Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träningsjournaler & Bilder

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2008-03-14, 22:38   #136
dooh
Registered User
 
doohs avatar
 
Reg.datum: Dec 2007
Ort: Ystad
Inlägg: 1 388
Citat:
Ursprungligen postat av larkan Visa inlägg
Kickboxning;P nice, jag hatar teknik och tänka, jag gillar mest att bara mata på slag/sparkar tills jag jag inte orkar mer ,bokstavligt talat. Dock är jag kille, killar går nog mer på styrka, och tjejer mer på teknik, har jag rätt eller fel?
Du har nog rätt. Men jag vill gärna mata slag (inte alls som alla andra flickor). Tycker det är skit kul att ösa och testa sig själv styrkemässigt. Men får skäll av tränaren om jag inte kör rätt teknik, plus att jag tränat så kort tid så jag får nog hejda mig lite och tänka efter innan jag gör saker...
__________________
En narcissist in action

Journal
dooh är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-03-14, 22:44   #137
larkan
Registered User
 
Reg.datum: Jan 2008
Inlägg: 393
Citat:
Ursprungligen postat av dooh Visa inlägg
Du har nog rätt. Men jag vill gärna mata slag (inte alls som alla andra flickor). Tycker det är skit kul att ösa och testa sig själv styrkemässigt. Men får skäll av tränaren om jag inte kör rätt teknik, plus att jag tränat så kort tid så jag får nog hejda mig lite och tänka efter innan jag gör saker...
Självklart, lyssna på tränaren, han har nog rätt, men jag har kört summer fight ibland, 30 grader varmt och mata på lite på varandra i 10 minuter typ, grymt jobbigt. Det jag tycker är plus med typ alla sporter som man tkr är grymt roliga, är att man inte tänker på att man har de jobbigt. Tex som mig jag gillar tex alla bollsporter,cykling osv. Sen när de gäller löpning osv, riktigt tråkigt men jag kör på löpning ändå pga jag tycker det ger så bra.
larkan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-03-14, 22:46   #138
dooh
Registered User
 
doohs avatar
 
Reg.datum: Dec 2007
Ort: Ystad
Inlägg: 1 388
Citat:
Ursprungligen postat av larkan Visa inlägg
Självklart, lyssna på tränaren, han har nog rätt, men jag har kört summer fight ibland, 30 grader varmt och mata på lite på varandra i 10 minuter typ, grymt jobbigt. Det jag tycker är plus med typ alla sporter som man tkr är grymt roliga, är att man inte tänker på att man har de jobbigt. Tex som mig jag gillar tex alla bollsporter,cykling osv. Sen när de gäller löpning osv, riktigt tråkigt men jag kör på löpning ändå pga jag tycker det ger så bra.
Exakt så. Men varför ska löpning vara såå satans tråkigt då? Baah.

Men det är iaf kul att ha ett mål så att jag måste springa lite. Behöver det för att förbränna lite extra och kondition har ingen dött av....
__________________
En narcissist in action

Journal
dooh är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-03-14, 22:51   #139
tigerofsweden
Fitness4Life
 
tigerofswedens avatar
 
Reg.datum: Jan 2005
Ort: Lomma
Inlägg: 6 865
Citat:
Ursprungligen postat av dooh Visa inlägg
Exakt så. Men varför ska löpning vara såå satans tråkigt då? Baah.

Men det är iaf kul att ha ett mål så att jag måste springa lite. Behöver det för att förbränna lite extra och kondition har ingen dött av....
Tss löpning som är så kul
tigerofsweden är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-03-14, 22:51   #140
larkan
Registered User
 
Reg.datum: Jan 2008
Inlägg: 393
Citat:
Ursprungligen postat av dooh Visa inlägg
Exakt så. Men varför ska löpning vara såå satans tråkigt då? Baah.

