokos låter riktigt otäckt, så de smakerna har jag inte ens testat.
okej :) men banan låter yumma =) ahhhh jordgubb eller banan nu då :P
machine gun
17-05-2008, 23:24
okej :) men banan låter yumma =) ahhhh jordgubb eller banan nu då :P
Köp en av varje?
Smurfish
17-05-2008, 23:26
Köp en av varje?
funderar på det :) får pengar på måndag så då vet jag om jag köper båda eller en utav dem :)
smakar kokos verkligen kokos? är den god med minimjölk? såg det låga priset och funderar på att införskaffa lite då min whey-80 choklad snart e slut...
smakar kokos verkligen kokos? är den god med minimjölk? såg det låga priset och funderar på att införskaffa lite då min whey-80 choklad snart e slut...
Det smakar kokos och det är gott med minimjölk. Alla har vi olika smaklökar dock.
Det smakar kokos och det är gott med minimjölk. Alla har vi olika smaklökar dock.
jo precis, subjektivitet osv :P men jag litar på ditt omdöme :)
Alexlindgren
20-05-2008, 22:13
Köpte mig 1 kg cocos idag. Testa första gången genom att blanda i 4dl mjölk, SJUKT GOTT. Godaste proteinpulvret jag druckit utan tvekan.
Har smakat banan och choklad. Tycker att banan var okej men det var lite för söt smak. Choklad var däremot inte god, vet dock att Fairing har ändrat receptet på den. Skogsbär och jordgubb låter intressanta!
Har du fått i dig whey-80 så får du i dig alla andra märken. Men Kollos pure whey har otroligt bra smaker, speciellt kokos.
RockyBalboa
20-05-2008, 23:34
Kokos, kokos, kokos och återigen kokos. Smakar så otroligt gott att jag knappt kan tro att det är sant.
Har du fått i dig whey-80 så får du i dig alla andra märken. Men Kollos pure whey har otroligt bra smaker, speciellt kokos.
hehe och jag som gillar whey-80, åtminstone choklad- och jordgubbssmakerna. vanilj har jag aldrig testat för alla säger att den smakar avföring typ :D
men den där kokos låter smarrig, ska nog inhandla en nu...whey-80:n e snart slut så...
*faller för grupptryck* :D
Kokos, kokos, kokos och återigen kokos. Smakar så otroligt gott att jag knappt kan tro att det är sant.
wow, vilka believers :P nu måste jag ju oxå testa :em:
så där, beställning lagd på ett kilo hehe :) upp till bevis om några dagar då ;P
Första proteinpulvret jag köpte vara pure whey kokos (när det var nytt) och jag tyckte det smakade faaaan. Efter det prövade jag jordgubb som är ganska gott, dock riktigt sött och sedan dess har jag bara kört på choklad. Riktigt gott och lättdrucket.
Någon som vet om de nyare kokos-batcherna har annan arom än dom första?
Första proteinpulvret jag köpte vara pure whey kokos (när det var nytt) och jag tyckte det smakade faaaan. Efter det prövade jag jordgubb som är ganska gott, dock riktigt sött och sedan dess har jag bara kört på choklad. Riktigt gott och lättdrucket.
Någon som vet om de nyare kokos-batcherna har annan arom än dom första?
haha ojdå, hoppas att du har fel då eftersom jag precis buyat ett exemplar :D
Chokladsmaken smakar distinkt av nougat och jordgubben är riktigt god (smakar syntetisk jordgubbssmak ;)). Kör fortfarande på de två efter cirka ett års stadigt användande.
Niklas Sjöö
21-05-2008, 08:00
Sätter strax en beställning på kokos, banan och jordgubb. Hoppas att smakerna lever upp till vad folk säger :) Intressanta smaker i varje fall.
Smurfish
21-05-2008, 19:28
så där, beställning lagd på ett kilo hehe :) upp till bevis om några dagar då ;P
Men du när du beställer kan du tänka dig testa med vatten för min skull(A)? Har svårt att bestämma mig:/ snälla? :)
Ingen som testat Skogsbär? Hört att den ska vara något i hästväg.
Men du när du beställer kan du tänka dig testa med vatten för min skull(A)? Har svårt att bestämma mig:/ snälla? :)
hahaha :D jo men givetvis ska jag testa med vatten för en total främlings skull, det är ju rimligt ;) skämt åsido, brukar inte köra med vatten utan med minimjölk...varför kör du inte med minimjölk? det är ju bara typ 100 kcal extra.
