Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Kosttillskott

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2019-08-03, 16:47   #31
Bob90
?
 
Bob90s avatar
 
Reg.datum: Apr 2016
Inlägg: 3 683
Citat:
Ursprungligen postat av Wrenchgirl Visa inlägg
Testar igen lite. Ärtprotein eller äggprotein? Vilken är den som är bäst i biotillgängighet, aminosyraprofil och biotillgänglighet? Tänkte fråga om smak med men det är ju mer personligt tyckande. ^^ Och vet att det kan skilja mellan fabrikat men som generellt? Och jag har även funderat på att helt skippa pulver och istället ha ett litet mål färdigt hemma men samtidigt så är jag ambassadör för ett shakermärke och då blir det svårare att kunna göra reklam för shakern om jag inte använder pulver. ^^
Jag har börjat ha ärtprotein i gröten (hade tidigare vassle men det började skumma nåt förjävligt när man kokar, vilket som tur är ärtprotein som jag nu märkt).
Har hittills provat med typ 2 strukna matskedar till 2 dl havregryn, det smakar lite annorlunda än om man bara kör med havregryn. Smakmässigt är det definitivt inget som förhöjer upplevelsen, vilket kanske är att vänta från naturellt proteinpulver, men det gör det inte heller äckligt. Bara lite annorlunda. Tänkte successivt öka upp till typ 1 dl och se om det påverkar negativt eller om det funkar.

Har 0 koll på själva kvalitén jämfört med typ vassle i praktiken, så där väntar jag också med spänning på någon som har lite koll :p
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Det är nog helt enkelt inte min grej att upprepade gånger bli slängd i golvet så skallen och ryggen värker och att ha svettiga, håriga män som bänder runt mina armar, stryper mig och sitter på mitt ansikte.
Citat:
Ursprungligen postat av Yes Visa inlägg
Bob, jag vill ligga med dig.

Senast redigerad av Bob90 den 2019-08-03 klockan 16:48.
Bob90 är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:45.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)