Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2017-07-16, 05:41   #19366
Cykelcykel
Registered User
 
Reg.datum: Jul 2013
Ort: Sthlm
Inlägg: 644
Citat:
Ursprungligen postat av Snubben Visa inlägg
LinkedIn, vilka är människorna som ska posta inlägg om hur "minns" när de hade en diskussion med en busschaffis, eller anställd, eller chef, ellerung invandrartjej med dålgit självförtroende och hur du förändrades deras inställning till livet, jobbet allt och bara "woo så moootiv33rad!".

Sedan avslutar sitt inlägg med

#gerilla #ledarskap#ungdomar kan #tro_på_sig_själv #bästaledaren #RiktigtLedare

Vem är ni? Vad är det för fel på er? Varför postar man sån skit på att forum för arbete och rekryteringar?
Vadå gör folk så på riktigt???
Vilken tur att jag inte har linkedin då hade jag hatat människor ännu mer än vad jag gör nu.
Cykelcykel är inte uppkopplad  
Gammal 2017-07-16, 07:10   #19367
rooz
Legimtimerad flaggstång
 
roozs avatar
 
Reg.datum: Aug 2008
Ort: Hos Mor & far
Inlägg: 9 962
[QUOTE=Snubben;7791374]LinkedIn, vilka är människorna som ska posta inlägg om hur "minns" när de hade en diskussion med en busschaffis, eller anställd, eller chef, ellerung invandrartjej med dålgit självförtroende och hur du förändrades deras inställning till livet, jobbet allt och bara "woo så moootiv33rad!".
/QUOTE]
Eller när det postats på FB om hur vilket satans helgon man är. Jag har månadslön på 30-40k, köpte kaffebröd för 45:- till en uteliggare. Vars är min staty.
__________________
Citat:
Man vill bli älskad, i brist därpå beundrad, i brist därpå fruktad, i brist därpå avskydd och föraktad. Man vill ingiva människorna något slags känsla
rooz är inte uppkopplad  
Gammal 2017-07-16, 22:20   #19368
KlopFer
Mr.KlopFis
 
KlopFers avatar
 
Reg.datum: Jan 2007
Ort: ...
Inlägg: 316
Citat:
Ursprungligen postat av Snubben Visa inlägg


MMM VISST! DEN DISKUSSIONEN HADE DU VA?! OCH SÅ POSTAR VI DEN PÅ LINKEDIN. MMM TACK!
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelcykel Visa inlägg
Vadå gör folk så på riktigt???
Vilken tur att jag inte har linkedin då hade jag hatat människor ännu mer än vad jag gör nu.
Haha, vilken jävla skit!

Det är ungefär som motsvarigheten till instagram med alla "naturliga" bilder där man fångat ögonblicket. Troligt! Det ligger bra mycket tid bakom varje bild vilket gör det så jävla fejk
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Lellan Visa inlägg
Tycker man så om sin egen pillesnopp tycker jag synd om den lilla pillesnoppen. Min mus ska ha det fint som snus iaf!
KlopFer är inte uppkopplad  
Gammal 2017-07-16, 22:33   #19369
ceejay
å nej, måste man komma på en ny text igen
 
ceejays avatar
 
Reg.datum: Oct 2007
Ort: uppsala
Inlägg: 20 101
Självgoda muppar.
__________________
Ceejay's träningsjournal!
ceejay är inte uppkopplad  
Gammal 2017-07-16, 22:39   #19370
Yes
Banned User
 
Yess avatar
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 5 382
Sälja saker på Blocket.

Det som glädjer mig är dock att jag lika gärna kan ge bort prylen till morsan om jag inte får det pris jag vill ha, så jag kan gott kosta på mig att vara precis så otrevlig jag vill mot idioter som krånglar.
Yes är inte uppkopplad  
Gammal 2017-07-17, 07:59   #19371
hahavaffan
tuff shit
 
hahavaffans avatar
 
Reg.datum: May 2005
Ort: Skåné
Inlägg: 2 528
Citat:
Ursprungligen postat av Snubben Visa inlägg
LinkedIn, vilka är människorna som ska posta inlägg om hur "minns" när de hade en diskussion med en busschaffis, eller anställd, eller chef, ellerung invandrartjej med dålgit självförtroende och hur du förändrades deras inställning till livet, jobbet allt och bara "woo så moootiv33rad!".

