Nu har det gått en vecka sedan jag skrevs ut från senaste behanlingen på sjukan.
Denna gången blev lite annorlunda då jag passade på att fylla hela 35 år när jag låg inne,

.
Personalen är helt underbara. Dom kom in på morgonen och sjöng samt att jag fick lite te och kakor (skumt att käka det de första man gör på dagen men det gick det också).
Annars hände det inte så mycket förutom en hel del besök från vänner och familj samma dag som jag fyllde år. Infromationsmässigt fick jag reda på att detta skulle vara den sista behanlingen enligt studien jag är med i. Men hurvida dom ska gå vidare nu visste dom inte riktigt.
Tumörerna har, enligt senaste röntgen jag gjorde strax innan Jul, stannat upp förutom att det tillkommit en liten liten kantig förändring i ena lungan. Om det är något eller ej vet dom inte.
Åter till saken vad dom ska göra. Vad jag förstod så står det mellan att fortsätta med någon form av behanling eller operation. Detta hade dom möte om i onsdags. Men jag har givetvis inte fått reda på vad dom kom fram till. Jag har en tid för ny behandling den 15:e feb men om det blir operation så stryks den.
Igår var jag även på en intervju på sjukan om hur vården kan förbättras för patienter som går igenom en cellgiftsbehanling. Det var mycket intressant och jag hoppas mina tankar gick fram ordentligt. En grej som slog mig var, vi var 4 patienter som fick frågor, att så fort jag eller någon av dom andra nämnde en grej om hur anhöriga eller hur man har mått och tänkt. Så nickade alla och höll med, skönt att veta att man är faktiskt inte ensam om detta.
I övrigt så kämpar jag på med träningen. Just nu är mina armar inte med riktigt så om det är svårläst och många stavfel så får jag skylla på det. Ja jag har kört en hel del biceps och triceps idag, uj uj uj.
Sköt om er så hörs vi snart igen.
Kram på er!