Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2019-04-25, 11:48   #61
Anton Fräs
Stark
 
Anton Fräss avatar
 
Reg.datum: Oct 2008
Inlägg: 9 035
Citat:
Ursprungligen postat av vicarious Visa inlägg
Aldrig hört talas om. Vem fan följer en sån pajas till att börja med?
Andra douchebags gissningsvis.
Anton Fräs är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-04-25, 16:25   #62
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 234
Citat:
Ursprungligen postat av vicarious Visa inlägg
Aldrig hört talas om. Vem fan följer en sån pajas till att börja med?
Fördomsfullt baserat på utseendet, samma demografi som följer Paradise Hotel.
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-04-25, 17:43   #63
Bearius
Registered User
 
Reg.datum: Jun 2007
Inlägg: 90
Citat:
Ursprungligen postat av Blomkål Visa inlägg
https://www.instagram.com/pischas/?hl=en följer jag för att hon är en av Sveriges snyggaste medelålders(?). Är ju få kvinnor i den sitsen men jag tycker hon har den looken som gör att hon blir snyggare med åldern än vad jag gissar att hon var när hon var typ 20.
Mja.. Pisha är 32 så lite yngre än medelålders skulle jag nog säga. Skull istället slå ett slag för https://www.instagram.com/p/BuBSW5xATd4/ som är 10 år äldre.
Bearius är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-04-25, 20:02   #64
Blomkål
Registered User
 
Blomkåls avatar
 
Reg.datum: Jan 2015
Inlägg: 297
Citat:
Ursprungligen postat av Bearius Visa inlägg
Mja.. Pisha är 32 så lite yngre än medelålders skulle jag nog säga. Skull istället slå ett slag för https://www.instagram.com/p/BuBSW5xATd4/ som är 10 år äldre.
Min miss. Trodde Pischa var runt 40-45.
Blomkål är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-04-25, 20:05   #65
Lafayette
Jag har frågat två år i rad, jag ger upp.
 
Lafayettes avatar
 
Reg.datum: Oct 2018
Inlägg: 519
Vuxna människor som har instagram, poserar och tar selfies. Rädda mig från denna värld.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av StarkaUlf Visa inlägg
Livet är upp och ner, som en knäböj.
Lafayette är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-04-26, 05:50   #66
BelowAverage
Kärvt maskulin
 
BelowAverages avatar
 
Reg.datum: Nov 2011
Inlägg: 1 000
Citat:
Ursprungligen postat av Lafayette Visa inlägg
Vuxna människor som har instagram, poserar och tar selfies. Rädda mig från denna värld.
* Gamla människor
__________________
Do I have potential?
Citat:
Ursprungligen postat av Tolkia Visa inlägg
Jag tror att den kan överleva om den får tillräckligt mycket konstgjord andning:
The bodybuilding industry is a scam meant to prey on your insecurities for the purpose of selling you worthless, overpriced supplements, while showing off bodybuilders with enough prescription and or illegal drugs in them to stock a pharmacy.
BelowAverage är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-04-26, 09:54   #67
Bärsärk
 
Reg.datum: Apr 2015
Inlägg: 1 171
Följer massa tjejer med schyst röv.
Bärsärk är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-04-26, 12:05   #68
MackeJuve
Registered User
 
MackeJuves avatar
 
Reg.datum: Dec 2008
Inlägg: 10 829
Citat:
Ursprungligen postat av Bärsärk Visa inlägg
Följer massa tjejer med schyst röv.
Detta är intressant. Like:ar du bilderna också?

Jag kan givetvis kika in sådana bilder också, något annat vore väl konstigt. Men jag klarar inte av att följa dessa personer och vara med och bidra till deras "kändisskap". Nu kanske du får ut ännu mer än mig av att kolla på dessa bilder och således är det "värt" för dig att följa dom, du vill få upp dom i ditt flöde o.s.v. men jag kan inte med att göra det. Pallar inte med att följa någon enbart p.g.a. utseendet. Det är en sån lam sak att ha som sin "USP". Får en oskön känsla av personer om de enbart har en massa självgoda bilder.

Blir väl lite som att slåss mot väderkvarnar i.o.m. att mitt lilla ställningstagande( ) varken gör till eller från men jag följer ingen för att den är snygg.

Jag följer mina vänner och styrkeatleter, det är väl typ det. Från början följde jag mer eller mindre varje känd svensk SL-person men har avföljt en drös genom åren i.o.m. att det blir monotont och tråkigt i längden. Kvar är de mest extrema(Thor, Wheels etc.).

Har försökt att följa lite löpare men Kilian är den enda som jag har orkat med. Man kan skämta om NOCCO-folket men löpfolket är fan inte mycket bättre. Varenda pass är fantastiskt och det är en sådan enorm ynnest att få springa, varenda story är en film på ett par ben som joggar för att sedan filma vägen framför en. Ointressant.
__________________
Journal: Marklyft & löpning

10K: 37:55 100K: 9:49 100 miles: 18:08
MackeJuve är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-04-26, 15:04   #69
Blomkål
Registered User
 
Blomkåls avatar
 
Reg.datum: Jan 2015
Inlägg: 297
Citat:
Ursprungligen postat av Bärsärk Visa inlägg
Följer massa tjejer med schyst röv.
Citat:
Ursprungligen postat av MackeJuve Visa inlägg
Detta är intressant. Like:ar du bilderna också?
Jag följer några enstaka men har polare som följer några hundra rövtjejer, problemet jag snarare ser är att det tar sån jävla tid och man blir enormt frustrerad.

