Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2005-01-27, 09:12   #1
Piranha
Mannen, myten, legenden!
 
Piranhas avatar
 
Reg.datum: Sep 2003
Ort: Suffer Island
Inlägg: 15 159
Alla dessa före-bilder

Kikar in i medlemsbilderna titt som tätt , där dräller det av "FÖRE" bilder , men man ser aldrig några "EFTER" "UNDER" eller "FÄRDIG" bilder ..

Kan någon förklara detta för mig ..
Piranha är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-01-27, 09:20   #2
daja
Mr Bananfjant
 
dajas avatar
 
Reg.datum: Jul 2001
Ort: Sthlm
Inlägg: 1 667
Citat:
Ursprungligen postat av Piranha
Kikar in i medlemsbilderna titt som tätt , där dräller det av "FÖRE" bilder , men man ser aldrig några "EFTER" "UNDER" eller "FÄRDIG" bilder ..

Kan någon förklara detta för mig ..
ja vad tror du själv det beror på?
daja är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-01-27, 09:22   #3
ante
Tränar inga zoner!
 
antes avatar
 
Reg.datum: Jan 2003
Inlägg: 1 569
Nja finns ju en hel del sopor som jag själv, som lägger upp bilder fast de inte har nåt att visa egentligen. Är för att kunna följa utvecklingen.
__________________
ante är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-01-27, 09:23   #4
Jakobbus
Registered User
 
Jakobbuss avatar
 
Reg.datum: May 2004
Inlägg: 507
Citat:
Ursprungligen postat av daja
ja vad tror du själv det beror på?
vad tror du?
Jakobbus är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-01-27, 09:24   #5
Piranha
Mannen, myten, legenden!
 
Piranhas avatar
 
Reg.datum: Sep 2003
Ort: Suffer Island
Inlägg: 15 159
Personligen tror jag att folk målar upp drömmar i sina bildtrådar och aldrig räcker fram.

Eller så är de bara dåliga på att föjla upp .. ( villket är förbaskat trist )
Piranha är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-01-27, 09:27   #6
Hades
-
 
Hadess avatar
 
Reg.datum: Nov 2002
Ort: Lund
Inlägg: 4 162
Citat:
Ursprungligen postat av Piranha
Kikar in i medlemsbilderna titt som tätt , där dräller det av "FÖRE" bilder , men man ser aldrig några "EFTER" "UNDER" eller "FÄRDIG" bilder ..

Kan någon förklara detta för mig ..
Det är väl som med nyårslöften och liknande. Det sätts upp ett mål, men få når fram.
__________________
When you wish upon a falling star, your dreams can come true. Unless it's really a meteorite hurtling to the Earth which will destroy all life. Then you're pretty much hosed no matter what you wish for. Unless it's death by meteor.
Hades är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-01-27, 09:27   #7
daja
Mr Bananfjant
 
dajas avatar
 
Reg.datum: Jul 2001
Ort: Sthlm
Inlägg: 1 667
Citat:
Ursprungligen postat av Piranha
Personligen tror jag att folk målar upp drömmar i sina bildtrådar och aldrig räcker fram.

Eller så är de bara dåliga på att föjla upp .. ( villket är förbaskat trist )
gissar på det första. tror många langar upp bilder för att få lite extra motivation att träna hårdare, men sen när det inte händer så mycket postas inga nya bilder.
daja är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-01-27, 09:31   #8
edgen_ÖSD
Registered User
 
Reg.datum: Sep 2004
Ort: Linköping
Inlägg: 871
Eller så kan det vara för att det är mitt i vintern och de flesta inte har deffat klart förän till sommaren.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Tricklev Visa inlägg
Låt inte tjejen snacka något, du måste ju sätta tempo som den Alfa-hanen du är, såfort tjejen försöker säga något så bara släng iväg en negg "Men din fula sate håll käft nu".
edgen_ÖSD är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-01-27, 09:38   #9
Bolio
Förhudsuppviglare
 
Bolios avatar
 
Reg.datum: May 2004
Ort: ~
Inlägg: 7 159
Citat:
Ursprungligen postat av edgen_ÖSD
Eller så kan det vara för att det är mitt i vintern och de flesta inte har deffat klart förän till sommaren.
Vad har deff med muskelmassa att göra? De allra flesta som lägger upp bilder har ju inte mer muskler än vem som helst på gatan.
Bolio är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-01-27, 09:40   #10
Piranha
Mannen, myten, legenden!
 
