vesterberg
06-05-2008, 15:39
är i vanliga fall Rage-användare, men fick möjlighet att testa Endorush idag och det kändes då bra. åkte både inlines (visserligen bara 5km, men rätt bra tempo) och styrketränade innan frukost, och hade bra med energi till båda passen.
innehållsförteckningen ser ju lång och bra ut, men är det något att ha? eller har jag bra grymt bra dagsform? :p känner ju igen vissa från innehållsförteckningen till Rage men har väl inte så stor koll mer än på koffein, arginin, histidin.
innehållsförteckning (förutom då vitaminer hit och dit):
Endorush™ Proprietary Matrix 4,045mg **
NOX (Endurance & Performance) Fusion™ **
L-Arginine AKG, L-Citrulline Malate, L-Citrulline AKG,L-Histidine AKG, Ketoisocaproate Potassium (KIC K), RC-NOS™ (Rutaecarpine 95%), Cinnulin PF®,Gynostemma Pentaphyllum (Gypenosides 95%)
Ener-Tropic (Energy & Nootropic) Rush™ **
N-Acetyl-Tyrosine, L-Tyrosine AKG, Taurine, Glucuronolactone, Methylxanthine (Caffeine & Caffeine AKG),Bioperine®, Vinpocetine 99%,Vincamine 99%, Vinburnine 99%
Glycerol Hydrating Polymers™ **
Potassium Glycerophosphate, Magnesium, Glycerophosphate, Glycerol Stearate
Phospho-Electrolyte Replacers™ **
Di-Calcium Phosphate, Di-Potassium Phosphate,Di-Sodium Phosphate
är på jakt efter något som liknar Rage de dagar jag inte hinner/är för slö för att börja hålla på med två-tre shakers och pulver hit och dit, och då vore ju det här perfekt då det är färdigblandat. dessutom, varken fett eller kolhydrater, inget socker eller aspartam. och Orange var jäääävligt god. :)
vad tror ni som kan nåt?
http://www.inmuscle.com/images/products/endorush.jpg
innehållsförteckningen ser ju lång och bra ut, men är det något att ha? eller har jag bra grymt bra dagsform? :p känner ju igen vissa från innehållsförteckningen till Rage men har väl inte så stor koll mer än på koffein, arginin, histidin.
innehållsförteckning (förutom då vitaminer hit och dit):
Endorush™ Proprietary Matrix 4,045mg **
NOX (Endurance & Performance) Fusion™ **
L-Arginine AKG, L-Citrulline Malate, L-Citrulline AKG,L-Histidine AKG, Ketoisocaproate Potassium (KIC K), RC-NOS™ (Rutaecarpine 95%), Cinnulin PF®,Gynostemma Pentaphyllum (Gypenosides 95%)
Ener-Tropic (Energy & Nootropic) Rush™ **
N-Acetyl-Tyrosine, L-Tyrosine AKG, Taurine, Glucuronolactone, Methylxanthine (Caffeine & Caffeine AKG),Bioperine®, Vinpocetine 99%,Vincamine 99%, Vinburnine 99%
Glycerol Hydrating Polymers™ **
Potassium Glycerophosphate, Magnesium, Glycerophosphate, Glycerol Stearate
Phospho-Electrolyte Replacers™ **
Di-Calcium Phosphate, Di-Potassium Phosphate,Di-Sodium Phosphate
är på jakt efter något som liknar Rage de dagar jag inte hinner/är för slö för att börja hålla på med två-tre shakers och pulver hit och dit, och då vore ju det här perfekt då det är färdigblandat. dessutom, varken fett eller kolhydrater, inget socker eller aspartam. och Orange var jäääävligt god. :)
vad tror ni som kan nåt?
http://www.inmuscle.com/images/products/endorush.jpg