Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2012-05-22, 12:56   #1
mahmoud el ayat
Registered User
 
Reg.datum: Mar 2012
Inlägg: 0
Post the Pharaohs förbannelse


the Pharaohs förbannelse
Många lärda och rättfärdiga människor är skeptiska i förbannelse faraonernas och retur varje fall rimliga skäl, men varför skriva om det förbannelse och illustrera att förbannelse eftersom det är en förbannelse och uttalanden av siare, faraonernas och bön enligt deras tro, samt ställde jag mig frågan varför allt detta händer och varför vi rättfärdiga alltid har en chans, så jag gjorde älskar att tala om förbannelsen, det finns mysterium Hefei går stöds av många människor och även att Lee personliga erfarenhet kommer att lista dem senare i allmänhet kan komma i konflikt med religion och det finns inget behov av att överföra den sammanträffanden med borgmästarna i faraonernas första start racing när han kom in i Carter grav Tutankhamun, och var och glädje för de som gräver i dessa gravar inte bryr sig om arbetarna och skattebetalarna Carnarvon, medan nedgången i världen Howard Carter och sedan var Lord Karanavon feber och dog i Kairo och bombningen död flesta av arbetarna och alla gräva i kistan dödades och forskare Return att det finns någon form av svamp dödar mikrober och snaror Explorer efter sista decennier, liksom att stanna Alkchw faraoniska gravar i och inandas den tunga dos av radongas, som är en radioaktiv gas.

Även radon inert kemiskt och debiteras leverans ström med radioaktivitet, som bryter ned automatiskt producera dammpartiklar med de andra radioaktiva ämnen, och dessa objekt debiteras en sändning Generator, och kan fästa atomer av damm i luften, och när Atnevsha rättigheter de fastnar vägg i lungorna och i sin tur nedbrytning till andra element, och under denna sönderdelning utstrålar en sorts strålning som kallas alfa strålning (kärnan i en atom av helium 2He4), en typ av joniserande strålning av något som orsakar jonisering av levande celler, vilket leder till förstörelse till följd av förstörelsen av DNA av dessa celler DNA - och var det första steget som leder till akuta luftvägsinfektioner och död.

Och anta den allvarliga radongas på kvantitet och koncentration i luften människan, och även på den tidsperiod då den ställs inför och den första att bära saker av Tutankhamun i Kairo arkeologer överkörd av en bil och de flesta av de döda förbannelse of the Pharaohs är världens stora Bilharz hitta cykeln bilharzia och på grund av hans berömmelse öppnade sin kista under besöket i Konungarnas dal och dog en dag efter Luxor, men det finns de som dog utan anledning patienter sekreterare Carter själv, under Ganazath barn dog efter att ha blivit överkörd av en häst som bär kistan och världen av Alatharwaltr avled efter upptäckten av graven som sägs hjälpa förbannelsen, och så skörda död fyrtio män, som deltog Z upptäckt kyrkogården, säger Carter har kallat kyrkogården Sparrow Golden kallade Herren och under tiden fann de något märkligt Cobra inne i fågelns Carter dödat fågeln och hittade ritning kobra på kronan av kungen och många visa att förbannelsen var också från antiken, och var och en av de nära av pyramiderna, sfinxen och det finns historier om döden egyptiska forskare som letade efter Al-Ahram efter en strid med sjukdomen och att visa skadan förbannelse faraonerna i pyramiderna och T. George Raziz forskare och brittiska Tnguibam Flinders efter den stora pyramiden med några på kort tid är över när den personliga erfarenheten
Vi bodde som barn i ett hus i utkanten av Luxor från en lång tid upptäcktes under efter baggar just nu, men jag minns konstiga saker hänt oss i det huset inte förstod dem och deras ord ärligt dessa saker gjort oss lämna huset och orten till huset av en annan utan kunskap om vad som händer där vi ser ormar och skorpioner runt huset är onormala och inte jag se det senare i livet ormar för länge några meter så att den taoistiska var insvept i Houla upprepade gånger längd och djup tränga in i folkmassan och händerna svart med en längd av en tum vara onormalt hemma i mitt sinne att det är relevant för förbannelse faraonerna, och under oss var Sardaba statyer av baggar genom hundratals år blev senare en del av djuren, reptiler och exotiska antika
Den är skriven för dem jävla stor författare Anis Mansour i sin berömda bok The Curse of the Pharaohs är en intressant läsning för det mesta av sina utsläpp av samtida demonstrerade utanför tingens natur bortom tankarna Oshi
Det finns berättelser om den stora världen listade Zahi Hawass
Det finns utländska forskare stött n skalet bakom allt detta
Slutligen, kanske det sista jag tycker att tolka det som om rädslan bakom sig än det var i konungens rum
Och skrivit på väggen i ett rum av Tutankhamun att döden kommer att spendera på de två vingarna stör farao och manipulering av saker som farao och manipulering Bcyprh

Mahmoud el-Ayat
egypt


Senast redigerad av mahmoud el ayat den 2012-05-22 klockan 12:58.
mahmoud el ayat är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-05-22, 12:58   #2
Grazzafukkinrazzi
Pissening, no homo.
 
