Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Diet, Deff & Fettminskning

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2003-01-21, 23:29   #1
erra
Guest
 
Inlägg: n/a
minska underhudsfettet!

Tja jag ska fylla 15 år om nån månad och jag håller på att växa till mig.......Jag spelar fotboll och tränar 3-4 gånger i veckan + att jag försöker gymma minst 3 gånger i veckan. Men jag vill minska underhudsfettet så att jag får fram tvättbrädan till sommarn...Jag har ungerfär en näve fett på magen..Jag är väll ca 1.70 m lång och väger 59 kg......Jag tror inte det är bra för mig att börja banta så jag skulle bli glad om jag fick några tips hur jag ska få fram min tvättbräda.....
  Svara med citat
Gammal 2003-01-22, 10:03   #2
King Grub
Chefsarkitekt Oljebyxor
 
King Grubs avatar
 
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Norrtälje
Inlägg: 78 283
Det låter mest som om det är barnhullet som är kvar, och det försvinner av sig själv på 9 av 10. 59 kg på 170 cm kan inte vara speciellt mulligt heller. Du skall definitivt inte banta. Rör hellre på dig mer.
__________________


Angående PM-rådgivning!
King Grub är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2003-01-22, 10:12   #3
stybb
Registered User
 
stybbs avatar
 
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 509
Det enda du kan göra i din position det är att äta bättre. Troligtvis äter du inte nog mat. Och troligtvis blir det en chipspåse, läsk och en snask påse from time to time
__________________
Blesse mon cœur d´une langueur monotone

TIMMY!
stybb är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2003-01-22, 10:13   #4
ivandrago
Chip Rommel fan no 1
 
ivandragos avatar
 
Reg.datum: May 2002
Ort: stockholm
Inlägg: 1 661
håller med kungen. Vänta tre år så lär du ha tappat det mesta av det där fettet om du fortsätter träna så mycket som du gör och äter mycket och bra mat.

I ditt fall skulle jag rekommendera att äta ordentligt, dels för att du tränar så mycket, dels för att din förbränning är väldigt bra i din ålder. Om tre år kommer du att ha mycket mer muskler om du äter ordentligt och tränar hårt, och om du mot förmodan skulle ha lite fett kvar på magen så blir det inga problem att deffa bort det. Men ät BRA mat. Dvs inte skräpmat.
ivandrago är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2003-01-22, 12:40   #5
erra
Guest
 
Inlägg: n/a
Okej tack för svaren!
  Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:57.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)