Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum
Visa resultat för omröstning: Är Mental bäst?
Ja. 7 38.89%
Nej, han är bättre än bäst. 11 61.11%
Antal röster: 18. Du får inte rösta i den här omröstningen


Stängt ämne
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2020-06-28, 08:28   #541
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 235
Citat:
Ursprungligen postat av Angel Visa inlägg
Vad bråkar ni om?
Störda masochistiska kvinnor med våldtäktsfantasier verkar vara ämnet.
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad  
Gammal 2020-06-28, 08:59   #542
Angel
Ge mig nått fint nu!
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 5 239
Citat:
Ursprungligen postat av wintersnowdrift Visa inlägg
Inget särskilt. Mjukismännen beklagar sig över att kvinnor vill bli misshandlade i sängen när de själva helst bara vill skeda, Klein tror att vi lever i en postapokalyptisk medeltida värld, och jag har skrivit några väl valda floskler om hur godhjärtade personer vinner livet.

Jaja, det gamla vanliga då

Visst har du fått barn WSD?
Angel är inte uppkopplad  
Gammal 2020-06-28, 09:02   #543
wintersnowdrift
special snowflake
 
wintersnowdrifts avatar
 
Reg.datum: Nov 2004
Ort: Obygden
Inlägg: 3 164
Citat:
Ursprungligen postat av Angel Visa inlägg
Jaja, det gamla vanliga då

Visst har du fått barn WSD?
Precis, intet nytt under solen.

Yes, jag har en dotter.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Trance Visa inlägg
Studien kanske bör utökas till en hel hög äpplen under soffan som tas ut under olika stadier av föruttnelsen/förtorkningen. Även wintersnowdrifts lukt och städförmåga kanske bör undersökas med kontrollgrupper.
Brevis esse laboro, obscurus fio
wintersnowdrift är inte uppkopplad  
Gammal 2020-06-28, 09:05   #544
Rikard Jansson
Coach
 
Rikard Janssons avatar
 
Reg.datum: Oct 2010
Ort: Svanskog
Inlägg: 12 740
vad göra om man blir ghostad (av någon man dejtat i 3 mån och träffat 20+ gånger) och ens favorittröja är hos den? eller ja man får väl åka dit och knacka på förstås
__________________
Winners win
Rikard Jansson är inte uppkopplad  
Gammal 2020-06-28, 09:07   #545
G.W
Registered User
 
G.Ws avatar
 
Reg.datum: Dec 2004
Inlägg: 160
Citat:
Ursprungligen postat av Rikard Jansson Visa inlägg
vad göra om man blir ghostad (av någon man dejtat i 3 mån och träffat 20+ gånger) och ens favorittröja är hos den? eller ja man får väl åka dit och knacka på förstås
Ja det bara att åka förbi. Du kan ju sms:a, eller vad ni ungdomar nu använder, tik tok eller sånt, och åka dit bara. Skriva att hon kan lämna den i en påse på dörrhandtaget om hon inte vill se dig.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Jag minns alla storheter där på forumen, jag var med från början och jag var och är nog den störste legenden någonsin. En legend dom gjorde allt för att tysta. Jag styrde fan Kolo... Men dom fixade så jag inte kunde logga in. Men då och då nämns mitt gamla nick.
G.W är inte uppkopplad  
Gammal 2020-06-28, 09:57   #546
Angel
Ge mig nått fint nu!
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 5 239
Citat:
Ursprungligen postat av wintersnowdrift Visa inlägg
Precis, intet nytt under solen.

Yes, jag har en dotter.
Hur var det att bli förälder?
Angel är inte uppkopplad  
Gammal 2020-06-28, 09:59   #547
PureWhey
Banned User
 
Reg.datum: Oct 2012
Ort: Göteborg
Inlägg: 10 537
Citat:
Ursprungligen postat av Rikard Jansson Visa inlägg
vad göra om man blir ghostad (av någon man dejtat i 3 mån och träffat 20+ gånger) och ens favorittröja är hos den? eller ja man får väl åka dit och knacka på förstås
Köp en likadan tröja, infestera den med vägglöss, bryt dig in och byt ut den mot din favorittröja, win.

SKICKAT FRÅN BÖJRACKET
PureWhey är inte uppkopplad  
Gammal 2020-06-28, 10:46   #548
StarkaUlf
Längtar till jul.
 
