Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2005-05-02, 10:27   #1
Inzza
Fuckar ut!
 
Inzzas avatar
 
Reg.datum: Apr 2004
Ort: GBG
Inlägg: 1 789
Smärta i vaderna

Körde några tunga set vader i fredags.. I lördags så känndes det bara som grov träningsvärk.

Men igår och idag så smärtar det något enormt när jag skall resa mig.. känns som vadmusklen är för kort, för går man på tå så gör det inte så ont..

efter ungefär 15 sekunders gång så smärtar det inte lika mkt längre, men känns ändå.


har testat att gå långt och sedan strectha länge.. men det hjälpte i en halvtimme, sedan vart det likadant igen.

vad har hänt? =)
__________________
Säger som Strandbyggarn, säg till om den där gainern funkar ;D. Blev förjävla sugen på att prova den nu. Har gått upp från 57kg till 58kg på ca 4 år. Har star nutritions gainer pro nu. Men den verkar inte hjälpa särskillt mycket.
Inzza är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-05-02, 12:31   #2
Ame
Friidrott
 
Ames avatar
 
Reg.datum: Mar 2005
Ort: Linköping
Inlägg: 916
Låter som en helsikes träningsvärk Möjligen har du fått en lättare sträckning i muskeln men sådant brukar gå över efter några dagar. Prova att köra väldigt lätt vadträning.
Ame är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-05-02, 14:33   #3
jwzrd
Banned User
 
jwzrds avatar
 
Reg.datum: May 2002
Ort: Skamträsklidn
Inlägg: 22 303
Citat:
Ursprungligen postat av Inzza
Körde några tunga set vader i fredags.. I lördags så känndes det bara som grov träningsvärk.

Men igår och idag så smärtar det något enormt när jag skall resa mig.. känns som vadmusklen är för kort, för går man på tå så gör det inte så ont..

efter ungefär 15 sekunders gång så smärtar det inte lika mkt längre, men känns ändå.


har testat att gå långt och sedan strectha länge.. men det hjälpte i en halvtimme, sedan vart det likadant igen.

vad har hänt? =)
Hehe jag sitter inne med samma. Gick runt och var ytterst ynklig igår efter ett egentligen inte ens särskillt hårt vadpass i fredags. Gick inte att räta ut benen när jag suttit ett tag, stretch leder bara till bultande smärta
jwzrd är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-05-03, 19:12   #4
Inzza
Fuckar ut!
 
Inzzas avatar
 
Reg.datum: Apr 2004
Ort: GBG
Inlägg: 1 789
Citat:
Ursprungligen postat av Ame
Låter som en helsikes träningsvärk Möjligen har du fått en lättare sträckning i muskeln men sådant brukar gå över efter några dagar. Prova att köra väldigt lätt vadträning.
Börjar gå över nu efter 5 dagar =) stretchat som fan, och gått ganska mkt. hoppas det är bra till fredags benpass.
__________________
Säger som Strandbyggarn, säg till om den där gainern funkar ;D. Blev förjävla sugen på att prova den nu. Har gått upp från 57kg till 58kg på ca 4 år. Har star nutritions gainer pro nu. Men den verkar inte hjälpa särskillt mycket.
Inzza är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:59.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)