Sedan avslutar sitt inlägg med

#gerilla #ledarskap#ungdomar kan #tro_på_sig_själv #bästaledaren #RiktigtLedare

Vem är ni? Vad är det för fel på er? Varför postar man sån skit på att forum för arbete och rekryteringar?

Det fick du va?

MMM VISST! DEN DISKUSSIONEN HADE DU VA?! OCH SÅ POSTAR VI DEN PÅ LINKEDIN. MMM TACK!
#thathappened Spyr av sånt, har blockat/dolt snart hälften av alla mina kontakter p.g.a. sån skit.
__________________
IN SOILWORK we trust
hahavaffan är inte uppkopplad  
Gammal 2017-07-17, 09:17   #19372
hahavaffan
tuff shit
 
hahavaffans avatar
 
Reg.datum: May 2005
Ort: Skåné
Inlägg: 2 528
Fy fan vad jag hatar UPS.
__________________
IN SOILWORK we trust
hahavaffan är inte uppkopplad  
Gammal 2017-07-17, 22:22   #19373
Ett Orm
Silver lifter
 
Ett Orms avatar
 
Reg.datum: Jun 2011
Ort: Mitt i Sverige, lite åt sidan..
Inlägg: 2 617
Blev mer förbannad när psykfallet som anonymt SMS-trackat mig i några dagar skickade och bad om ursäkt än jag blev av hans mongo sms.
Alla mina planer helt i onödan.
Ett Orm är inte uppkopplad  
Gammal 2017-07-17, 22:24   #19374
ApexProcyon
Biggus Dickus
 
ApexProcyons avatar
 
Reg.datum: Nov 2016
Inlägg: 368
Citat:
Ursprungligen postat av Ett Orm Visa inlägg
Blev mer förbannad när psykfallet som anonymt SMS-trackat mig i några dagar skickade och bad om ursäkt än jag blev av hans mongo sms.
Alla mina planer helt i onödan.
Efter alla SMS så borde personen i fråga unna dig att få testa din diaboliska plan. Det är din moraliska rätt.
__________________
Citat:
Man skall inte glädja sig i onödan.
ApexProcyon är inte uppkopplad  
Gammal 2017-07-18, 08:25   #19375
kaer
Gillar just DIG!
 
Reg.datum: May 2005
Ort: Södermalm
Inlägg: 479
Jag flög hem ifrån semestern igår. I raden bakom sitter några som tycker att man inte har rätt att fälla ner ryggsätena, typ i två timmar satt de och sparkade oss i ryggen och vägrade ta reson. Samma personer trängde sig fram i gången för att komma till sina platser snabbare vid bordningen, i passkontrollen trände de sig med före i kön. Vad fan är det för fel på folk.

Funderade på att ta det med flygvärdinnorna, men sket i det, de ska ju kunna lösa sån't, men jag är alltid skeptisk till att eskalera en konflikt med folk som är helt dumma i huvudet. Hade det varit tanterna på SAS hade jag nog gjort det, men de försynta tjejerna på qatar är nog för konflikträdda.
__________________
Rome wasn't built in a day
kaer är inte uppkopplad  
Gammal 2017-07-18, 10:01   #19376
delta_mats
Illrar pillrar
 
delta_matss avatar
 
Reg.datum: Jul 2005
Ort: Skogen
Inlägg: 5 089
Citat:
Ursprungligen postat av kaer Visa inlägg
Jag flög hem ifrån semestern igår. I raden bakom sitter några som tycker att man inte har rätt att fälla ner ryggsätena, typ i två timmar satt de och sparkade oss i ryggen och vägrade ta reson. Samma personer trängde sig fram i gången för att komma till sina platser snabbare vid bordningen, i passkontrollen trände de sig med före i kön. Vad fan är det för fel på folk.

