View Full Version : tribulus! akut!
Jag har använt tribulus i 2 veckor och följt allting som det står. Alla bra effekter har verkat precis som dom skulle:
sexlust, styrka, välmående, finnar, etc.
Men till problemet; det verkar som mina östrogenhormoner börjat spöka runt, då mina bröstvårtor börjar ömma lite granna samt börja ändra lite form.
Självklart är väl detta en känd bieffekt att kroppen kompenserar med östrogen när man får högt testosteron.
Men vad fan ska jag göra? VÄNTA PÅ ATT TUTTARNA SKA BLI STORA OCH SEN OPERERA MIG?*grr27* det måste ju finnas något man kan göra för att få ett stopp på östrogenet? ringa 112? jag håller på att bli galen *screwy*
vart skaffar man något östrogenhämmande? lin-olja?
Någon som har erfarenhet får gärna tala ut lite granna! tack på förhand!
Kan du inte sluta att ta dem, om du tycker att de negativa effekterna överväger de positiva?
Kan du inte sluta att ta dem, om du tycker att de negativa effekterna överväger de positiva?
slutade gjorde jag första gången jag fick humm om att östrogenet ökade, men de har ömmat i 3 dagar nu och det blir inte bättre.
Jag slutade alltså äta dom för 4 dagar sedan, men hormonerna sjunker ju inte för det!
schabo-labo
06-05-2008, 01:08
Fy vad äckligt. Hoppas det löser sig för dig, återkom hur det går.
Whistler
06-05-2008, 01:50
Jag tycker du ska uppsöka en endokrinolog och ta lite prover. Låter ju inte direkt som hälsosamma effekter du har fått.
Test FX är östrogenhämmande. Men jag tycker precis som Whistler att du ska uppsöka en endokrinolog för att få hjälp.
Sen har jag för mig att jag sett nån studie på att Tribulus tyvärr inte gör annat än att öka just östrogennivåerna
Du har inte varit nojig och hållit på och pillat en massa på dina nipples och på så sätt "retat" dem lite? tror mer på det än sådan effekt av tribulus på så kort tid...
Imponerande att du kan få allt det där av piller utan effekt. Känner du ingen som helst skam?
internethjälten
06-05-2008, 16:06
Imponerande att du kan få allt det där av piller utan effekt. Känner du ingen som helst skam?
Kan inte annat än att hålla med :thumbup:
+1 Du har nog pillat för mycket somsagt, för nojjig.
+1.
EmCeeMike
06-05-2008, 16:23
Säker på att det är tribulus du har stoppat i dig? Slår vad om att dom är rosa.
Säker på att det är tribulus du har stoppat i dig? Slår vad om att dom är rosa.
Och femkantiga :Virro
EmCeeMike
06-05-2008, 16:27
Och femkantiga :Virro
Förmodligen, ja:D
J.Saarela
06-05-2008, 16:28
Mest intressant är ju hur du vet att just dina östrogenhalter är högre,hemmalabb?Som sagt sluta dra dig i bröstvårtorna så slutar det säkert ömma.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.