Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2002-10-14, 23:29   #1
krambanan
Registered User
 
krambanans avatar
 
Reg.datum: Feb 2002
Ort: Uppsala
Inlägg: 121
Exclamation Krambananens comeback...

Ja då var det dags att ta tag i träningen igen efter alldeles för långt uppehåll med lite träning då å då....

För er som inte vet så tar jag lite bakgrund igen:
Namn: Maria
Kön: Kvinna/Tjej/Bitch (beroende på humör)
Civiltillstånd: Lyckligt superkär :loveyou:

Träningsbakgrund: Ridit sen jag var liten. Började på ridskol när jag var 7 år haft egen häst sen jag var 9. Började för ett par år sen på friskis och körde mest gympa pass och en del skivstångspass ( typ body pump). I februari började jag träna styrketräning. Höll rätt seriöst till juni. Sen i somras blev det rätt sporadiskt pga gymmets öppetider och för mkt jobb. Sen i höst var det meningen att jag skulle träna i uppsala....men det strulade till sig lite så nu är jag tillbaka i jönköping å IMÅN börjar träningen på allvar igen....

Mål med träningen: Mer muskler mindre fläsk I första hand nu att bli av med allt grill fett som satt sig efter sommaren.....för mkt korv å öl helt enkelt
Ligger nu på 68 kg morgonvikt och målet är max 62 kg innan nyår med lagom mkt sexiga muskler förstås...

Kost: Började idag med att rensa upp rejält i kosten. Tänkte ligga på 1700 kcal de dagar jag inte tränar och ca 2000 annars. Fördelning ca 20 E%Fett 40E% Protein och kolhydrater

Kosttillskott: Whey -80, omega 3 och vitaminer

Träning: Håller på å pysslar ihop ett träningsschema just nu men det blir tre el. fyra dagar styrka, 4-5 morgonpromenader el. cardio efter styrkan och ca 3-5 dagars ridning / vecka

//Maria
__________________
*Med reservation för ev hjärnsläpp och onödiga stavfel*
krambanan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2002-10-16, 21:41   #2
krambanan
Registered User
 
krambanans avatar
 
Reg.datum: Feb 2002
Ort: Uppsala
Inlägg: 121
Unhappy Sjuuuk....

Bra början på min comeback...känner mig sjuk; ont i halsen å kanske feber, men bara på morgonen. Skumt är det....när jag har kommit igång så känns det mkt bättre...jaja....

Har skickat en liten beställning till muskelbyggarn idag med....2,2 kg 100% Whey Protein Choklad och 0,9 kg Pinacolada....mums....

Uppdatering morgonvikten: Köpte en digitalvåg idag å den visade 65,8 kg i morse.....så det nya målet är 60 kg till nyår....

Firar dessutom 4 månader med pojken idag...puss :loveyou:

//Maria
__________________
*Med reservation för ev hjärnsläpp och onödiga stavfel*
krambanan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2003-01-15, 21:26   #3
emmzan
SL-Kirurg
 
emmzans avatar
 
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Linköping
Inlägg: 10 830
Hallå krambanan!

Varnurst har du tagit vägen? Har du gett upp träningen Kan jag väl aaaldrig tro heller...

/faddermorsan
__________________
Cardiologer gör det underifrån
emmzan är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:15.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)