Ingen som testat Skogsbär? Hört att den ska vara något i hästväg.
Fairing nam-nam.....sååå god! Skogsbär kan definitivt matcha min favorit, kokos. Nu blir det åtminstone lite variation till havregrynsgröten. Alltid en proteindrink som jag häller över gröten. Den är mycket lättblandad :eating:
Eddie Vedder
21-05-2008, 20:47
Fairing nam-nam.....sååå god! Skogsbär kan definitivt matcha min favorit, kokos. Nu blir det åtminstone lite variation till havregrynsgröten. Alltid en proteindrink som jag häller över gröten. Den är mycket lättblandad :eating:
Jag skickade faktiskt efter 3kg av Pure Whey Skogsbär igår. Ville sponsra Fairing kände jag, dessutom kan det ju vara kul att testa ett protenpulver någon gång. Har bara haft det en gång tidigare och då var det Protec med chokladsmak för typ tre år sen.
Förhoppningsvis kommer det smaka bra, blir lämpligt nu när jag då och då tränar en bit hemifrån och det brukar ta lite väl lång tid att komma hem till köket.:) Så jag hoppas du har rätt.:thumbup:
Förhoppningsvis kommer det smaka bra, blir lämpligt nu när jag då och då tränar en bit hemifrån och det brukar ta lite väl lång tid att komma hem till köket.:) Så jag hoppas du har rätt.:thumbup:
Tror inte du blir besviken. Mina s.k. smakrecensioner är bara gjorda med vatten när det gäller proteinpulvren, så blandar du med mjölk blir det nog godare :)
Smurfish
21-05-2008, 22:25
hahaha :D jo men givetvis ska jag testa med vatten för en total främlings skull, det är ju rimligt ;) skämt åsido, brukar inte köra med vatten utan med minimjölk...varför kör du inte med minimjölk? det är ju bara typ 100 kcal extra.
jo du det är så att jag är tillräckligt fet ^^ ne men vill inte ha varm mjölk :/ blir spyfärdig när ja dricker varm mjölk:/
Tror inte du blir besviken. Mina s.k. smakrecensioner är bara gjorda med vatten när det gäller proteinpulvren, så blandar du med mjölk blir det nog godare
Så kokos med vatten = *drool* ? :) enda erfarenheterna är choklad mint som var okej och sen vanilj-spy som aa jag har gett ett nytt namn till och det är just vanilj-spy ^^
[QUOTE=Smurfish;3002968]jo du det är så att jag är tillräckligt fet ^^ ne men vill inte ha varm mjölk :/ blir spyfärdig när ja dricker varm mjölk:/
vad sägs om att blanda pulvret med...kall mjölk? :)
Smurfish
22-05-2008, 19:23
vad sägs om att blanda pulvret med...kall mjölk? :)
ja du lite svårt om jag vill ha det direkt efter träningen (A) :)
Slartibartfast
25-05-2008, 16:24
Finns det inget bas-vassle i koloshopen som är utan sötningsmedel?? *screwy*
Finns det inget bas-vassle i koloshopen som är utan sötningsmedel?? *screwy*
Det smakar så illa så det är få som köper det.
Slartibartfast
25-05-2008, 16:29
Det smakar så illa så det är få som köper det.
Detta att proteinpulver och kosttillskott överlag ska smaka bra går över min fattningsförmåga. Tur att finnarna gör vettiga pulver. ;)
Detta att proteinpulver och kosttillskott överlag ska smaka bra går över min fattningsförmåga. Tur att finnarna gör vettiga pulver. ;)
Det är oftast samma pris för ett som är gott och ett som smakar rävgift så varför plåga sig i onödan?
arremannen
25-05-2008, 16:44
kan inte bli fel med jordgubb, tro mig. Och choklad vill du håll dig borta från <blä>! I alla fall twinlabs RX fuel.
Slartibartfast
25-05-2008, 17:13
Det är oftast samma pris för ett som är gott och ett som smakar rävgift så varför plåga sig i onödan?
