Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träning - Vikter & Kondition

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2018-09-30, 12:13   #46
C h r i s
.
 
C h r i ss avatar
 
Reg.datum: Jun 2007
Inlägg: 164
Citat:
Ursprungligen postat av Whizzlarn Visa inlägg
Intressant läsning, har själv såna där ögonbryn som lutar inåt och ögonen sitter djupt. Relativt bred käke men inget överdrivet och när jag gick i skolan var det extremt många brudar som ville ha sex med mig, trots att jag är efterbliven socialt (tackade alltid nej ).

När ni diskuterar styrkelyftare om de är snygga osv. Kan det inte vara så att de "kommit runt naturen" så att säga m.h.a främst AAS?
😂
Du är säker på att det inte var din "sociala efterblivenhet" som gav upphov till missförstånd, för oavsett hur snygg man är blir man inte erbjuden sex rakt av av extremt många brudar, om man nu inte lever i en porrfilm. 😁
C h r i s är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-09-30, 12:18   #47
Anders The Peak
Registered User
 
Anders The Peaks avatar
 
Reg.datum: Jan 2005
Ort: Hemma
Inlägg: 11 217
Tror att det är stor diskrepans för vad en man tycker är snygga drag jämfört med vad en kvinna finner attraktivt. Kvinnor knullar också runt och faller för en snygg rumpa eller snygg kropp precis som män.
__________________
Grandmaster Broscientist

"Bro, you gotta slam 40-60 grams of waxy maize plus 20 grams of BCAA within 7 seconds of finishing your last set of squat rack curls. Otherwise, you'll go straight catabolic."
Anders The Peak är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-09-30, 14:51   #48
Langster
Ninja
 
Langsters avatar
 
Reg.datum: Apr 2001
Ort: Enköping
Inlägg: 5 298
Citat:
Ursprungligen postat av C h r i s Visa inlägg
😂
Du är säker på att det inte var din "sociala efterblivenhet" som gav upphov till missförstånd, för oavsett hur snygg man är blir man inte erbjuden sex rakt av av extremt många brudar, om man nu inte lever i en porrfilm. 😁
Extremt många är ju relativt, om det var en i skolan som ville ha sex med honom så kan ju det vara extremt många i jämförelse med hur många som velat efter skolan.
__________________
Om det vore ett piller skulle jag äta det.

30-års journalen
Langster är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-09-30, 15:08   #49
xan
Registered User
 
xans avatar
 
Reg.datum: Feb 2017
Inlägg: 894
Citat:
Ursprungligen postat av Anders The Peak Visa inlägg
Tror att det är stor diskrepans för vad en man tycker är snygga drag jämfört med vad en kvinna finner attraktivt. Kvinnor knullar också runt och faller för en snygg rumpa eller snygg kropp precis som män.
Fast män är villiga att bortse från väldigt mycket om kvinnan är snygg. Det omvända stämmer inte generellt. Hur ofta hör man talas om en kvinna som säger "Han var jävligt trög socialt, men hans röv var så saftig att jag låg med honom ändå"?

Senast redigerad av xan den 2018-09-30 klockan 15:10.
xan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-09-30, 15:30   #50
Whizzlarn
Registered User
 
Reg.datum: Feb 2012
Inlägg: 173
Citat:
Ursprungligen postat av C h r i s Visa inlägg
😂
Du är säker på att det inte var din "sociala efterblivenhet" som gav upphov till missförstånd, för oavsett hur snygg man är blir man inte erbjuden sex rakt av av extremt många brudar, om man nu inte lever i en porrfilm. 😁
Kanske dumt formulerat av mig, är inte efterbliven på det sättet. Bara att jag oftast inte har något större intresse för social interaktion eftersom det inte ger mig mycket. Inte att jag inte förstår det. I skolan var jag ändå en "cool" kille, men där behövde man ju bara spela allanballan så det var ju inte så svårt.

Det var många tjejer som stötte på mig helt enkelt, "extremt" många är ju väldigt subjektivt men en bra bit över snittet. Aldrig raggat upp en tjej, men blivit uppraggad >20 gånger.

Och alla gånger jag hamnat i säng har det varit på tjejens initiativ.
Whizzlarn är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-09-30, 15:36   #51
xan
Registered User
 
xans avatar
 
Reg.datum: Feb 2017
Inlägg: 894
Citat:
Ursprungligen postat av Whizzlarn Visa inlägg
Kanske dumt formulerat av mig, är inte efterbliven på det sättet. Bara att jag oftast inte har något större intresse för social interaktion eftersom det inte ger mig mycket. Inte att jag inte förstår det. I skolan var jag ändå en "cool" kille, men där behövde man ju bara spela allanballan så det var ju inte så svårt.