Funderade på att ta det med flygvärdinnorna, men sket i det, de ska ju kunna lösa sån't, men jag är alltid skeptisk till att eskalera en konflikt med folk som är helt dumma i huvudet. Hade det varit tanterna på SAS hade jag nog gjort det, men de försynta tjejerna på qatar är nog för konflikträdda.
Du kanske körde ner ryggstödet i benen på de där bakom? Utrymmet är ju inte gjort för normallånga människor direkt.
__________________
NO FEAT IS BEYOND MY REACH, I WILL WRITE MY OWN DESTINY.

Cardio Freak With Science
En Svensk Klassiker 2019/2020
PB: Böj 185 kg. Bänk 137,5 kg. Mark 235 kg.
delta_mats är inte uppkopplad  
Gammal 2017-07-18, 10:08   #19377
ceejay
å nej, måste man komma på en ny text igen
 
ceejays avatar
 
Reg.datum: Oct 2007
Ort: uppsala
Inlägg: 20 101
Mja, jag får typ ish plats i ett säte även fast personen framför fäller ryggstödet.
__________________
Ceejay's träningsjournal!
ceejay är inte uppkopplad  
Gammal 2017-07-18, 10:14   #19378
Petoria
Sponsored by Soros
 
Petorias avatar
 
Reg.datum: Jul 2009
Ort: Köpenhamn
Inlägg: 1 981
På långdistansflyg brukar utrymmet vara helt okej.
Petoria är inte uppkopplad  
Gammal 2017-07-18, 10:30   #19379
Tree Fiddy
Need
 
Tree Fiddys avatar
 
Reg.datum: May 2016
Inlägg: 310
Citat:
Ursprungligen postat av ApexProcyon Visa inlägg
"Biblioteken i Botkyrka kommun har gallrat vissa utgåvor av Astrid Lindgrens ”Pippi i Söderhavet” där det förekommer föråldrade uttryck som kan uppfattas som rasistiska, men Bibliotek Botkyrka har också köpt in förlagets nya utgåva av boken från 2015 där de föråldrade uttrycken har bytts ut mot mer samtida. De gallrade exemplaren av Pippi i Söderhavet har kasserats och hanterats enligt samma rutiner som alla andra gallrade böcker. Det förekommer alltså inte, som det kan uppfattas att Janne Josefsson vill göra gällande, någon särskild hantering av dessa böcker. Detta har också påtalats för Janne Josefsson i samtal med honom under maj månad."

https://www.botkyrka.se/arkiv/nyhets...-botkyrka.html


När dom uttrycker det så då låter det helt okej att bränna originalutgåvor av kulturella nationalskatter för att ge plats åt censurerade nyversioner som blidkar det nutida politiska klimatet.
Varför är jag inte förvånad över att man i Botkyrka lyckas hitta rasism i böckerna....?
__________________
Journal
Tree Fiddy är inte uppkopplad  
Gammal 2017-07-18, 10:42   #19380
delta_mats
Illrar pillrar
 
delta_matss avatar
 
Reg.datum: Jul 2005
Ort: Skogen
Inlägg: 5 089
Citat:
Ursprungligen postat av ceejay Visa inlägg
Mja, jag får typ ish plats i ett säte även fast personen framför fäller ryggstödet.
Citat:
Ursprungligen postat av Petoria Visa inlägg
På långdistansflyg brukar utrymmet vara helt okej.
Beror väl på flygplan och klass.
__________________
NO FEAT IS BEYOND MY REACH, I WILL WRITE MY OWN DESTINY.

Cardio Freak With Science
En Svensk Klassiker 2019/2020
PB: Böj 185 kg. Bänk 137,5 kg. Mark 235 kg.
delta_mats är inte uppkopplad  


Stängt ämne

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:46.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)