För att naturella pulver inte smakar ett skit så länge man inte andas genom näsan. :thumbup:
Och sen slipper man ju cancern man får av sötningsmedlen också, och det är ju ett bonus. :thumbup:
Med tanke på de mängder pulver som de flesta äter och på de mängder sötningsmedel som krävs för att göra nånting som inte är flytande sött så är det i mitt tycke idioti.
har nu smakat pure whey cocos, och har bara en sak att säga....WOOOOW! lätt det godaste hittills. whey-80 choklad som jag hade innan var helt okej, men det blev alltid som små små gruskorn kvar som inte blandades ut ordentligt med mjölken. cocos däremot var alldeles len i smaken och smakade verkligen godis...testade med minimjölk och krossad is och det var tamejfan mycket godare än någon milkshake jag nånsin smakat. jag har problem med sötsug ibland, men det kommer jag inte ha längre så länge jag får dricka en sån där om dagen ;P
Kan inte annat än instämma om cocos, helt förträfflig. Och jag blandar med vatten.
Kvällsdrinken är 25 gram pure whey cocos och en halv burk kesella, i med vatten och skaka.
Tänkte testa på denna Kokos ser ut att vara en stor hit. Men det står att det är tillf.slut. Någon som vet när det kommer tilbax? En konstig grej är dels oxo att när jag trycker på länken som säger 3kg Pure Whey så står det att det är 8kg och detta ska kosta 400kr medan 5kgg påsen kostar 645. Någon slags problem eller är det så :Virro
Vill också ha fairings vassle hemma, men jag har fortfarande 2,5 kg annat hemma som inte smakar lika gott..vanilj säger jag bara
Smurfish
27-05-2008, 22:49
har nu smakat pure whey cocos, och har bara en sak att säga....WOOOOW! lätt det godaste hittills. whey-80 choklad som jag hade innan var helt okej, men det blev alltid som små små gruskorn kvar som inte blandades ut ordentligt med mjölken. cocos däremot var alldeles len i smaken och smakade verkligen godis...testade med minimjölk och krossad is och det var tamejfan mycket godare än någon milkshake jag nånsin smakat. jag har problem med sötsug ibland, men det kommer jag inte ha längre så länge jag får dricka en sån där om dagen ;P
testat med vatten (A) ?
machine gun
27-05-2008, 23:10
varför kör du inte med minimjölk? det är ju bara typ 100 kcal extra.
Det är opraktiskt och dessutom dyrare.
Jordgubb funkar iaf med vatten.
inbillar mig att vatten smakar skit. men ska testa de imorrn :)
theoppositescollide
28-05-2008, 00:36
Någon här som vet hur det ligger till med smakerna i lager just nu? Det står ju olika beroende på vilken mängd man väljer. Klickar man på Pure Whey 3kg är kokos och choklad som står som tillf. slut, men klickar man på 5kg är det kokos och jordgubb som står som tillf. slut.
Vad gäller egentligen?
Någon här som vet hur det ligger till med smakerna i lager just nu? Det står ju olika beroende på vilken mängd man väljer. Klickar man på Pure Whey 3kg är kokos och choklad som står som tillf. slut, men klickar man på 5kg är det kokos och jordgubb som står som tillf. slut.
Vad gäller egentligen?Jordgubb och skogsbär finns.
theoppositescollide
28-05-2008, 02:22
Jordgubb och skogsbär finns.
Så det är bara kokos och choklad som är slut då? Aja det var ju skönt det, tänkte få med 2kg jordgubb i beställningen. Synd att kokos är slut dock.
Alla smaker utom skogsbär och banan är slusålt.
Nästa vecka bör choklad och jordgubb ha kommit. kokos dröjer några veckor
theoppositescollide
28-05-2008, 12:06
Alla smaker utom skogsbär och banan är slusålt.
Nästa vecka bör choklad och jordgubb ha kommit. kokos dröjer några veckor
Ah ok. Uppdaterar ni så fort dom kommit? Så man kan lägga beställningen direkt :)
Eddie Vedder
29-05-2008, 19:47
Jag skickade faktiskt efter 3kg av Pure Whey Skogsbär igår. Ville sponsra Fairing kände jag, dessutom kan det ju vara kul att testa ett protenpulver någon gång. Har bara haft det en gång tidigare och då var det Protec med chokladsmak för typ tre år sen.
