Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Kost & Näring

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2002-04-25, 16:57   #1
-xR-
Registered User
 
Reg.datum: Apr 2002
Ort: Göteborg
Inlägg: 746
Post King Grub ;]

(medelandet är mestadels till grub. ni andra får givetvis också kommentera)
tjenare grubb... hoppas du kommer ihåg mig ... du hjälpte mig en hel del på maxx om du minns... jag har nu deffat ett tag för att minska i fett vikt och gått ner runt 8kg skulle jag gissa eller ngt... jag behöver nu hjälp med ett tränings schema utav dig... 3 dagar i veckan kör jag.

sedan efter att jag slutat deffa vilket kanske blir efter sommaren, skall jag bara äta likadant fast mer kolhydrater och större portioner? Men fortfarande ingen skräpmat?

tack för din hjälp
-xR- är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2002-04-25, 17:09   #2
King Grub
Chefsarkitekt Oljebyxor
 
King Grubs avatar
 
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Norrtälje
Inlägg: 78 283
Post

8 kilo! Bra jobbat!

Jag tycker det låter bra att öka kolhydratsintaget när det är dags att bygga igen. Visst kan du unna dig lite skräpmat också - det försämrar absolut inte byggningen, bara du ser till att få i dig tillräckligt med bra mat också. Men du behöver ju inte gå helt överstyr med skräpet för det.

Träningsschema - det finns redan mängder av bra trådar om sådana här, har jag sett. Använd sökfunktionen så hittar du säkert en hel del.
__________________


Angående PM-rådgivning!
King Grub är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2002-04-25, 17:13   #3
-xR-
Registered User
 
Reg.datum: Apr 2002
Ort: Göteborg
Inlägg: 746
Post

tack ... behöver man mycket kalorie överskott för att kroppen skall bygga muskler eller? isf lär man ju lägga på sig en del fett också... bör man köra cykler eller deffa bort allt innan sommaren sedan?
(jag frågar nu ifall du försvinner)
-xR- är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2002-04-25, 17:17   #4
King Grub
Chefsarkitekt Oljebyxor
 
King Grubs avatar
 
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Norrtälje
Inlägg: 78 283
Post

Ett visst överskott lär ju behövas, för att få kroppen att inse att den har råd att lägga på sig muskelmassa, men det behöver ju inte vara någon tokbulk. Ett par tre hundra kilokalorier över +-0 läget bör räcka.

En viss mängd kroppsfett får du nog räkna med att lägga på dig samtidigt. Annars får du verkligen ha järnkoll på kalorierna.
__________________


Angående PM-rådgivning!
King Grub är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2002-04-25, 20:00   #5
-xR-
Registered User
 
Reg.datum: Apr 2002
Ort: Göteborg
Inlägg: 746
Post

Jag har letat och letat efter ett schema... vill ha ett lite mer personligare som du hjälpte mig med en annan gång. Skulle du kunna hjälpa mig en aning med det? 3ggr/vecka kör jag och jag vill även bli starkare på bänken. Jag deffar nu ett tag framöver som du kanske vet och knäböj bör jag också undvika för ryggkotpelaren eller vad den hette . Skriv ifall du inte orkar. Det är okej det med
-xR- är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2002-04-26, 18:22   #6
-xR-
Registered User
 
Reg.datum: Apr 2002
Ort: Göteborg
Inlägg: 746
Post

kom igen grub. plz
-xR- är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2002-04-27, 15:55   #7
stefannn
Guest
 
Inlägg: n/a
Post

minst 500 kcal extra ska du ligga på om du vill växa..
  Svara med citat
Gammal 2002-05-01, 17:48   #8
PK
Guest
 
Inlägg: n/a
Thumbs down

grub. så det är här du holler hus hahaha. tordes du inte fortsätta skriva på max efter avslöjandena folk gjort om dig där hahahaaha

  Svara med citat
Gammal 2002-05-01, 17:50   #9
King Grub
Chefsarkitekt Oljebyxor
 
King Grubs avatar
 
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Norrtälje
Inlägg: 78 283
Post

Avslöjanden? Omotiverade idiotpåhopp från dig, vilka inte har någon som helst förankring i verkligheten, skulle jag ville kalla det. Se bara på det här inlägget från Maxx t ex http://www.maxx.nu/dcforumlite/1967.html där både du och jag svarar på en fråga. Vem har de vettigaste inläggen där?
__________________


Angående PM-rådgivning!
King Grub är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2002-05-01, 17:58   #10
PK
Guest
 
Inlägg: n/a
Cool

patetiskt, att folk skrivit i både ditt och mitt namn är ingen hemlighet. denna fråga har jag ALDRIG svarat på!!

däremot är ditt svar mycket felaktigt då du skriver att magmusklerna inte skiljer sig från övriga. magmusklerna är pastorala muskler och därmed mottagliga för en större mängd träning!! även om jag holler med om att hon tränade fel...

för övrigt har jag flera gånger sett dig svara felaktigt på innlägg som jag sedan fått "rätta till" så tro inte att du är någon allvetare som kan snäsa åt mig hur som helst.... hehehe rätt kul att tror dig veta allt du
  Svara med citat
Gammal 2002-05-01, 18:05   #11
King Grub
Chefsarkitekt Oljebyxor
 
King Grubs avatar
 
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Norrtälje
Inlägg: 78 283
Post

Du skall inte tro att några av de senare inläggen i mitt namn är gjorda av mig heller.

Jag har aldrig någonsin påstått att jag vet allt. Var du har läst något sådant är en gåta. Vad har du för personligt hat mot mig? Jag har aldrig sagt någonting negativt om dig tidigare.

Om du på allvar tror att dessa påstådda "avslöjanden" är något annat än skrattretande lögner, så är det bara synd om dig.
__________________


Angående PM-rådgivning!
King Grub är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2002-05-01, 18:09   #12
PK
Guest
 
Inlägg: n/a
Thumbs down

Nå, tänker du svara och erkänna att du liksom de flesta andra svarat fel på innlägg + att du svarat på sådant du inte haft en aning om för at göra dig populär som när du tex rådde en person med krummrygg och framåtroterade axlar att träna mer laissimus!
  Svara med citat
Gammal 2002-05-01, 18:11   #13
Bamse
Registered User
 
Bamses avatar
 
Reg.datum: Oct 2001
Ort: 08
Inlägg: 2 133
Unhappy

Kan ni kanske ta denna diskussion via telefon istället?
Bamse är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2002-05-01, 18:14   #14
King Grub
Chefsarkitekt Oljebyxor
 
King Grubs avatar
 
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Norrtälje
Inlägg: 78 283
Post

Är det någon slags brottsmålsutredning? Jag har säkert gett felaktiga svar på många frågor, men jag har aldrig utgett mig för att kunna allting. Jag förstår inte var du har fått det ifrån.

Om jag har svarat fel på något, ger det dig rätten att komma här med personliga påhopp och ett maniskt hat?
__________________


Angående PM-rådgivning!
King Grub är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2002-05-01, 18:15   #15
PK
Guest
 
Inlägg: n/a
Smile

pease grub! hehe

Nej, jag har inget personligt hat mot dig. på ett ungefär när skrev du ditt sista innlägg där? jag har nog gott på en och annan nit av någon skojjare där hehe.
  Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:33.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)