Men det är iaf kul att ha ett mål så att jag måste springa lite. Behöver det för att förbränna lite extra och kondition har ingen dött av....
Så har de alltid varit. Det som ger bäst är tråkigast, Det som smakar godast, är onyttigast, antagligen är de jorden vi borde klaga på. Nemen, jag kör löpning 3 ggr/veckan för de är så simpelt, det är bara att ta på sig lite kläder samt skor, gå ut och köra skiten av sig. Tex alla lagsporter måste man ha massa andra som måste passa samma tid osv, var lite därför jag slutade min fotboll för 2-3 månader sen, orkade inte passa deras tider,träning och allt sånt, ville heldre träna själv och bestämma själv på dygnet jag ska träna!
larkan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-03-14, 22:56   #141
dooh
Registered User
 
doohs avatar
 
Reg.datum: Dec 2007
Ort: Ystad
Inlägg: 1 388
Citat:
Ursprungligen postat av tigerofsweden Visa inlägg
Tss löpning som är så kul
Det är en förbannad lögn... Eller myt. Eller så har jag missat något väsentligt.
Men du får gärna upplysa mig hur löpning kan bli kul...*whistle*
__________________
En narcissist in action

Journal
dooh är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-03-14, 22:58   #142
tigerofsweden
Fitness4Life
 
tigerofswedens avatar
 
Reg.datum: Jan 2005
Ort: Lomma
Inlägg: 6 865
Citat:
Ursprungligen postat av dooh Visa inlägg
Det är en förbannad lögn... Eller myt. Eller så har jag missat något väsentligt.
Men du får gärna upplysa mig hur löpning kan bli kul...*whistle*
Silence

Ha ha nä men efterhand som konditionen blir bättre så blir det ju även roligare, vet iofs inte hur bra kondis du har men när jag började springa så va man trött efter en kvart Klart man tycker det är trist då men man utvecklas ju hela tiden
tigerofsweden är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-03-14, 22:58   #143
dooh
Registered User
 
doohs avatar
 
Reg.datum: Dec 2007
Ort: Ystad
Inlägg: 1 388
Citat:
Ursprungligen postat av larkan Visa inlägg
Så har de alltid varit. Det som ger bäst är tråkigast, Det som smakar godast, är onyttigast, antagligen är de jorden vi borde klaga på. Nemen, jag kör löpning 3 ggr/veckan för de är så simpelt, det är bara att ta på sig lite kläder samt skor, gå ut och köra skiten av sig. Tex alla lagsporter måste man ha massa andra som måste passa samma tid osv, var lite därför jag slutade min fotboll för 2-3 månader sen, orkade inte passa deras tider,träning och allt sånt, ville heldre träna själv och bestämma själv på dygnet jag ska träna!
Lagen om all jävlighet helt enkelt.

Fast rätt bra me styrda pass så man har lite extra piska...=)
__________________
En narcissist in action

Journal
dooh är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-03-14, 23:00   #144
larkan
Registered User
 
Reg.datum: Jan 2008
Inlägg: 393
Citat:
Ursprungligen postat av dooh Visa inlägg
Lagen om all jävlighet helt enkelt.

Fast rätt bra me styrda pass så man har lite extra piska...=)
Visst är de bra med styrda pass, men jag har schema, följer det till 99%, så hari nga problem just nu men sant, man styr ju de bättre med fasta tider osv, men jag blir inte lika motiverad till träning då och tänker typ "orka träna nu"

Till Tiger, jag blir aldrig trött i joggning, bara uttråkad och hemlängtan (dusch längtan)
larkan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-03-14, 23:01   #145
dooh
Registered User
 
doohs avatar
 
Reg.datum: Dec 2007
Ort: Ystad
Inlägg: 1 388
Citat:
Ursprungligen postat av tigerofsweden Visa inlägg
Silence

Ha ha nä men efterhand som konditionen blir bättre så blir det ju även roligare, vet iofs inte hur bra kondis du har men när jag började springa så va man trött efter en kvart Klart man tycker det är trist då men man utvecklas ju hela tiden
Har alltid anat att det skulle vara något sådant. Men jag kommer aldrig dithän. Alltid jobbigt. Bara lätt i början. Sen när man kört några pass börjar benen bli tunga och omotiverade.

