Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Kosttillskott

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2001-12-19, 16:18   #1
mange_
Registered User
 
mange_s avatar
 
Reg.datum: Nov 2001
Inlägg: 565
Post dymetradine extreme + öl

är det nån som vet några nackdelar med denna blanding. Tänkte att om man är lite seg innan man går ut, så tänkte jag ta DE men är det kansek farligt att blanda det med sprit eller?
mange_ är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2001-12-19, 20:48   #2
donga
Guest
 
Inlägg: n/a
Post

Jag vet inte riktigt om det är en hit. Dom har ju lite olika egenskaper, Dymetadrine är ju uppiggande och ger dig en adrenalinutsöndring och när du dricker öl(alkohol) så får du en avslappnande effekt samt man blir ju lite avtrubbad. Så jag vågar inte direkt säga hur det verkar, men jag har då inte provat själv...och känner inte för att göra det heller, för säkerhets skull.

Om du är trött, kör bara Dymetadrine och skippa ölen...
  Svara med citat
Gammal 2001-12-19, 21:25   #3
donga
Guest
 
Inlägg: n/a
Post

Citat:
Ursprungligen skickat av Bamse:
<STRONG>Dymetadrine klassas ju åt "laglig drog"-hållet. Tycker inte det har att göra på en fest. Fast det är ju jag det.</STRONG>
Kan nog hålla med dig till största delen...
  Svara med citat
Gammal 2001-12-19, 21:34   #4
Stile
Guest
 
Inlägg: n/a
Post

&gt;&gt;Max OT
Tänk på att kotten krymper när du tar DE. Lite öl i kroppen och du träffar en fin tjej...
Se till att få fart på den innan du får av dig kläderna. I givakt ser den nämligen ut som vanligt
  Svara med citat
Gammal 2001-12-20, 21:28   #5
donga
Guest
 
Inlägg: n/a
Post

Citat:
Ursprungligen skickat av Stile:
<STRONG>&gt;&gt;Max OT
Tänk på att kotten krymper när du tar DE. Lite öl i kroppen och du träffar en fin tjej...
Se till att få fart på den innan du får av dig kläderna. I givakt ser den nämligen ut som vanligt </STRONG>
Skrattar så att jag kvider... Men det stämmer faktiskt...
  Svara med citat
Gammal 2001-12-20, 22:27   #6
ToXY
Guest
 
Inlägg: n/a
Post

DE è väl som STACK ???
  Svara med citat
Gammal 2001-12-23, 12:44   #7
Freestyle
Standard Medlem
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Borås
Inlägg: 81
Post

Säger bara så här. e man så trött så man behöver ta uppåt grejer före en festarkväll så ska man inte gå ut. då går de åt helvete i alla fall..

men till frågan:
DE +öl har jag för mig e en kass blandning. alkoholen förstärker biefekterna av DE. vissa raporterar också om att de blir svårare att bli full... jag vet itne riktigt men det är hur som helst en kass blandning.
__________________
Bättre trycka upp stången än ligga under den å få ont
Freestyle är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2001-12-23, 12:52   #8
Freestyle
Standard Medlem
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Borås
Inlägg: 81
Post

TÄnkte på en sak till.

de fungerar ju nervstimulerande och va jag vet så tar de flesta nervstimulerande ämnena bort fyllekänslan, desutom har ju många död at en blandning av redbull och alkohol och eftersom DE är starakre än redbull så får du dra dina egna slutsatser..

Däremot så har jag hört att om du e kanonfull så du håller på att decka så kan du nog trycka i dig en DE och få bort lite att fyllan......

testa får du se.... men skyll inte på mig om de går åt helvete
__________________
Bättre trycka upp stången än ligga under den å få ont
Freestyle är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2001-12-23, 13:02   #9
H-L
Standard Medlem
 
Reg.datum: Apr 2001
Ort: Uppsala
Inlägg: 74
Post

Det står ju att man inte ska dricka alcohol 24h innan och 24h efter man tagit DE...

Troligen finns det en anledning till att det står så... Jag menar, AST vill ju inte ha ansvar för att folk dör av deras preparat...

Om du ändå har bestämt dig för att knarka (bli hög) så finns det mycket effektivare och säkrare blandningar mellan droger, som du kanske vet?

Alcohol och DE hör inte ihop och det är säkert livsfarligt
H-L är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2001-12-23, 14:04   #10
ToXY
Guest
 
Inlägg: n/a
Post

Hörrö redBull & Vodka funkar fan så fint! Dricker det varje förfest..
  Svara med citat
Gammal 2001-12-23, 14:29   #11
mane
Erfaren Medlem
 
Reg.datum: Dec 2001
Ort: uppsala
Inlägg: 140
Post

GRABBAR ni dricker väl inte!
är ni över 18!
konvertera till kristendomen så blir det bra!
inte jehovas vittnen) :mad: :mad:

e DE nåt för Anonyma Alkolister?
mane är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2001-12-23, 17:56   #12
Freestyle
Standard Medlem
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Borås
Inlägg: 81
Post

hm ska man bli hög på DE krävs några jätte doser. desutom lär man inte må så bra eftersom de e så jävla mö koffein i så att bli hög på DE e nog ingen höjdare.
__________________
Bättre trycka upp stången än ligga under den å få ont
Freestyle är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2001-12-23, 19:00   #13
BUSTER
Guest
 
Inlägg: n/a
Post

Det är inte farligt att blanda med alkohol.Men det kan minska berusningskänslan.

Den där historien om Redbull tror jag var skitsnack.Om det var sant tror ni inte det hade förbjudits direkt?Och det teoriserades att det var på grund av Taurinet i redbull som orsakade en elektrolyt imbalans.
Det är inte farligare att ta DE än att dricka kaffe på fyllan.

Jag har tagit mycket efedrin med alkohol men det är ingen höjdare-man blir ju inte direkt avslappnad som tanken är.Men det finns de som gillar det...en naturlig "speedball" om man säger så...
  Svara med citat
Gammal 2001-12-23, 19:08   #14
ToXY
Guest
 
Inlägg: n/a
Post

Insano&gt;&gt;&gt;hahhaah, du efter ca 10st redbull på en kväll så lovar jag dej att det blir en speedball hehe.. fan kan aldrig somna när jag kommer hem dirrekt.. sen när jag somnat så sover ja ca 3-4h sen è ja klar vaken & dagen förstörd!! *suck*
  Svara med citat
Gammal 2001-12-23, 19:21   #15
Bamse
Registered User
 
Bamses avatar
 
Reg.datum: Oct 2001
Ort: 08
Inlägg: 2 133
Post

Syrran brukar jobba på akuten ibland, hon berättar att det jävligt ofta kommer in ungar som är helt speedade - folk som festat loss på Röd Tjur och Ruschki Vodki.
Bamse är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:18.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)