Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2002-04-04, 01:00   #1
myke
Guest
 
Inlägg: n/a
Post ???

Köpte en burk AST DX (orginal versionen)och blev lite besviken det sägs ju att man ska bli pigg utav DX (Själv vart jag trött) och vikterna skulle kännas lättare kände inte av ett smack! till slut tog jag fem tabletter det som hände vart att jag fick en lätt hjärtklappning och sen vart ja skit trött somnade in som en sten! Vad kan det här bero på att jag inte känner av tablettena, nån som vet?
  Svara med citat
Gammal 2002-04-04, 01:07   #2
Jarod
Kolozzeum Security
 
Jarods avatar
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Sverige
Inlägg: 8 292
Post

Haru du käkat efedrin nångång?
Isåfall kan det va dina receptorer som är "bedövade"...
Annars är du nog bara lite konstig....haha..

[ 04 April 2002: Inlägget har ändrats av: Jarod ]
__________________
Citat:
Stop trollin´
Jarod är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2002-04-04, 01:30   #3
myke
Guest
 
Inlägg: n/a
Post

Nej jag har aldrig käkat effedrin förut! Hört så mycket om DX och dess effekter har också en kompis som köpte en burk tillsammans med mig och han blev pig som fan vart helt tokig med vikterna! och han har svårt för att sova när han tar DX.. som inte jag har blir trött som fasen!!! fan jag som brukar lägga mig vid 12-1 tiden på natten och när jag tar DX måste ja lägga mig vid 8-9 tiden på kvällen och sover som en sten!!!
  Svara med citat
Gammal 2002-04-04, 01:58   #4
Jarod
Kolozzeum Security
 
Jarods avatar
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Sverige
Inlägg: 8 292
Post

Märkte oxå på mig själv första gången jag käka DE - att återhämtningen blev MYCKET bättre, mellan seten alltså.. Pigg som faan blev man ju ..å törstig.. Tyvärr känns det knappt längre...och jag käkar ändå bara DE kanske 1-2 gånger i månaden.....

Nåja....du kanske e onormalt resistent mot dom och får väl träna utan...?

Mvh Danne
__________________
Citat:
Stop trollin´
Jarod är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2002-04-04, 08:38   #5
develer
Guest
 
Inlägg: n/a
Post

Då kanske det är dax att kolla över sin kost!? Det finns inga mirakelmedel och det låter som ett klart fall av blodsockerfall!! Vad jag menar är att när du tar DX så ökar din kroppstemperatur och förbränningen ökar. Om du då inte har ätit riktigt så kommer du inte att tillgodogöra dig fördelarna!! Så lägg dina DX på hyllat tills du har en kost som är bra! Drick även MYCKE vatten!!
Om nu din kost är bra och det inte är felet så tycker jag att det låter konstigt!
  Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:41.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)