Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2013-08-09, 14:00   #1
MissLinisen
Registered User
 
MissLinisens avatar
 
Reg.datum: Aug 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 155
Träningskompis Fitness 24/7 Malmö!

Hej!

Jag har nu bestämt mig för att på allvar satsa på min kropp och bli starkare och slankare genom styrketräning. Jag har tidigare tränat med diverse PT's och inte fått varken det stöd eller de resultat jag vill så kommer inte gå den vägen igen. Har nu fått ett nytt träningsschema för halvkropp som jag tänkte satsa allt på framöver. Jag har fått schemat av en mycket träningskunnig vän, men eftersom han bor i en annan stad kan han inte vara med och se till att jag utför övningarna korrekt (vissa av övningarna är nya för mig) och får ut maximalt av min träning. Jag efterlyser därför en person som vill ses och träna ihop i Malmö! Jag har gymkort på Fitness 24/7 och kan träna på vilken anläggning som helst (gärna i innerstan dock eftersom jag bor här).

Jag söker dig som kommit en bit på vägen i din träning men ändå skulle tycka det var kul att ha någon att träna ihop med. Om vi inte kan få ihop våra scheman helt så är det ändå värdefullt för mig att ses bara någon gång i veckan och köra ihop. Tanken är att vi sporrar varandra att nå vårt livs form! Målet för mig är att få en så fitnessaktig kropp som möjligt (och jag vet att det kräver hårt arbete, planering och fokus).

Hör av dig så pratar vi mer!

ML
MissLinisen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-08-10, 22:49   #2
Therese
Registered User
 
Reg.datum: Apr 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 93
Hej!

Har kort på 24/7, bor i Husie tränar normalt kl 6-7 på morgonen men visst kan jag ändra om lite.
Lite mer om mig finns i min dagbok som borde uppdateras men kanske lättare att läsa här.

Mitt namn är givet, ålder obetydelsefullt. (35)
Tränar 4 ggr veckan 3 split.
Inte stark för en tjej utan stark och har lagt min energi på styrkan tidigare även om målet var en fitnesskropp. Idag håller jag tekniken hårt även om jag säkert skulle behöva lite pointers i bland. Men vi lär sålänge vi lever.
Just nu är målet att skala av lite på 12 v men 10 v kvar.
Har ca 3-4 års erfarenhet.
Tränar i Arlöv normal men något ska vi nog kunna pussla ihop om du är intresserad??
Therese är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-08-12, 11:47   #3
MissLinisen
Registered User
 
MissLinisens avatar
 
Reg.datum: Aug 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 155
Hej Therese! Det låter ju super! Du låter som en person som har bra koll. Jag skickar pm så kan vi fortsätta vår kontakt så!
MissLinisen är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:42.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)