Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2005-10-05, 18:07   #1
prime^
Registered User
 
prime^s avatar
 
Reg.datum: Jan 2005
Inlägg: 825
Fightingspel

Finns det några bra NYA fightingspel till PC? Såg Streetfighter 2 - The animated movie, och fick tillbaka suget för fightingspel..

Finns d bra gammla fightingspel till PC?

Finns det även några fightingspel i form av karriär? Där man skapar en egen gubbe och sen lär sig skills osv för att bli bättre och utveckla sin gubbe?
prime^ är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-10-05, 18:30   #2
olwe
Registered User
 
olwes avatar
 
Reg.datum: Sep 2004
Ort: Stockholm
Inlägg: 673
Nja, vet inte riktigt, men det finns ju massa rpg spel där man slåss o har sig o utväcklar sin gubbe med martial arts... fast det är ju inte riktigt streetfighter andan.
__________________
“Does God exist? Well, I would say, 'Not yet.'” - Ray Kurzweil
olwe är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-10-05, 18:30   #3
prime^
Registered User
 
prime^s avatar
 
Reg.datum: Jan 2005
Inlägg: 825
finns det något nyare sånt spel? där man utvecklar sin gubbe i martial arts? säg nått så e du goo
prime^ är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-10-05, 21:32   #4
prime^
Registered User
 
prime^s avatar
 
Reg.datum: Jan 2005
Inlägg: 825
bump..

ingen som vet något alls?
prime^ är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-10-05, 21:54   #5
Runda Grodan
Registered User
 
Runda Grodans avatar
 
Reg.datum: Jan 2005
Ort: In a van down by the river
Inlägg: 6 102
Dessa två spel har jag haft till Playstation 2. Kanske finns de till PC?

Dragonball Z Budokai. Där fightas du som i exempelvis streetfighter men du kan inte alla skillsen från början. Tror man lär sig eller får välja ett par skills inför fighten. Det var länge sedan jag spelade det.

I Demonstone samlar du erfarenhet och guld. Med detta lär du dig förmågor och köper ny utrustning. Det bygger på Dungeons and Dragons, rollspelet. Du fightas inte som i exempelvis streetfighter utan spelet följer en handling och du springer omkring och slåss med tre olika karaktärer i olika världar (väldigt fina). Ett snyggt spel men för kort. Patrick Stewart och George Clarke Duncan gör röster till spelet. Det är som sagt inget renodlat fightingspel men du bör kunna få tag på det BILLIGT.
Runda Grodan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-10-05, 21:56   #6
Runda Grodan
Registered User
 
Runda Grodans avatar
 
Reg.datum: Jan 2005
Ort: In a van down by the river
Inlägg: 6 102
Vet att Mortal Kombat i olika versioner finns till PC. När jag var yngre och nästan uteslutande spelade fightinglir var Mortal Kombat serien en höjdare.

Tycker inte att fightinglir gör sig så bra till PC. Det ska vara TV-spel, inte dator.
Runda Grodan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-10-05, 22:23   #7
Kwon
<Walking Apocalypse>
 
Kwons avatar
 
Reg.datum: Jun 2003
Ort: Krampusköping
Inlägg: 19 896
Till PC? Haha, skaffa Playstation 2, Xbox eller liknande om du e ute efter fightinglir.

Lira fighting på PC suger pung.
__________________
Kwon är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-10-05, 22:30   #8
prime^
Registered User
 
prime^s avatar
 
Reg.datum: Jan 2005
Inlägg: 825
Citat:
Ursprungligen postat av Runda Grodan
Dessa två spel har jag haft till Playstation 2. Kanske finns de till PC?

Dragonball Z Budokai. Där fightas du som i exempelvis streetfighter men du kan inte alla skillsen från början. Tror man lär sig eller får välja ett par skills inför fighten. Det var länge sedan jag spelade det.

I Demonstone samlar du erfarenhet och guld. Med detta lär du dig förmågor och köper ny utrustning. Det bygger på Dungeons and Dragons, rollspelet. Du fightas inte som i exempelvis streetfighter utan spelet följer en handling och du springer omkring och slåss med tre olika karaktärer i olika världar (väldigt fina). Ett snyggt spel men för kort. Patrick Stewart och George Clarke Duncan gör röster till spelet. Det är som sagt inget renodlat fightingspel men du bör kunna få tag på det BILLIGT.
tack, men söker mer martial-arts, som streetfighter, mortal kombat, tekken m.fl.

Citat:
Ursprungligen postat av Kwon
Till PC? Haha, skaffa Playstation 2, Xbox eller liknande om du e ute efter fightinglir.

Lira fighting på PC suger pung.
Man får ta va man har o jag har varken ps eller xbox, därför frågar jag efter data. Men vet du nått till PS2 eller xbox får du gärna nämna dom.
prime^ är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:53.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)