Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Medlemsbilder

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2003-10-21, 20:25   #1
Medusa
DC disciple
 
Medusas avatar
 
Reg.datum: Sep 2003
Ort: Ironheaven
Inlägg: 4 093
Medusas första månader

Hej svejs!

DISCLAIMER: Bilden är skabbig, dålig ljussättning, och jag kanske inte står riktigt som man borde, men det är det enda bild jag har för tillfället Bilden är drygt en vecka gammal, och jag ska ta nya, mer seriösa bilder nästa vecka. Med detta sagt, till själva bilden

HÄR ÄR BILDEN:
http://home.swipnet.se/loui/20%20oktober%202003.JPG

Jag har tränat i ca 3 månader, och succesivt ökat belastningen.
Aldrig varit speciellt vältränad, då jag gick ner 30 kg i övervikt, rent fett



Det jag ber er om nu, är att säga det ni kan döma ut av denna bild, jag förstår om kommentarerna kommer hagla, men det tar jag

Mina mått just nu är:

Hals/Nacke 38 cm
Bröst 101 cm
Överarm 37 cm
Underarm 31 cm
Midja 85 cm
Höft 88 cm

Ge den feedback ni kan people, mer bilder kommer
__________________
"Fuck you skinny-ass little sissy-boys. I'm huge and brutally strong. I love it, chicks love it, other guys love it. I could effortlessly kill you with one punch.." - Sammich "It's almost like there's more to life than covering yourself in Pam and turpentine and parading in your underwear, isn't there?" - Sammich
Medusa är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2003-10-21, 20:35   #2
Allan
Går i vanliga skor.....
 
Allans avatar
 
Reg.datum: Jan 2002
Ort: JAKOBSBERG!
Inlägg: 21 341
Börja med att glömma alla mått - de blir aldrig speciellt rättvisande för en nybörjare. Jag är mer intresserad av längd och vikt.
Du har inte riktigt skapat dig några konturer. Ta det lugnt med att fråga efter folks synpunkter - först måste du få något att kommentera. Jag säger inte så för att vara taskig - utan för att det är så. Sen är det tufft gjort att våga lägga upp bilder redan nu
Om du från början tappat en massa vikt är det extra viktigt att förlita sig på basövningar (mer om det i Best of...) därför att med det har du också ändrat dina muskulära förutsättningar.
Se till att sköta kosten och fortsätt träna så kommer det här att bli riktigt bra!!

allan
Allan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2003-10-21, 20:53   #3
isakssonmartin
Registered User
 
isakssonmartins avatar
 
Reg.datum: Mar 2003
Ort: Torup (halland)
Inlägg: 258
hmm känner igen de öronen
__________________
Skåningar går framåt när det gäller inte bakåt när det smäller.


isakssonmartin är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2003-10-21, 21:22   #4
Medusa
DC disciple
 
Medusas avatar
 
Reg.datum: Sep 2003
Ort: Ironheaven
Inlägg: 4 093
Allan: Mina mått är 177 cm lång, och jag väger 74,5 kg.
Jag vet att det inte finns så mycket att visa än, så jag tar inte illa upp Men samtidigt ska det bli intressant att se (och visa, förhoppningsvis) vart jag ligger om några månader.
med andra ord, jag tog inte illa upp
Kosten har jag stenhård koll på, inte för inte som jag tappade 30 kg fett
Några andra råd du kan ge?

IsakssonMartin: Du gör det va?
__________________
"Fuck you skinny-ass little sissy-boys. I'm huge and brutally strong. I love it, chicks love it, other guys love it. I could effortlessly kill you with one punch.." - Sammich "It's almost like there's more to life than covering yourself in Pam and turpentine and parading in your underwear, isn't there?" - Sammich
Medusa är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2003-10-21, 21:29   #5
Castro
Registered User
 
Castros avatar
 
Reg.datum: Jan 2003
Inlägg: 3 897
Respekt för viktnedgången! Nu är det bara att börja slakta bitarna med tunga basövningar för att komma tillbaka om några månader med en massa massa också för, disciplin måste ju vara något du besitter!
Castro är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2003-10-21, 21:40   #6
Medusa
DC disciple
 
Medusas avatar
 
Reg.datum: Sep 2003
Ort: Ironheaven
Inlägg: 4 093
Castro: Jo, var det något som viktnedgången gav så var det disciplin, ut och springa varje dag samt slakta kosten

Men som du säger, nu är det bara att pumpa på!


Jag är ju ny här på forumet, men vissa utav er ger inspiration och är väldigt duktiga, du är en av dom Arne är inte heller dum, Z bumbi och Allan har hjälpt mig väldigt mycket faktiskt, all heder!

Sett dina bilder, du är grym ju, så där vill man se ut en dag
__________________
"Fuck you skinny-ass little sissy-boys. I'm huge and brutally strong. I love it, chicks love it, other guys love it. I could effortlessly kill you with one punch.." - Sammich "It's almost like there's more to life than covering yourself in Pam and turpentine and parading in your underwear, isn't there?" - Sammich
Medusa är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2003-10-22, 10:31   #7
isakssonmartin
Registered User
 
isakssonmartins avatar
 
Reg.datum: Mar 2003
Ort: Torup (halland)
Inlägg: 258
nja du liknade min kusin men han väger 90 och är 182 typ det var inte du och han har ingen koll på sin diet jo om coca cola och chips är en diet så stämmer det nog.
__________________
Skåningar går framåt när det gäller inte bakåt när det smäller.


isakssonmartin är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2003-10-24, 13:05   #8
GhostFace
Guest
 
Inlägg: n/a
Uj, vad fel det kan bli. Hänvisade till min tidigare referensram om namnet 'Medusa' & antog i min stillsamhet att det var en kvinna det handlade om. Min förvåning när jag såg att det var en kille....oooouupssss....

Kör hårt killen!
  Svara med citat
Gammal 2003-10-24, 22:31   #9
Medusa
DC disciple
 
Medusas avatar
 
Reg.datum: Sep 2003
Ort: Ironheaven
Inlägg: 4 093
Citat:
Originally posted by GhostFace

Kör hårt killen!
Gör det, tack för supporten mannen
__________________
"Fuck you skinny-ass little sissy-boys. I'm huge and brutally strong. I love it, chicks love it, other guys love it. I could effortlessly kill you with one punch.." - Sammich "It's almost like there's more to life than covering yourself in Pam and turpentine and parading in your underwear, isn't there?" - Sammich
Medusa är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:15.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)