Först och främst går det inte att inte fortsätta scrolla och den ena är bättre än den andra. För det andra blir jag så ruskigt vild av att se uppsärade ben. Går ju inte att fungera normalt.
Blomkål är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-04-26, 16:27   #70
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av MackeJuve Visa inlägg
Detta är intressant. Like:ar du bilderna också?
Jag ska svara på ett sätt som jag tror trädgårdsmöbel hade kunnat skriva under på: Det finns en icke försumbar minoritet av feminister som anser att man är en dålig människa om man tycker att snygga tjejer är snygga. Deras logik är såhär: "Tjejer mår dåligt på grund av utseendekraven i samhället. Om man gillar snygga tjejer så bidrar man till utseendekraven. Alltså är man en dålig människa om man tycker att snygga tjejer är snygga. För att vara godhjärtad så måste man tycka att fula tjejer är snygga och att snygga tjejer är fula.#kroppspositivism".

Att dessa personer alltså dömer andra för deras sexualitet, samtidigt som de påstår sig vara fanbärare i kampen för att ingen ska dömas för sin sexualitet, är en ironi är så uppenbar att det faktum att de inte själva kan se den torde klassas som kollektiv psykisk sjukdom.

Dessa radikalfeminister blir oerhört upprörda om man gillar snygga rövbilder på instagram. Jag är inte speciellt politiskt engagerad, men ett litet politiskt engagemang jag har är att jag gillar så många rövbilder jag bara orkar, i syfte att motverka den maktstruktur som försöker övertyga mig om att jag är mindre värd på grund av något jag själv inte kan hjälpa.

Av praktiska skäl följer jag endast två röv-tjejer på Instagram: Kim Kardashian och en av hennes syrror. Jag hade inte orkat scrolla igenom flödet varje dag om jag följde fler.

Jag har tagit mitt personliga lilla projekt ett steg längre och försöker genom operant betingning få dessa kvinnor att maximera antalet rövbilder och minimera antalet bilder över vardagliga observationer. Detta gör jag genom att gilla rövbilderna med medvetet låta bli att gilla bilder på t ex Kims barn eller hennes utflykter med maken. Detta är inget jag har dåligt samvete över överhuvudtaget; hon gillar ju inte mina vardagsbilder (varför skulle hon? Vardagen hos personer man inte har en personlig relation till är oftast ytterst ointressant). Jag tycker rentav att det är lite falskt att gilla en bild på t ex Kanyes ansikte när jag egentligen bara uppskattar Kim för hennes röv (återigen är detta inget jag skäms för; hon uppskattar ju varken mig för min röv eller något annat).
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-04-28, 13:32   #71
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 234
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Jag ska svara på ett sätt som jag tror trädgårdsmöbel hade kunnat skriva under på: Det finns en icke försumbar minoritet av feminister som anser att man är en dålig människa om man tycker att snygga tjejer är snygga. Deras logik är såhär: "Tjejer mår dåligt på grund av utseendekraven i samhället. Om man gillar snygga tjejer så bidrar man till utseendekraven. Alltså är man en dålig människa om man tycker att snygga tjejer är snygga. För att vara godhjärtad så måste man tycka att fula tjejer är snygga och att snygga tjejer är fula.#kroppspositivism".

Att dessa personer alltså dömer andra för deras sexualitet, samtidigt som de påstår sig vara fanbärare i kampen för att ingen ska dömas för sin sexualitet, är en ironi är så uppenbar att det faktum att de inte själva kan se den torde klassas som kollektiv psykisk sjukdom.

Dessa radikalfeminister blir oerhört upprörda om man gillar snygga rövbilder på instagram. Jag är inte speciellt politiskt engagerad, men ett litet politiskt engagemang jag har är att jag gillar så många rövbilder jag bara orkar, i syfte att motverka den maktstruktur som försöker övertyga mig om att jag är mindre värd på grund av något jag själv inte kan hjälpa.

Av praktiska skäl följer jag endast två röv-tjejer på Instagram: Kim Kardashian och en av hennes syrror. Jag hade inte orkat scrolla igenom flödet varje dag om jag följde fler.

Jag har tagit mitt personliga lilla projekt ett steg längre och försöker genom operant betingning få dessa kvinnor att maximera antalet rövbilder och minimera antalet bilder över vardagliga observationer. Detta gör jag genom att gilla rövbilderna med medvetet låta bli att gilla bilder på t ex Kims barn eller hennes utflykter med maken. Detta är inget jag har dåligt samvete över överhuvudtaget; hon gillar ju inte mina vardagsbilder (varför skulle hon? Vardagen hos personer man inte har en personlig relation till är oftast ytterst ointressant). Jag tycker rentav att det är lite falskt att gilla en bild på t ex Kanyes ansikte när jag egentligen bara uppskattar Kim för hennes röv (återigen är detta inget jag skäms för; hon uppskattar ju varken mig för min röv eller något annat).
Jag skriver under på det.

Själv följer jag tre "röv-tjejer" på instagram. En av dem tränar jag någon gång emellanåt tillsammans med, och hon lägger sällan upp bilder på sin röv numera utan har skiftat fokus till spirituella citat på engelska om livet. En annan sysslar med crossfit och tyngdlyftning fast av misstänkt rövmässiga skäl i första hand. Den tredje är min kusin, så henne röv följer jag mest för att vi är släkt. Nu har hon säkert objektivt sätt minst lika tilltalande fysik som de övriga två, men jag vill inte se det på det sättet pga. släktskapet.
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-04-28, 15:18   #72
spoon
Spån
 
spoons avatar
 
Reg.datum: Nov 2006
Ort: Nyboda
Inlägg: 14 407
@ mackejuve.

Hittade en tag som hette runninginspiration. Tyckte den var trevlig. Mycket tjejer som springer. Gör mig lite glad i scrollandet.

Skickat från min FRD-L09 via Tapatalk
__________________
Foxtrot Uniform Charlie Kilo
spoon är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:31.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)