StarkaUlfs avatar
 
Reg.datum: Nov 2008
Inlägg: 9 711
Citat:
Ursprungligen postat av Rikard Jansson Visa inlägg
vad göra om man blir ghostad (av någon man dejtat i 3 mån och träffat 20+ gånger) och ens favorittröja är hos den? eller ja man får väl åka dit och knacka på förstås
Ghosta folk alltså. Sämsta formen av människor som utför sånt.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av ceejay Visa inlägg
Skulle vända läraren upp och ner och säga att jag kan göra detta pga bänkpress med brygga och djupa böjar.
StarkaUlf är inte uppkopplad  
Gammal 2020-06-28, 10:47   #549
EagleEye
Banned User
 
Reg.datum: Jun 2019
Inlägg: 212
Tror ondsinta människor vinner livet. Det är vad jag ser hela tiden i min omgivning. Kanske ett förenklat synsätt.
Är intresserad mer om vad som plågar dessa människor om något, vad de lider av. Vilka problem de har.
EagleEye är inte uppkopplad  
Gammal 2020-06-28, 11:00   #550
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Ibland skriver jag till tjejer jag dejtar att ”bara så du vet, om jag slutar skriva så är det för att jag blir av med mobilen eller blir allvarligt skadad, jag skulle aldrig ghosta”.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2020-06-28, 11:51   #551
skyffelmördarn
Registered User
 
skyffelmördarns avatar
 
Reg.datum: Dec 2019
Inlägg: 972
Citat:
Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
Tror ondsinta människor vinner livet. Det är vad jag ser hela tiden i min omgivning. Kanske ett förenklat synsätt.
Är intresserad mer om vad som plågar dessa människor om något, vad de lider av. Vilka problem de har.
Det är ju för att folk gillar att gnälla och klaga det är därför du bara ser och läser allt det dåliga som sker och inte det bra.

För alla personer du läser om som blir ghostade så är det ju väldigt många fler som inte blir det.

Det här är en syn att se på livet som kommer med personlig mognad (Inte ålder, du kan komma till insikt med det här när du är 20, 60 eller aldrig) men också en inställning som du själv kan jobba med.
skyffelmördarn är inte uppkopplad  
Gammal 2020-06-28, 11:53   #552
skyffelmördarn
Registered User
 
skyffelmördarns avatar
 
Reg.datum: Dec 2019
Inlägg: 972
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Störda masochistiska kvinnor med våldtäktsfantasier verkar vara ämnet.
Det läckte ju en rulle med Magdalena Graaf

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...ingen-har-dott

Där man klart och tydligt hör henne säga "Våldta mig" samtidigt som hon blir påsatt bakifrån.

Helt klart ett intressant fenomen.
skyffelmördarn är inte uppkopplad  
Gammal 2020-06-28, 11:54   #553
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
Tror ondsinta människor vinner livet. Det är vad jag ser hela tiden i min omgivning. Kanske ett förenklat synsätt.
Är intresserad mer om vad som plågar dessa människor om något, vad de lider av. Vilka problem de har.
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Det är ju för att folk gillar att gnälla och klaga det är därför du bara ser och läser allt det dåliga som sker och inte det bra.

För alla personer du läser om som blir ghostade så är det ju väldigt många fler som inte blir det.

Det här är en syn att se på livet som kommer med personlig mognad (Inte ålder, du kan komma till insikt med det här när du är 20, 60 eller aldrig) men också en inställning som du själv kan jobba med.
De människor som jag känner som mest ”vunnit livet” (miljonärer innan 30, lyckligt gifta) är jävligt godhjärtade. En anledning till att jag är glad för det är att det hindrar mig från att anamma EagleEyes inställning, som jag även sett på annat håll.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2020-06-28, 11:57   #554
skyffelmördarn
Registered User
 
skyffelmördarns avatar
 
Reg.datum: Dec 2019
Inlägg: 972
Om du beställer hem en TV och den kommer hem till dig med en strålande glad budkille och allting ser bra ut, vad gör du då? Tänker för dig själv "Vilken trevlig leverans" och sen stannar det där. Du ringer inte in till företaget som levererar för att säga vad nöjd du var med din leverans eller hur bra du tyckte att allt gick till.

Men skulle budkillen leverera en tv hem till dig och den är i småbitar när du öppnar den och ingen svarar när du ringer supporten, ja då blir det ju aftonbladet artiklar och hela kalaset.

Postnord har ju det problemet, folk ser några få paket som blir dåligt behandlade och ingen bryr sig om alla de miljontals paket som faktiskt kommer fram och ser bra ut.

Negativitet belönas och styr samhället.

Det finns två sidor av varje mynt.
skyffelmördarn är inte uppkopplad  
Gammal 2020-06-28, 12:16   #555
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 235
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Det läckte ju en rulle med Magdalena Graaf

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...ingen-har-dott

Där man klart och tydligt hör henne säga "Våldta mig" samtidigt som hon blir påsatt bakifrån.

Helt klart ett intressant fenomen.
Ett intressant fenomen helt klart. Det är stört och farligt. Jag klandrar inte dem så mycket, kvinnor är oftast oförmögna att ta emot kritik ändå. Det är er/dem männen som ställer upp på sådant jag har det största problemet med. Ni/dem verkar inte fatta hur stört det är, vilka risker som tas och hur depraverat och moraliskt fel det är att gå med i någon annans psykiska störning.
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad  


Stängt ämne


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:39.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)