Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träning - Vikter & Kondition

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2002-04-09, 21:47   #1
krakowww
Hardcore User
 
krakowwws avatar
 
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Tvååker
Inlägg: 2 084
Exclamation Tvättbräda

Hej på er alla som läser detta!

Jag vill som de flesta andra få en fin tvättbräda nu när sommarn närmar sig, och jag undrar vilka är era knep för att lyckas och vilka övningar tycker ni är bäst?
Jag tycker just nu att vanliga crunches är bäst men det brukar variera.

Snälla svara jag vill gärna ha "tvättis"/ MVH Magnus
__________________
Träningsjournal
krakowww är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2002-04-09, 21:52   #2
Matti
Registered User
 
Reg.datum: Nov 2001
Ort: Stockholm
Inlägg: 245
Post

Push away the plate-övningen fungerar bäst.
__________________
"Nyt tää perkeleen tanko tulee nousemaan aika vitun lujaa tai helvetti soikoon.."
Matti är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2002-04-09, 21:53   #3
The Dwag
Guest
 
Inlägg: n/a
Post

Well you have to diet !
  Svara med citat
Gammal 2002-04-10, 00:04   #4
AJ
DirkDiggler for President
 
AJs avatar
 
Reg.datum: Dec 2001
Ort: Skåne
Inlägg: 74
Post

"Abs are made in the kitchen, not in the gym!"
AJ är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2002-04-10, 16:12   #5
leffo
Guest
 
Inlägg: n/a
Post

Deffa!! Folk som inte har tränat magen alls men som är deffade har magmuskler, right?
  Svara med citat
Gammal 2002-04-10, 16:38   #6
Bateman
Banned User
 
Reg.datum: Jan 2002
Ort: Stockholm
Inlägg: 125
Post

Jag tror också att kosten är hele grejjen med tvättbräda. Dieta bort ditt fett, så får du tvättbräda. Deffa. Spring...cykla...allt.. bränn bort fett. Sen kan man träna magmusklerna 2- 3 ggr vecka för att göra magmusklerna mera imponerande, mera utvecklade.
Bateman är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2002-04-12, 15:48   #7
krakowww
Hardcore User
 
krakowwws avatar
 
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Tvååker
Inlägg: 2 084
Post

okej ska ska alltså deffa, men hur mycket ska man deffa för att inte tappa de muskler man tränat hela vintern för att få ihop?
Hur gör man push away the plate som Matti snackade om?

Ha det bra!
__________________
Träningsjournal
krakowww är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2002-04-12, 16:35   #8
Fritz
Guest
 
Inlägg: n/a
Post

Jag antar att Matti menade att du skall äta mindre, dvs. putta iväg din tallrik.
  Svara med citat
Gammal 2002-04-12, 21:07   #9
steefann
Guest
 
Inlägg: n/a
Post

Det är ganska lustigt att det är så många som tror att magrutorna kommer bara man kör en massa situps flera gånger i veckan. Killar tränar nog oftast för att de ska få uppskattning av det motsatta könet men tänker oftast inte på att de flesta tjejer tycker att en kille som t.ex. Brad Pitt har den perfekta kroppen. Det lustiga är att han 183 lång och väger runt 73 kg men de flesta ser honom nog som en ganska grov kille. Det rätta ordet är snarare "deffad" och visst har han magmuskler men inte mer än mig eller de flesta andra här. Magrutor får man genom att göra sig av med underhudsfettet!
  Svara med citat
Gammal 2002-04-12, 21:14   #10
Loco 2
Guest
 
Inlägg: n/a
Post

Å sen så ställer dem han i perfekt ljus, och sminkar med mörkt skit under varje stor muskelgrupp å sånt... allt för att han ska se grov ut
  Svara med citat
Gammal 2002-04-12, 22:33   #11
Jorgen
Blibloblooobli
 
Jorgens avatar
 
Reg.datum: Apr 2002
Ort: SKÅNE
Inlägg: 27 347
Post

Och visst funkar alla dom där trevliga tv-shop "träna magen så snabbt och effektivt på bara 3 min om dagen utan att bli svettig" mojängerna. Bara att rekomendera. Jag blir lika förbannad varenda gång jag ser en sån jäkla reklam. :mad: När skall folk lära sig ? ?
//jörgen
__________________


Citat:
Ursprungligen postat av rubusvulvan Visa inlägg
alltså mannen jag svär på gud du skriver med flera ord
Jorgen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2002-04-12, 23:20   #12
steefann
Guest
 
Inlägg: n/a
Post

ganska sjukt att så fort någon kommer på ett redskap som lovar muskler utan ansträngning blir folk som galna. Hela poängen med att bygga muskler är just att stressa musklerna så de bryts ned och sedan byggs upp vilket är en motsägelse utan like. Sedan att man på bara en månad kan få fram sina magmuskler genom att använda abgliderproffesionalyeahyeahflex 5 minuter om dagen är ju helt sjukt med tanke på att den bränner förmodligen inte mer fett än när man käkar bullar.

Skitsamma, jag ska nog konstruera ett sådant redskap och bli rik så jag slipper gråta varje gång jag beställer proteintillskott. Mitt redskap skall nog heta "buttflexmopenetrator" och den kan trimma insida-stjärt och punktförbränna runt tarmen vilket gör att man aldrig behöver skita. Detta skulle göra att den energi som i vanliga fall går åt på toaletten kan användas när man kör bänk vilket ger en styrkeökning på hela 21% och en ökad förbränning vid skinkorna. Är någon intresserad så kontakta mig på 071-543 43 22
  Svara med citat
Gammal 2002-04-13, 00:09   #13
The Dwag
Guest
 
Inlägg: n/a
Post

Citat:
Ursprungligen skickat av Steffo:
<STRONG>ganska sjukt att så fort någon kommer på ett redskap som lovar muskler utan ansträngning blir folk som galna. Hela poängen med att bygga muskler är just att stressa musklerna så de bryts ned och sedan byggs upp vilket är en motsägelse utan like. Sedan att man på bara en månad kan få fram sina magmuskler genom att använda abgliderproffesionalyeahyeahflex 5 minuter om dagen är ju helt sjukt med tanke på att den bränner förmodligen inte mer fett än när man käkar bullar.

Skitsamma, jag ska nog konstruera ett sådant redskap och bli rik så jag slipper gråta varje gång jag beställer proteintillskott. Mitt redskap skall nog heta "buttflexmopenetrator" och den kan trimma insida-stjärt och punktförbränna runt tarmen vilket gör att man aldrig behöver skita. Detta skulle göra att den energi som i vanliga fall går åt på toaletten kan användas när man kör bänk vilket ger en styrkeökning på hela 21% och en ökad förbränning vid skinkorna. Är någon intresserad så kontakta mig på 071-543 43 22</STRONG>

Den där kanske du skulle lansera på landets fängelser
  Svara med citat
Gammal 2002-04-22, 21:34   #14
krakowww
Hardcore User
 
krakowwws avatar
 
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Tvååker
Inlägg: 2 084
Post

OKej jag ska deffa, men kan nån ge förslag på bra magövningar och hur många reps och set ska man göra på varje övning?
__________________
Träningsjournal
krakowww är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2002-04-22, 22:54   #15
Jarod
Kolozzeum Security
 
Jarods avatar
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Sverige
Inlägg: 8 292
Talking

Kolla i min profil.... Jag tränar aldrig magen...haha... Däremot sköter jag kosten..

Mvh Danne
__________________
Citat:
Stop trollin´
Jarod är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:04.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)