Piranhas avatar
 
Reg.datum: Sep 2003
Ort: Suffer Island
Inlägg: 15 159
Så här gör man .. man tar lite bilder över en period ..

Kippa , klistra Woila ...


Piranha är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-01-27, 10:07   #11
Bigbulka
Registered User
 
Reg.datum: Sep 2004
Ort: Kristinehamn
Inlägg: 296
Citat:
Ursprungligen postat av Piranha
Personligen tror jag att folk målar upp drömmar i sina bildtrådar och aldrig räcker fram.

Eller så är de bara dåliga på att föjla upp .. ( villket är förbaskat trist )
Tror också de flesta har lite för stora förväntningar. De har kanske läst i nån muskeltidning om nån amerikan som tränat i tre år och redan står på scen och dominerar och så tänker många att om han är så stor så borde väl jag även om jag bara utvecklas hälften så mycket kunna bli en av de grövre på gymmet.Men besvikelsen blir stor när det inte blir så och byggardrömmarna faller ikras när verkligheten går upp för dom.Därför blir det bara de riktiga entusiasterna kvar.
Bigbulka är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-01-27, 11:20   #12
Tomten
Registered User
 
Tomtens avatar
 
Reg.datum: Feb 2002
Ort: Z町
Inlägg: 1 983
Citat:
Ursprungligen postat av Bigbulka
Tror också de flesta har lite för stora förväntningar. De har kanske läst i nån muskeltidning om nån amerikan som tränat i tre år och redan står på scen och dominerar och så tänker många att om han är så stor så borde väl jag även om jag bara utvecklas hälften så mycket kunna bli en av de grövre på gymmet.Men besvikelsen blir stor när det inte blir så och byggardrömmarna faller ikras när verkligheten går upp för dom.Därför blir det bara de riktiga entusiasterna kvar.
Nu har jag aldrig exponerat mig på nätet, men det där med "stora förväntningar" stämmer in ganska bra på mig. Jag tror det har mycket att göra med att träningen går framåt så fruktansvärt snabbt till en början, men sen får man kämpa som en idiot för att få bättre resultat. Första året jag tränade... det var grejer det
Tomten är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-01-27, 11:23   #13
Piranha
Mannen, myten, legenden!
 
Piranhas avatar
 
Reg.datum: Sep 2003
Ort: Suffer Island
Inlägg: 15 159
Jo hur många gånger har man inte hört en färrsking säga: .. jag har jättelätt för att bygga muskler, jag tänker köra luciapokalen .. bla bla bla ..

Sen när man ser dem 2 år senare ser de prexxis likadana ut som sist.
Piranha är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-01-27, 11:28   #14
Bigbulka
Registered User
 
Reg.datum: Sep 2004
Ort: Kristinehamn
Inlägg: 296
Citat:
Ursprungligen postat av Piranha
Jo hur många gånger har man inte hört en färrsking säga: .. jag har jättelätt för att bygga muskler, jag tänker köra luciapokalen .. bla bla bla ..

Sen när man ser dem 2 år senare ser de prexxis likadana ut som sist.
Ja och sen lägger de ner träningen för då är det inte kul längre.Många saknar helt enkelt lite självdistans och när det en inte blir nått av muskelmassan så är det ju bara till att skylla på att alla som är större än dom själv har haft nått fuffens för sig för att bli så stora.Istället för att lägga ner lite mer energi på sin egen träning för då hade det kanske kunnat hända nått med muskelmassan.
Bigbulka är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-01-27, 12:32   #15
aliquis
Banned User
 
aliquiss avatar
 
Reg.datum: Jul 2003
Ort: Örebro
Inlägg: 17 591
Problemet ligger ju i att vi aldrig får den där muskelmassan.. gång på gång konstaterar man att vikten inte har gått upp och känner hur jävla onödigt de senaste månadernas slit var för ingenting.

Och då börjar man ändå inte äta ordentligt eftersom om man skall ta igen det så kommer man ju ändå bara bli mestadels fet, och så fortsätter allt som vanligt

Ni som är lite större, hur lyckades ni? vad har ni satsat på? hur feta blev ni "på vägen"? vad var viktuppgången/månad ungefär? Vad borde man satsa på? Hur länge? Hur tränade ni medans ni byggde upp er?

Sedan lyssnar jag nog för mycket på grub och för lite på allan
aliquis är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:36.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)