Förhoppningsvis kommer det smaka bra, blir lämpligt nu när jag då och då tränar en bit hemifrån och det brukar ta lite väl lång tid att komma hem till köket.:)
Igår kom det och jag testade min första "riktiga" drink idag. Tog en igår efter konditionspasset också men då var den hastigt blandad och med på tok för mycket vatten. Var svimfärdigt hungrig och med en panikartad löparmage så det fick bli en mix i all hast.:D
Men idag blandade jag på ett bättre sätt, 20g pulver tycker jag är en lämplig mängd. Smakade kanon, lagom söt utan att bli sliskigt. Så ännu en positiv recension från Pure Whey Skogsbär med andra ord.:thumbup:
TheGodfather
29-05-2008, 22:23
Har testat Kokos och Choklad.
Chokladen smakade som mjölkchokladkaka, ganska mild i smaken med andra ord. Kokosen var ruskigt jäkla god, till och med kompisen som inte alls gillar kokos i annat fall tyckte att den var helt Ok. Ska prova nya Skogsbär efter helgen, ser verkligen fram emot drinkarna så här under dieten. :)
ChrisDEFC
29-05-2008, 22:34
Vill bara föra in min stämma i diskussionen:
Cocos, helt okej smak, absolut för mjölig och krämig för min smak. är van whey-80 som jag blandar och häller i mig men cocosen får man verkligen dricka en klunk i taget och tar ca 5min för mig att få i mig en shake och vanligtvis sveper jag en portion proteinshake på 10sek, detta gör åxå att man tröttnar på smaken väldigt fort.
Banan, smakar skumbanan som någon skrev tidigare med en ton av mjöl, dock blir det samma problem som cocosen här att den blir väldigt trögflytande, jag blandar alltid med ca 1,5dl mjöl och ½-1dl vatten just för att det ska bli lättdrucket men åxå för att jag tycker att alla pulver smakar äckligt när man bara blandar med vatten. testade dock cocos med bara vatten och blev lik förbannat rätt trögflytande trots att jag tog riktigt mycket vatten, en pina att få ner men med mjölk är ju smaken helt okej bara att det är drygt att dricka pga konsistensten.
Jordgubb är enligt mig absolut godast, den får samma konsistens som alla andra proteinshakar jag testat alltså blir inte märkbart tjockare än mjölk. smaken är jättegod enligt mig vilket åxå innebär att den är väldigt söt. klar 4 i betyg av 5 möjliga och denna kommer jag säkert köpa igen. lättdrucken, god smak och ingen smak av mjöl =)
Köpte en påse choklad åxå men polaren fick den och hann aldrig provsmaka så kan inte uttala mig om den.
RockyBalboa
30-05-2008, 13:37
Drack nyss Kolozzeums Pure Whey i kokos smak blandat med vatten första gången och det smakade VIDRIGT. Aldrig igen. Rekomenderar inte att du köper den ifall du tänker blanda med vatten... När man blandar med mini mjölk dock så smakar den UBER gott.
Drack nyss Kolozzeums Pure Whey i kokos smak blandat med vatten första gången och det smakade VIDRIGT. Aldrig igen. Rekomenderar inte att du köper den ifall du tänker blanda med vatten... När man blandar med mini mjölk dock så smakar den UBER gott.
hur kan den gå från übergod till vidrig bara av att man byter till vatten? *nyfiken i strut* :P
ChrisDEFC
30-05-2008, 15:01
hur kan den gå från übergod till vidrig bara av att man byter till vatten? *nyfiken i strut* :P
är så med alla proteinpulver jag testat åxå, har jättesvårt att få ner dom när jag blandar med vatten, vet inte vad det är men det smakar bara helt jävla illa, sen är det allt ifrån okej till riktigt goda om man blandar med mjölk =)
ungefär som att man tar saft och vänder på det, hur kan saft bli så äckligt bara för att man blandar med mjölk när det är så gott med vatten?
Ähh vad ni gnäller ;)
För att få så god smak som möjligt på sina protteshakar så kan det vara en bra ide att låta den stå i 5-15 minuter och dra före man dricker, detta gäller framförallt i vatten och särskilt om det är kasein protein. Detta lyfter fram smaken och gör det mer lättdrucket.
Personligen använder jag EAA i samband med träning, medans proteinpulver används till proteinsmoothies och proteinpudding (Double Pro Chocolate med mjölk och t ex banan i det senare fallet, körs i mixer) som mellanmål eller bara nåt härligt läskande. Jag är en fan av bärsmaker, så jag ska nog ta och prova Pure Whey jordgubb och skogsbär... blir till att besöka Fairing Gym nån dag framöver.
theoppositescollide
03-06-2008, 22:09
Gah, kan smakerna komma in i lager? Vill inte beställa 5kg banan >_< :krampus
LadyInsane
04-06-2008, 13:16
Har testat skogsbär, tyckte inte att den var särskilt spreciell. Whey-80's hallon slår den med hästlängder.
