Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum
Visa resultat för omröstning: Är Mental bäst?
Ja. 7 38.89%
Nej, han är bättre än bäst. 11 61.11%
Antal röster: 18. Du får inte rösta i den här omröstningen


Stängt ämne
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2020-06-25, 12:11   #451
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 235
Citat:
Ursprungligen postat av KT81 Visa inlägg
Gällande vänstertjejer så vill jag minnas i min ungdom att det var dom som ville ha analsex, ungefär alla dom brudarna gick igång på det som fan. Kanske är den där underkastelsegrejen ni snackar om.
Det är dock du som pillar, slickar, kysser och sticker in ditt kön i hennes anal. Så kanske misstolkar du vem som underkastat sig vem?
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad  
Gammal 2020-06-25, 12:13   #452
Armed Dingo
Tack, god jul!
 
Armed Dingos avatar
 
Reg.datum: May 2013
Inlägg: 1 845
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Jag var förresten med om något intressant härförleden.

Som ni säkert vet händer det emellanåt inom nätdejting att personen man träffar visar sig vara kraftigare byggd i verkligheten än vad som kunde utrönas på bilderna. Jag vet att killar har beklagat sig över det i tidigare dejtingtrådar. En kompis till mig reste för något decennium sedan från sitt hem i Blekinge till en nätdejt i Stockholm, råkade ut för fenomenet, och påstår att han skrek till tjejen att han skulle polisanmäla henne för falsk marknadsföring och tog nästa tåg hem. Även jag har varit med om det hela ett par gånger, vilket har lett till att jag tappat intresset för tjejen, eftersom mitt skönhetsideal alltid varit nära mainstreamidealet.

Nyligen hände något liknande igen, men med en plot twist.

Jag matchade med en kvinna på Tinder. Redan tidigt visste jag att hon inte var smal. Hennes enda bild visade bara en del av ansiktet, och när jag frågade "är du slank och snygg eller thicc och snygg?" svarade hon "thicc och snygg". Fler bilder skickades, och emedan hon var otroligt vacker på dem skvallrade vinklarna, klädvalen och filtren om att hon själv ansåg att hennes kropp inte levde upp till det rådande skönhetsidealet. Det var inte svårt för en överanalyserande och dejtingmässigt erfaren person som jag att lägga ihop två och två och räkna ut att hon gissningsvis bar på några kilo extra.

Men jag bestämde mig för att testa och se hur det skulle gå. Hur det gick var att tjejen visade sig vara min totala drömtjej och att jag efter två veckors intensivt chattande närmast kunde beskrivas som blixtförälskad.

När de två veckorna hade gått kom första IRL-dejten, och, jag vill verkligen inte vara taskig mot tjejen här, men hon var större än jag hade trott. Missförstå mig rätt nu, hon var inte grotesk; vi snackar inte Gilbert Grapes morsa eller något, långt ifrån. Hon var inte rörelsehindrad. Men för att citera något hon själv sa senare under kvällen: "Jag har gått upp 30 kg sedan jag började med min medicin".

Så vad hände? Vände jag i dörren? Satt jag och genomled dejten och försökte vara så artig jag kunde utan att hon skulle tro att jag var intresserad? Nej, för här kommer det intressanta, plot twisten: I och med att jag visste att hon var tjejen som jag chattat med i två veckor så blev jag attraherad av hennes utseende, som det var.

Det rörde sig inte om svag attraktion heller. Med risk för att komma med mer information än ni vill veta så har jag haft rätt allvarliga erektionsproblem senaste halvåret. "Är det åldern som börjar ta ut sin rätt?", har jag tänkt. "Är jag undertryckt homosexuell?" "Är det mitt gamla SSRI-bruk som gett biverkningar trots allt?" Men i den här tjejens närvaro hade jag svårt att få ner den.

Jag sa till och med till henne en bit in i dejten att "jag brukar inte attraheras av stora tjejer, det här är nog första gången det händer", vilket hon tog som den komplimang den var menad som.