Det var många tjejer som stötte på mig helt enkelt, "extremt" många är ju väldigt subjektivt men en bra bit över snittet. Aldrig raggat upp en tjej, men blivit uppraggad >20 gånger.

Och alla gånger jag hamnat i säng har det varit på tjejens initiativ.
Bild på dig eller gtfo
xan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-09-30, 15:59   #52
Whizzlarn
Registered User
 
Reg.datum: Feb 2012
Inlägg: 173
Citat:
Ursprungligen postat av xan Visa inlägg
Bild på dig eller gtfo
Tro't eller ej, men det är offtopic och jag tyckte bara det var intressant läsning.

Det som borde diskuteras är mitt andra stycke, om inte folk kommit runt sin genuppsättning m.h.a prestationshöjande preparat.
Whizzlarn är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-09-30, 17:26   #53
Krampus
Jag kan en rolig historia.....
 
Krampuss avatar
 
Reg.datum: Apr 2005
Ort: Kwontario
Inlägg: 10 486
Citat:
Ursprungligen postat av registerfly Visa inlägg
Nej, det gör det inte alls det. En stor del av framgångsrika styrkelyftare har väldigt maskulin och välutvecklad benstruktur i ansiktet. "Problemet" är att styrkelyftare ofta trycker i sig kopiösa mängder mat vilket gör att de ansamlar otroligt mycket fett, även i ansiktet, vilket döljer dessa drag och ger dom potatis-ansikten.

Nu finns det till och med studier som bekräftar att människor - och särskilt kvinnor, intressant nog - kan peka ut vilken man som är starkast, genom att enbart se deras ansiktsstruktur, dvs ingen skymt av kroppen över huvud taget.


Våra ansikten visar "vad och vilka vi är". Styrka - eller potential för styrka, snabbhet, intelligens, empati, aggressivitet, osv osv, rent sannolikhetsmässigt.
Suttit och skrivit en lista över svenska styrkelyftare som motsäger allt det där du skrev som jag aldrig läste men jag kom fram till att det var alla så nu säger vi det.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Osten80 Visa inlägg
Jag gillar Krampus. Kraftfullt, men ändå lite halvbögigt.
Krampus är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-09-30, 18:25   #54
baktung
cool bispes kung
 
baktungs avatar
 
Reg.datum: Apr 2016
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 271
Ronaldinho? Messi? Maradona? Ronaldo de Lima? Pelé? Zlatan? Ribery? Puyol? Känns ju lagom applicerbart inom fotbollen...

Nä, jag tror fan snarare det är tvärtom. De största talangerna ser ofta lite ovanliga ut i ansiktet. De har aldrig fått kvinnors uppmärksamhet utan har kunnat fokusera helhjärtat på sin idrott och blivit bäst i världen.
__________________
Om: Försöker styrkebygga och bli bra på knäböj. 176 cm, född 87.
Pers: Knäböj: 185 kg Hantelpreachercurl: 30 kg Benspark: hela magasinet
So Journalistic

Senast redigerad av baktung den 2018-09-30 klockan 18:33.
baktung är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-10-01, 17:26   #55
Krampus
Jag kan en rolig historia.....
 
Krampuss avatar
 
Reg.datum: Apr 2005
Ort: Kwontario
Inlägg: 10 486
Citat:
Ursprungligen postat av baktung Visa inlägg
Ronaldinho? Messi? Maradona? Ronaldo de Lima? Pelé? Zlatan? Ribery? Puyol? Känns ju lagom applicerbart inom fotbollen...

Nä, jag tror fan snarare det är tvärtom. De största talangerna ser ofta lite ovanliga ut i ansiktet. De har aldrig fått kvinnors uppmärksamhet utan har kunnat fokusera helhjärtat på sin idrott och blivit bäst i världen.
Ouff, now that is some serious ugly right there..
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Osten80 Visa inlägg
Jag gillar Krampus. Kraftfullt, men ändå lite halvbögigt.
Krampus är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-10-01, 18:16   #56
ceejay
å nej, måste man komma på en ny text igen
 
ceejays avatar
 
Reg.datum: Oct 2007
Ort: uppsala
Inlägg: 20 101
Pengar kan göra en jäkligt snygg.
__________________
Ceejay's träningsjournal!
ceejay är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:17.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)