När får ni in mer av Banan/choklad/Kokos? *gah!*
theoppositescollide
12-06-2008, 11:29
När får ni in mer av Banan/choklad/Kokos? *gah!*
Kokos, Jordgubb och Choklad är det som är slut, som jag har förstått det. Bana och Skogsbär finns.
Jag orkade inte vänta längre, fick inget svar på mail heller när jag frågade, så jag beställde 10kg grejer från Star Nutrition istället.
Jasså? I webshopen finns det bara Skogsbär och jordgubb att välja på, så då borde det ju vara de smakerna som finns inne? :confused:
theoppositescollide
13-06-2008, 12:33
Jasså? I webshopen finns det bara Skogsbär och jordgubb att välja på, så då borde det ju vara de smakerna som finns inne? :confused:
Titta längre bak i tråden, dom har inte uppdaterat bara.
Men åh.. tycker att det är ofta som smakerna är slut, skärpning :whipped:
Men åh.. tycker att det är ofta som smakerna är slut, skärpning :whipped:
Vi byter förpackningsfirma efter semestern och sedan lär det inte vara några problem
Lavorini
13-06-2008, 20:47
Jordgubb = god
Kokos = extremt söt och sliskig, mao inte speciellt god
choklad = TBD - inte öppnat än
Vi byter förpackningsfirma efter semestern och sedan lär det inte vara några problem
Sounds good!:cool:
När får ni in smakerna igen?
Sounds good!:cool:
När får ni in smakerna igen?
jordgubb och choklad nästa vecka. kokos dröjer ett par veckor till*cry*
Så, Pure Whey - Skogsbär vs. Whey 80's - Hallon.. vilken smakar bäst? :P
För övrigt, vad är skillnaden mellan dem (Pure Whey - Whey 80) rent proteinmässigt? (om det nu är någon skillnad)
Det är ingen väsentlig skillnad alls. Jag anser att Pure Whey smakar bättre.
Det är ingen väsentlig skillnad alls. Jag anser att Pure Whey smakar bättre.
Tack för svaret!
Man kan ju dock undra varför frakten är så dyr på kolozzeums sida? :S
Fairing-Lasse, kan du inte göra så att Complete 3 kommer med banansmak, det vore så gott *popcorn*
Hur går det på kokos-fronten? =)
Fairing-Lasse, kan du inte göra så att Complete 3 kommer med banansmak, det vore så gott *popcorn*
Tanken har funnits men CP3 finns redan i 7st smaker :D
Hur går det på kokos-fronten? =)
Tror att kokos bör komma 3-4 Juli
Syndicate
11-07-2008, 16:22
Tror att kokos bör komma 3-4 Juli
Med risk för att verka tjatig:
Vet du när cocos kommer in? *rolleyes* Är det iaf säkert att det kommer någon gång denna månad?
Med risk för att verka tjatig:
Vet du när cocos kommer in? *rolleyes* Är det iaf säkert att det kommer någon gång denna månad?
Den skall ha förpackats i går och leverans bör ske på Måndag/tisdag
Räkan_88
11-07-2008, 18:44
Det här är lite OT men jag hittar ingen annanstans. Är det laktos i Pure whey och var tillverkas den?
Eddie Vedder
11-07-2008, 18:45
Det här är lite OT men jag hittar ingen annanstans. Är det laktos i Pure whey och var tillverkas den?
Har du inte läst produktinformationen på webshoppen? Där står det.
Men som svar på frågan så är det laktos i Pure Whey ja. Inga stora mängder men det finns, närmare bestämt 5g/100g.:)
Skogsbär med yoghurt = skogsbärsyoghurt. Mumma! Lite sugen på cocos också men det får bli nästa gång.
theoppositescollide
11-07-2008, 19:51
Underbetalda fastkedjade barn i indien tillverkar den.
Underbetalda fastkedjade barn i indien tillverkar den.