Det slutade tyvärr med att hon inte ville fortsätta dejta, och jag blev lika ledsen som jag blivit nerkärad. Något som föranledde mig till att skriva dessa rader i min journal:



Men det var väldigt intressant att upptäcka att jag kan tända på alla cylindrar på överviktiga tjejer. Just nu känns det som om jag aldrig vill gå tillbaka till smala igen. Det här kan stridis föreslå som min nya avatartext: Diomedea exulans – BBW lover.



Det hade pågått ett par år har jag för mig, men jag vet inte hur länge det höll efteråt. Gissar att det inte var så länge.
Bli författare.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av 40plus Visa inlägg
när dom tajta kläderna vrängs av så väller fettet ut
Armed Dingo är inte uppkopplad  
Gammal 2020-06-25, 12:34   #453
KT81
Registered User
 
Reg.datum: Aug 2017
Inlägg: 149
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Det är dock du som pillar, slickar, kysser och sticker in ditt kön i hennes anal. Så kanske misstolkar du vem som underkastat sig vem?
Så du menar att för att känna dig riktigt manlig ligger du hellre och tar emot? Det enda jag underkastade mig i dom fallen var Frank Anderssons visdomsord; Kuken ska ha sitt.
KT81 är inte uppkopplad  
Gammal 2020-06-25, 12:45   #454
EagleEye
Banned User
 
Reg.datum: Jun 2019
Inlägg: 212
Finns det verkligen något som heter undergiven?

Minns när jag skulle ha sex med en karriärkvinna och ville ha oralsex på mig. Inte för att jag ville vara dominant utan för jag ville hon skulle "ta mig". Lustigt det där.
EagleEye är inte uppkopplad  
Gammal 2020-06-25, 12:51   #455
Akerhage
Horny user
 
Akerhages avatar
 
Reg.datum: Jan 2011
Ort: Gräddhyllan Göteborg
Inlägg: 360
Det börjar mer likna "tråden där vi berättar våra sexstories".

Skaffade glada pannkakan nu, det var väldigt många trötta tvåbarnsmorsor där.
För övrigt kan jag tycka att dom som nu har barn kan skriva detta i sina profiler direkt (även på Tinder/Badoo etc) så man slipper lägga ner en vecka innan den bomben släpps. Jag vill inte bli extrapappa.
Akerhage är inte uppkopplad  
Gammal 2020-06-25, 12:53   #456
EagleEye
Banned User
 
Reg.datum: Jun 2019
Inlägg: 212
Glada pannkakan tycker jag blivit sämre. Svårare att samma men kanske bara jag som inte lärt mig hur. Men gillar inte nya designen.
EagleEye är inte uppkopplad  
Gammal 2020-06-25, 12:57   #457
Akerhage
Horny user
 
Akerhages avatar
 
Reg.datum: Jan 2011
Ort: Gräddhyllan Göteborg
Inlägg: 360
Citat:
Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
Glada pannkakan tycker jag blivit sämre. Svårare att samma men kanske bara jag som inte lärt mig hur. Men gillar inte nya designen.
Jag träffade mitt ex där för 11-12 år sen som jag senare bodde ihop med några år. Tycker pannkakan levererade en del fina tjejer då faktiskt och det var enklare söka osv. Nu var det mest reklam och samma brudar som kommer upp varje gång. Dessutom verkade urvalet ganska trist faktiskt.
Akerhage är inte uppkopplad  
Gammal 2020-06-25, 13:04   #458
EagleEye
Banned User
 
