Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2002-07-13, 22:56   #1
swinger
Guest
 
Inlägg: n/a
***Exklusivt***

DETTA KOMMER VARA JÄTTE STORT haha sett att man fått massa nya leksaker att flippa med coolt inte för jag har en anning om hur man andvänder det :loveyou: lets get serious

kroppen är komplett checkad inga större problem fick lite antibiotika mot BÖLDERNA " a gusar jag är ledig" men man kunde tydlingen inte ta dom förrän efter sommaren vilket kräver oehörd karisma från denna piller trillaren ni förstår detta kommer bli början på en helt nu era för min del "tränings mässigt" för jag har fått en vision nu längre är det inte ett kanske utan ett helt klart ja JAG ÄR DEN UTVALDA det börja för ett par nätter sen ihopkrypt som ett försvarslöst spädbarn i min säng "madrass på golvet" hade jag en uppenbarelse picture this jag stod i ett badrum vems eller vart vet jag inte en suggig dimma smekte det ny polerade golvet längst ner i badrummet stod en spegel jag gick sakt fram till den med bestämde steg titta en sista gång bakom mig ifall att ,,när jag sakta vände tbx blicken möttes jag av en syn värdig en gud JAG VAR JAY CUTLER fast med hängbröst men ialla fall armarna känslan av den rå styrkan har förföljt mig nu sen dess allting är klart målet är satt på mina bara knän omfamnar jag mitt nya liv åt proggresiv träning och total dominans från och med nu är jag SPIIIIIDERMAN hahaha bara flippar
jaja så här det senaste passet blir lite recovery träning nu i början med det är smällar man får ta

ps ,,jag tar bara med working seten mmmkey
rygg//underarmar//bakre delta
sittande rodd 123x7 "jag lätt tyngdlyftaren välja vilken hantel jag skulle toppa maskinen med naturligtvis tog han dom av högre vikt inte super strikt " 111/7 godkänn form 111/4 100/6 perfekt 100/5
helt slut
lite latdrag som pump 90 kg PS räknas inte!!

ståendeframåtböjd hantellyft åt sidan 13.5/14 13.5/12 13.5/11
cabeldrag liggande på rygg öö dra bakåt omvända flyers typ liksom ba 25/7 25/5 20/11 20/11 20/9 20/7 aa maan lyckades spränga mig själv här kroppen sa tvärr stopp efter MEN FÖR HELVETET kan ju inte ge upp måste nå målet körde lugnt o fint i den negativa fasen och explodera i den positiva man this must be the way

grepp träning var ok hyfsad körd i greppet MEN det är ingen ursäkt måste köra hardcoooooore....allt snurra ...såg små bubblor över allt..så här gick det

statiskt träning brett grepp 25 kg ca 40 sec drop med 10 sec avrage per set vilket var 2

statisk träning vanligt skivstång 110 kg 40 sec 2 set Kramp

underleds handflatan uppåt 35/15 35/12 35/10 35/5

avsluta med wrist roller

god damn vikken träningsverk idag hela övre ryggen och underarmarna saker och ting börja röra på sig den saken är säker

tack för idag slut för idag

imorgon är det bröööööööööst checka in då!!
  Svara med citat
Gammal 2002-07-14, 00:57   #2
Rob The Man
Hård men rättvis
 
Rob The Mans avatar
 
Reg.datum: Nov 2001
Ort: Västerås
Inlägg: 317
Välkommen in buddy

Träningen ser ju kanon ut ju efter allt
se nu till att köra steiiiinhårt enda fram
så kommer resultaten som ett brev på
posten toppenbra jobb

/Robban
Rob The Man är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2002-07-14, 12:22   #3
swinger
Guest
 
