Tack alla, superkul med så fina kommentarer!
Jag lägger nog upp en egen tråd längre fram i samband med bulken och tänkte ta mer seriösa bilder, samt en bodpod-mätning innan som jag kan lägga upp då.
Citat:
Ursprungligen postat av Slartibartfast
Ser riktigt bra ut, Endura! Har du tävlat förr?
|
Nej, aldrig. Just därför lägger jag så mycket möda på att få det så bra som möjligt från början. Min plan är att ställa mig på scenen för första gången vintern 2008 i antingen BF eller AF. Innan dess ska jag hinna med en seriös uppbyggnadsperiod, som kommer kräva all kraft av psyket - är så van vid den BF% jag har idag...
Det som gör att jag har gott självförtroende om det hela, är faktiskt till största del de kunskaper jag fått från Kolo. Jag finner det idag extremt lätt att påverka min kropp, vikt och kost i den riktning jag vill och det har jag er alla att tacka för!
Citat:
Ursprungligen postat av LadyInsane
Endura, det ser verkligen jättebra ut!
+ Sjukt läckert träningslinne!
|
Supergammalt Adidas-linne, ett av favoriterna just för att ryggen syns så bra
Citat:
Ursprungligen postat av Yucko
Hur länge har du trennat?
|
Jag delar upp min träningstid i två perioder: innan de kunskaper jag nu har och efter... Perioden innan räknas som iaf 5-6 års försök på seriös träning varav 4 mer inriktat på styrketräning blandat med bland annat boxning.
Den perioden innefattade också en hel del vikt-noja, ångest, dålig kost-koll, halvdan teknik/kontakt, samt ett tänk som fastnat i gamla myter...
Perioden efter är den mest seriösa träningen och enbart koncentrerad på styrketräning och har pågått snart ett år. Jag har tränat mycket på teknik och kontakt, men hela tiden legat på energibalans eller minus, så nån massa har inte direkt skaffats den tiden... Men det kommer nu!
Citat:
Ursprungligen postat av Tuniz
Ser riktigt bra ut, Endura
Jäkla fina armar och axlar. Ryggen är svår att se men från dom vinklarna ser det inte ut som du fuskar med ryggen 
|
Ryggen är min favoritgrupp tillsammans med axlarna. Men jag fuskar inte med några delar