Reg.datum: Jun 2019
Inlägg: 212
För mig som inte gillar Facebook och sånt har det varit en guldgruva. Förekom väl många oseriösa där tidigare. De har gått för långt med att städa upp. Ser ut som någon modern version av Lunarstorm. Ska ge det några försök till men ser inte hur det kan lyckas när verkar vara så svårt att spamma. Och det måste jag jag göra för att ha en chans.
EagleEye är inte uppkopplad  
Gammal 2020-06-25, 13:14   #459
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 235
Citat:
Ursprungligen postat av KT81 Visa inlägg
Så du menar att för att känna dig riktigt manlig ligger du hellre och tar emot? Det enda jag underkastade mig i dom fallen var Frank Anderssons visdomsord; Kuken ska ha sitt.
Nej. Min anal är en no-no zon. Min anal är inte med i diskussionen. Men bara för att det rör någons anal behöver inte det röra sig om underkastelse. Om hon säger åt dig att göra det, du gör det. Är det då hon som underkastar sig?
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad  
Gammal 2020-06-25, 13:26   #460
EagleEye
Banned User
 
Reg.datum: Jun 2019
Inlägg: 212
Att trycka in ansiktet i rumpan kanske kan vara trevligt? Men inte hålla på med analen. Speciellt inte i dessa tider.
EagleEye är inte uppkopplad  
Gammal 2020-06-25, 13:26   #461
Angel
Ge mig nått fint nu!
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 5 239
Citat:
Ursprungligen postat av Akerhage Visa inlägg
Det börjar mer likna "tråden där vi berättar våra sexstories".

Skaffade glada pannkakan nu, det var väldigt många trötta tvåbarnsmorsor där.
För övrigt kan jag tycka att dom som nu har barn kan skriva detta i sina profiler direkt (även på Tinder/Badoo etc) så man slipper lägga ner en vecka innan den bomben släpps. Jag vill inte bli extrapappa.

Hur gammal är du?
Angel är inte uppkopplad  
Gammal 2020-06-25, 13:51   #462
Akerhage
Horny user
 
Akerhages avatar
 
Reg.datum: Jan 2011
Ort: Gräddhyllan Göteborg
Inlägg: 360
Citat:
Ursprungligen postat av Angel Visa inlägg
Hur gammal är du?
Blir 36 i år. Jag förstår att åldern där jag söker höjer risken för att dem jag pratar med har barn. Så inget konstigt i det. Men tycker ändå det är något som kan sägas tidigt.
Akerhage är inte uppkopplad  
Gammal 2020-06-25, 14:28   #463
EagleEye
Banned User
 
Reg.datum: Jun 2019
Inlägg: 212
På glada pannkakan står det tydligt. Det första jag kollar efter. Varför? De är slappare och har svårare att träffas. Att inte bli extra pappa är inget jag tänker på.
EagleEye är inte uppkopplad  
Gammal 2020-06-25, 14:32   #464
Akerhage
Horny user
 
Akerhages avatar
 
Reg.datum: Jan 2011
Ort: Gräddhyllan Göteborg
Inlägg: 360
Citat:
Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
På glada pannkakan står det tydligt. Det första jag kollar efter. Varför? De är slappare och har svårare att träffas. Att inte bli extra pappa är inget jag tänker på.
Ja jag menade mer på Tinder och Badoo nu. HP har jag inte påbörjat riktigt än mer än att logga in där och klickat igenom några profiler.

Kanske lät lite väl ytlig nu eller nedlåtande. Men många i min ålder på HP såg ut att vara 10+ år äldre än mig.

Senast redigerad av Akerhage den 2020-06-25 klockan 14:37.
Akerhage är inte uppkopplad  
Gammal 2020-06-25, 14:59   #465
EagleEye
Banned User
 
Reg.datum: Jun 2019
Inlägg: 212
Hp ser ut att ha fått sämre utbud också. Många som skriver rakt ut att de är autistiska, introvert och liknande. Såg inte alls det lika mycket förut.

Blir nog att jag byter till andra plattformar. Ska snart sätta igång igen. Men den här gången söker jag hela paketet. Vill gärna ha seriöst förhållande med barn. Att leva ensam är inte kul. Har bara lite att fixa med först.
EagleEye är inte uppkopplad  


Stängt ämne


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:58.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)