:D ligger Indien i Göteborg så......:D
Eddie Vedder
11-07-2008, 20:05
Så platsen är det enda som skiljer produktionen åt? I övrigt är det exakt så som theoppositescollide beskriver?:D
theoppositescollide
11-07-2008, 20:27
Oj, jag menade ju underbetalda fastkedjade barn FRÅN Indien :D
Så platsen är det enda som skiljer produktionen åt? I övrigt är det exakt så som theoppositescollide beskriver?:D
Jepp , annars kan man inte producera så billigt vassle:naughty:
mariamaria
13-07-2008, 11:23
Beställde 5 kg choklad och den var verkligen över all förväntan. Jag blandar alltid med mjölk och extra kakao, ibland lite kanel eller snabbkaffe i också.
Fortfarande ingen kokos i lager *rolleyes*
Fick mail om att det skulle kommit i måndags.. men icke :)
Hoppas snart.. måste dra iväg en beställning har knappt något vassle kvar..
Syndicate
18-07-2008, 11:28
Fick mail om att det skulle kommit i måndags.. men icke :)
Hoppas snart.. måste dra iväg en beställning har knappt något vassle kvar..
Samma här. Å jag vill verkligen ha kokos, har aldrig smakat de förut. Lika bra att beställa 5kg på en gång.
Nu vet jag att det finns. Hoppas att det är påslaget i shoppen bara:thumbup:
Väntar fortfarande otåligt på kokos *rolleyes*
Syndicate
21-07-2008, 11:44
Nu vet jag att det finns. Hoppas att det är påslaget i shoppen bara:thumbup:
Nej, antar att dom inte hunnit uppdatera ännu. Men eftersom du vet att det finns så kan man väl skicka iväg en beställning nu ändå? Eller måste man vänta tills dom har tagit bort texten"tillfälligt slut" i shoppen?
Jag drog iväg en beställning i hopp om att dom skickar 5 olika smaker :) om inte så hoppas jag dom mailar tillbaka :D
Jag drog iväg en beställning i hopp om att dom skickar 5 olika smaker :) om inte så hoppas jag dom mailar tillbaka :D
Fungerade utmärkt för mig. 5kgs-paketet består av 5st påsar à 1kg.
Surplar på skogsbärsvassle med mjölk nu förresten. Smakar fortfarande utmärkt efter första kilot.
KOKOS är tillbaka! Jag köpte det på Fairing gym igår.
Niklas Sjöö
24-07-2008, 23:47
Vad kostar en påse i affären? :D
Vad kostar en påse i affären? :D
Samma som i webshoppen.....eh tror jag.
Niklas Sjöö
25-07-2008, 00:03
Samma som i webshoppen.....eh tror jag.
Vad fick du betala? Du minns väl eller har kvittot kvar?
Vad fick du betala? Du minns väl eller har kvittot kvar?
Jag varken minns el. har kvittot kvar. Handlade mycket annat också. Och så har jag en viss rabatt, men hur mycket den är får du inte veta ;)
Niklas Sjöö
25-07-2008, 00:13
Jag varken minns el. har kvittot kvar. Handlade mycket annat också. Och så har jag en viss rabatt, men hur mycket den är får du inte veta ;)
Kors i taket, inte illa. Jag kanske tar mig en sväng förbi imorgon och köper mig ett kg, måste testa den berömda kokossmaken. Fast det är bara bemannat från 14.00 om jag inte misstar mig?
RockyBalboa
25-07-2008, 00:21
for crying out loud du köpte det igår och minns inte? *grr27*
Shit, den är poppis den där kokos, den är redan slut :)
Hmmm... någon som vet när man kan förvänta sig att kokossmaken dyker upp i lager igen?
den finns i lager
Den finns inte att välja i shoppen, räcker det att skriva att man vill ha cocos på beställningen?
Den finns inte att välja i shoppen, räcker det att skriva att man vill ha cocos på beställningen?
jepp :D
jepp :D
Mina smaklökar tackar så mycket *drool*
Jag har just öppnat upp min första kokos och måste säga att den var klart över förväntan.
Min vänner skrattade åt mig när jag beställde den, men skrattar bäst som skrattar sist.
Jag bumbar denna och säger att jag idag öppnade en påse med smak skogsbär. Mycket god, söt och härlig :-)
Handcuff
09-10-2008, 14:36
Jag bumbar denna och säger att jag idag öppnade en påse med smak skogsbär. Mycket god, söt och härlig :-)
Håller med. Tycker också att den är mumsig :)
Hade kanske kunnat få smaka mer skogsbär och lite mindre söt...
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.