Och förresten så är min kondition über...
__________________
En narcissist in action

Journal
dooh är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-03-14, 23:02   #146
dooh
Registered User
 
doohs avatar
 
Reg.datum: Dec 2007
Ort: Ystad
Inlägg: 1 388
Citat:
Ursprungligen postat av larkan Visa inlägg
Visst är de bra med styrda pass, men jag har schema, följer det till 99%, så hari nga problem just nu men sant, man styr ju de bättre med fasta tider osv, men jag blir inte lika motiverad till träning då och tänker typ "orka träna nu"
Lite anti du...^^
__________________
En narcissist in action

Journal
dooh är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-03-14, 23:02   #147
tigerofsweden
Fitness4Life
 
tigerofswedens avatar
 
Reg.datum: Jan 2005
Ort: Lomma
Inlägg: 6 865
Citat:
Ursprungligen postat av dooh Visa inlägg
Har alltid anat att det skulle vara något sådant. Men jag kommer aldrig dithän. Alltid jobbigt. Bara lätt i början. Sen när man kört några pass börjar benen bli tunga och omotiverade.

Och förresten så är min kondition über...
Dietar inte du? Inte konstigt det är tungt då

Prova att ladda med kolhydrater ett par dagar så skall du få se på tröööck i benen, tro mig, benen kommer springa av sig själva
tigerofsweden är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-03-14, 23:11   #148
dooh
Registered User
 
doohs avatar
 
Reg.datum: Dec 2007
Ort: Ystad
Inlägg: 1 388
Citat:
Ursprungligen postat av tigerofsweden Visa inlägg
Dietar inte du? Inte konstigt det är tungt då

Prova att ladda med kolhydrater ett par dagar så skall du få se på tröööck i benen, tro mig, benen kommer springa av sig själva
Nope, dietar inte (och gör jag det går det jävligt mycket på fel håll). Tänkte göra det 1:e april, men blir nog ökad cardio ist för minskad mat. Visserligen med samma effekt som en diet. Men eftersom jag är fullständigt störd när det gäller mat så är det lättare att öka träning än att minska mat.

Och laddar med kolhydrater gör jag varje dag. usch. ( ja jag gillar pasta och bröd, skjut mig) Får tänka efter så att jag får i mig proteiner med...
__________________
En narcissist in action

Journal
dooh är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-03-14, 23:12   #149
tigerofsweden
Fitness4Life
 
tigerofswedens avatar
 
Reg.datum: Jan 2005
Ort: Lomma
Inlägg: 6 865
Citat:
Ursprungligen postat av dooh Visa inlägg
Nope, dietar inte (och gör jag det går det jävligt mycket på fel håll). Tänkte göra det 1:e april, men blir nog ökad cardio ist för minskad mat. Visserligen med samma effekt som en diet. Men eftersom jag är fullständigt störd när det gäller mat så är det lättare att öka träning än att minska mat.

Och laddar med kolhydrater gör jag varje dag. usch. ( ja jag gillar pasta och bröd, skjut mig) Får tänka efter så att jag får i mig proteiner med...
Bröd är gudagåva, tänk en ciabatta eller tomatbagel med bregott
tigerofsweden är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-03-14, 23:14   #150
dooh
Registered User
 
doohs avatar
 
Reg.datum: Dec 2007
Ort: Ystad
Inlägg: 1 388
Citat:
Ursprungligen postat av tigerofsweden Visa inlägg
Bröd är gudagåva, tänk en ciabatta eller tomatbagel med bregott
shh...

Jag bakar en massa goda bröd på jobbet. Livsfarligt I tell you.
Idag åt jag ett spenatbröd som jag hade fetaost och fransk tomatsallad på.. Det var inte helt äckligt.
__________________
En narcissist in action

Journal
dooh är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:36.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)