Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Diet, Deff & Fettminskning

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2003-02-12, 21:56   #1
raniz
Guest
 
Inlägg: n/a
Första deffen, kost?

Tänkte ta och köra min första deff nu. Har läst lite om det och kommit fram till att mitt nuvarande upplägg av träningen nog ska fungera.

Kör 4 pass/vecka, har en sandsäck hemma som jag slår på 3-4 gånger/vecka, och så ska jag börja jogga på morgonarna så fort snön har försvunnit.

Mitt problem ligger väl mest i kosten, då jag inte har den blekaste om vad jag ska stoppa i mig

Min typiska veckodag ser väl ut på följande sätt:[list=1][*]Frukost, havregrynsgröt eller Cornflakes med flingor och mjölk - blir det lagom att endast köra gröten?[*]Lunch i skolan, varierar, men oftast blir det den mat som serveras utan potatis eller ris och ett knäckebröd, till detta två glas mjölk - anledningen till att jag inte äter varken ris eller potatis är att de håller väldigt låg kvalité i skolan, riset får mig att spy [*]Mat hemma. Om inte morsan har något färdigt blir det ofta något slarvigt, till exempel mackor eller pizza - här ligger väl den del där jag ska skärpa mig mest [*]Ibland någon fika på kvällen, blir då ofta att man tar ett par smörgåsrån och några digestive kex.[/list=1]

Ska jag hålla kosten som den är, fast skippa kvällsfikat och alltid fixa riktig mat när jag kommer hem. samt se till att den maten inte innehåller för mycket fett?
  Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:22.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)