Grazzafukkinrazzis avatar
 
Reg.datum: Dec 2008
Inlägg: 916
+1, så jävla bra skrivet! Love yah, Mahmoud!
__________________
1:a U -82,5kg SM Bänkpress 2010
Citat:
Ursprungligen postat av svennebanan Visa inlägg
Skulle kännas som en liten seger.
Citat:
Ursprungligen postat av Langster Visa inlägg
Hur vågar ni ifrågasätta det faktum att jag är mer värd än en neger?
Citat:
Ursprungligen postat av PanikenAttacken Visa inlägg
jag kommer lämna mina föräldrar här på jorden medan jag dör, allt tack vare monster energy.
Grazzafukkinrazzi är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-05-22, 13:02   #3
Greg
HBG:s Johnny Depp
 
Gregs avatar
 
Reg.datum: Mar 2006
Ort: Råå
Inlägg: 1 479


__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Persson
En knäböj skall köras riktigt djuuupt eller inte alls! Klarar man inte det så är det bara att börja träna smidighet och inget annat! Har man för risiga knän så är det djuuuupa benpress utan att lyfta häcken som gäller!
Journal med nakenbilder på mig och Krampus i utmanande poser
Greg är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-05-22, 13:27   #4
Masi
Registered User
 
Masis avatar
 
Reg.datum: Dec 2011
Ort: Malmö
Inlägg: 48
Det här händer ju bara inte????????????
Masi är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-05-22, 13:29   #5
Kwon
<Walking Apocalypse>
 
Kwons avatar
 
Reg.datum: Jun 2003
Ort: Krampusköping
Inlägg: 19 896
Mohammed El Payas at it again

__________________

Senast redigerad av Kwon den 2012-05-22 klockan 13:30.
Kwon är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-05-22, 13:33   #6
Ronn
Duck and Cover!
 
Ronns avatar
 
Reg.datum: May 2011
Ort: Stocktown
Inlägg: 1 828
TL;DR

Kan du dra den korta versionen?
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av shaguaa
Hur du gör din kropp mer bekväm, Skynda dig, gå, Tycker du det, man?
Det kött mina ögon, länken till det, hur är det med dig? Tycker du det? mina pojkvänner tycker också det! det är gratis Shiping. Det är ett Ped Egg Söt äggformade DIY fotfil känslokallt och Dead Skin Remover + 1 Emery Pad
Ronn är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-05-22, 13:35   #7
tjabon
Joser
 
tjabons avatar
 
Reg.datum: May 2007
Ort: I min lada
Inlägg: 294
Kan inte göra annat än att hålla med, Mahmoud !

__________________
men du är jelly, mirin' och butthurt! ye, u jelly brah? u mirin'?
tjabon är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-05-22, 13:37   #8
Akerhage
Horny user
 
Akerhages avatar
 
Reg.datum: Jan 2011
Ort: Gräddhyllan Göteborg
Inlägg: 360
...gåshud! Shit vad bra!
Akerhage är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-05-22, 13:41   #9
hahavaffan
tuff shit
 
hahavaffans avatar
 
Reg.datum: May 2005
Ort: Skåné
Inlägg: 2 528
__________________
IN SOILWORK we trust
hahavaffan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-05-22, 13:59   #10
qqq111
Registered User
 
Reg.datum: Sep 2008
Inlägg: 74
Spännande med nya kulturer!
qqq111 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-05-22, 14:16   #11
Fishtank
Banned User
 
Reg.datum: Apr 2010
Inlägg: 2 533
Hade läst om det varit läslig svenska.

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Fishtank är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-05-22, 14:28   #12
Gosti123
Registered User
 
Gosti123s avatar
 
Reg.datum: Aug 2009
Inlägg: 1 765
Scary shit




Det verkar som att mahmoud försöker ge kolozzeum någon sorts förbannelse.

OBS: Kollar du på hela kommer en förbannelse att vila över dig för evigt.

Senast redigerad av Gosti123 den 2012-05-22 klockan 14:30.
Gosti123 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-05-22, 14:32   #13
tjabon
Joser
 
tjabons avatar
 
Reg.datum: May 2007
Ort: I min lada
Inlägg: 294
Citat:
Ursprungligen postat av Gosti123 Visa inlägg
Scary shit



Det verkar som att mahmoud försöker ge kolozzeum någon sorts förbannelse.

OBS: Kollar du på hela kommer en förbannelse att vila över dig för evigt.
Helt plötsligt kommer alla att börja köra pyramidset !! ..
__________________
men du är jelly, mirin' och butthurt! ye, u jelly brah? u mirin'?
tjabon är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-05-22, 19:22   #14
mahmoud el ayat
Registered User
 
Reg.datum: Mar 2012
Inlägg: 0
av King Tut

mahmoud el ayat är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-05-22, 19:23   #15
ceejay
å nej, måste man komma på en ny text igen
 
ceejays avatar
 
Reg.datum: Oct 2007
Ort: uppsala
Inlägg: 20 086
king tit
__________________
Ceejay's träningsjournal!
ceejay är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:19.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)