Inlägg: n/a
rob ...2 veckor till så är man väl tbx på samma vikter innan uppehållet det göttiga är att man ligger på 85 kg nu istället för 93 så indirekt har man ju blivit starkare måste bara säga viiIIIIIIIIIkka jäkla ben skulle va kul o se dom från ett normalt perspektiv osså

dagens pass bröst

denna dagen har jag fruktat nått så in i hel*** av en konstig andledning så tappar jag kraft i bröstet nått enormt snabbt bara av det minsta lilla uppehåll

bröst

flyers 11 kg 40 reps 2 set föruttröttnings grej
sne bänk **fri** 85/4 80/8 80/7 80/5 etc drop set ner till 65 ungefär totalt 10 set
fortfarande sur i armarna trapz lats så kunde inte köra dips blev nåra set knästående flyers i draget och tack o adjö
bra kontakt i bänken har börjat köra detta riiiiktigt strikt nu och explosivt så det ska nog gå framåt
  Svara med citat
Gammal 2002-07-14, 13:03   #4
Munter
Butter
 
Munters avatar
 
Reg.datum: Feb 2002
Ort: Stockholm
Inlägg: 3 138
Trasig punkt- och kommatangent, Swinger ?
__________________
][\/][uskel ][\/][unter
Commencing operation snake ape - Snake (David Hayter)
Munter är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2002-07-14, 13:12   #5
Viveqa
Registered User
 
Viveqas avatar
 
Reg.datum: Nov 2001
Ort: Lund
Inlägg: 719
Talking

Alla äkta byggare slafsar i sig mat framför datorn ,
oh en olycka händer så lätt
Viveqa är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2002-07-14, 13:55   #6
swinger
Guest
 
Inlägg: n/a
STÖR det dig?
  Svara med citat
Gammal 2002-07-15, 15:59   #7
swinger
Guest
 
Inlägg: n/a
dAgens tränings,pass palla Igentlingen inte träna.fOrtfarande träningsverk, sen rygg dagen. MItt på ärmen. I vecket,

bi.ceps./////

besökare 1;;;exklusive mig;;;

rakbicurl"med. stång". 50/10 ***klimax*** 7x45 10x6 f +6.
preach"ers"curl. 80/8 ***klimax*** 1x80 *failure"' f+3

plus lite annat trams som inte ens är värt. att nämna- köpte lite kreatin ,laddar på 50 "g" per dag nu i 4 dagar se hur det går
känner mig redan tjock,och förstoppade

imorron är det ben // kors ska se. under kvällen om jag hittar nått att gå igång på till. morgondagen byyyss "spräcka" pass
  Svara med citat
Gammal 2002-07-26, 19:44   #8
Kjellstroem
Old School Kolozzeumare
 
Reg.datum: Oct 2001
Ort: Ystad
Inlägg: 448
Var har du tagit vägen swinger?

Kräver uppdateringar av träningsdagboken... roligare läsning finns inte..

"Trasig punkt- och kommatangent, Swinger ?"
Äh, gå och lägg dig munter..
__________________
http://www.businessandpoker.com - Min blog.
Kjellstroem är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2002-08-08, 17:27   #9
swinger
Guest
 
Inlägg: n/a
just nu ligger träningen nere helt o hållet fått en annan slags virus infektion fucking helt knäckt in o ut på sjukan inte en jävla kotte vet vad det är menar på att det ända man kan göra är att vänta ut sånt här. tog mina mått ganska roliga faktiskt


överarm 38 (-5.5 cm)
rygg 104 (-13 cm)
ben 56 (-10 cm)

vikt lite under 80 (93)


ren muskelförlust lia tjock som innan undrar hur lång tid det tar att få tbx allt sen SPÄNNANDE


Mvh


  Svara med citat
Gammal 2002-08-08, 19:14   #10
Kjellstroem
Old School Kolozzeumare
 
Reg.datum: Oct 2001
Ort: Ystad
Inlägg: 448
Det va rju inte roligt.
Aja, hoppas du kommer tillbaka snart med uppdateringar. Som jag har sagt innan, detta är den mest läsvärda dagboken på detta forumet. Iaf var "Röj i farstun" det, hehe.

Mvh
__________________
http://www.businessandpoker.com - Min blog.
Kjellstroem är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:19.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)