Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Stängt ämne
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2017-06-17, 08:51   #19261
Rikard Jansson
Coach
 
Rikard Janssons avatar
 
Reg.datum: Oct 2010
Ort: Svanskog
Inlägg: 12 738
Citat:
Ursprungligen postat av MasterChief Visa inlägg
Bänkar han mer?
Nej, däremot är det en kille som frågade om jag använde remmar när jag körde bänkpress, som inte ser ut att ens ha varit i ett gym i hela sitt liv (kanske 180 cm 75 kg smalfet), som sa att han tog tio reps på 140 i bänk. Välkommen till industri
__________________
Winners win
Rikard Jansson är inte uppkopplad  
Gammal 2017-06-17, 11:16   #19262
MasterChief
Världens Största Kyk®
 
MasterChiefs avatar
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 5 071
Citat:
Ursprungligen postat av Rikard Jansson Visa inlägg
Nej, däremot är det en kille som frågade om jag använde remmar när jag körde bänkpress, som inte ser ut att ens ha varit i ett gym i hela sitt liv (kanske 180 cm 75 kg smalfet), som sa att han tog tio reps på 140 i bänk. Välkommen till industri
Lol
MasterChief är inte uppkopplad  
Gammal 2017-06-17, 14:10   #19263
anvihl
Registered User
 
anvihls avatar
 
Reg.datum: Apr 2012
Ort: Småland
Inlägg: 1 516
Citat:
Ursprungligen postat av Rikard Jansson Visa inlägg
Nej, däremot är det en kille som frågade om jag använde remmar när jag körde bänkpress, som inte ser ut att ens ha varit i ett gym i hela sitt liv (kanske 180 cm 75 kg smalfet), som sa att han tog tio reps på 140 i bänk. Välkommen till industri
Låter som dig ju!
__________________
"When I die, I want to go peacefully like my grandfather did–in his sleep. Not yelling and screaming like the passengers in his car."- Bob Monkhouse
anvihl är inte uppkopplad  
Gammal 2017-06-17, 15:17   #19264
timoat
Registered User
 
timoats avatar
 
Reg.datum: Jul 2005
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 147
Förbannad på mig själv, stod ute och målade, kille glider fram och vill köpa den när den är färdig, desperat efter att reservera denvi bestämmer tid idag kl 15, tror ni snubben dyker upp? Nej. Att jag alltid går på den, och inte tar precautions, som hans nr, handpenning eller liknande. Nu satt jag uppe till halv 3 inatt och målade färdigt den, missade min kompis "vi flyttar till new York fest" och sov 3 timmar. Fuck that guy, hoppas han trillar överbord och drunknar. Och fuck me, för att jag inte lär mig!
timoat är inte uppkopplad  
Gammal 2017-06-17, 19:25   #19265
An Iron Soul
Galten från Mjölby
 
An Iron Souls avatar
 
Reg.datum: Feb 2014
Inlägg: 957
Jag har börjat ett nytt jobb och vill göra ett bra intryck.
Därför har jag tackat ja till att jobba extra. Både helger och nätter. Sammanlagt har jag jobbat 60 timmar.

Idag är det lördag och det var min enda lediga dag. Den sov jag bort p.g.a att jag jobbat natt och min kropp behövde det.

Gymmet är stängt. Alla restauranger är stängda. Jag hatar när det blir såhär.. Jag gillar ju att träna och äta god mat.

Öppettiderna till gymmen på helgerna är helt värdelösa i Sveriges huvudstad.
Första månaden är innestående lön. Men det blir gött när lönen kommer med alla extra timmar..

Tacka fan för att det är kortvecka nästa vecka.
An Iron Soul är inte uppkopplad  
Gammal 2017-06-17, 19:46   #19266
Rahf
Registered User
 
Rahfs avatar
 
Reg.datum: Feb 2007
Inlägg: 11 827
Citat:
Ursprungligen postat av An Iron Soul Visa inlägg
Jag har börjat ett nytt jobb och vill göra ett bra intryck.
Därför har jag tackat ja till att jobba extra. Både helger och nätter. Sammanlagt har jag jobbat 60 timmar.

Idag är det lördag och det var min enda lediga dag. Den sov jag bort p.g.a att jag jobbat natt och min kropp behövde det.

Gymmet är stängt. Alla restauranger är stängda. Jag hatar när det blir såhär.. Jag gillar ju att träna och äta god mat.

Öppettiderna till gymmen på helgerna är helt värdelösa i Sveriges huvudstad.
Första månaden är innestående lön. Men det blir gött när lönen kommer med alla extra timmar..

Tacka fan för att det är kortvecka nästa vecka.
Ingen fara med gymmet, det finns ju kvar.

Ta igen den goda maten under midsommar, och se det här som ett framtida PB i stöt
Rahf är inte uppkopplad  
Gammal 2017-06-18, 08:28   #19267
An Iron Soul
Galten från Mjölby
 
An Iron Souls avatar
 
Reg.datum: Feb 2014
Inlägg: 957
Citat:
Ursprungligen postat av Rahf Visa inlägg
Ingen fara med gymmet, det finns ju kvar.

Ta igen den goda maten under midsommar, och se det här som ett framtida PB i stöt
Tack för stödet, jag ser redan ljuset i tunneln.
PB i bänkpress och marklyft ligger närmare än i stöt just nu.
Fortfarande för klen i vändningen. Överstöten är lättare en någonsin.
Kanske hade kunnat stöta 120+ från ställning. Men känner inte ens för att försöka just p.g.a att jag ändå inte kan frivända skiten. Hehe
Mitt pb 110kg med vändming. 117,5kg från ställning.
An Iron Soul är inte uppkopplad  
Gammal 2017-06-18, 08:47   #19268
Rikard Jansson
Coach
 
Rikard Janssons avatar
 
Reg.datum: Oct 2010
Ort: Svanskog
Inlägg: 12 738
Citat:
Ursprungligen postat av anvihl Visa inlägg
Låter som dig ju!
Bara nästan, är kortare och tyngre och normalbyggd (smalfet i gymvärlden)
__________________
Winners win
Rikard Jansson är inte uppkopplad  
Gammal 2017-06-18, 22:48   #19269
An Iron Soul
Galten från Mjölby
 
An Iron Souls avatar
 
Reg.datum: Feb 2014
Inlägg: 957
Blev 67 timmar den här veckan allt som allt.
3 träningspass under veckan. Halvkropp alla 3 gånger men känner ändå att det är alldeles för lite träning. Får ingenting gjort mer än disco träna.
An Iron Soul är inte uppkopplad  
Gammal 2017-06-27, 07:59   #19270
timoat
Registered User
 
timoats avatar
 
Reg.datum: Jul 2005
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 147
Sitter på tåget ner till Skåne från Stockholm, beställer alltid i tyst avdelning så man slipper lyssna på folks tjatter och kan få lite jobb gjort.

Allt funkar bra tills Nässjö då 4 Pers kommer in och sätter sig vid ett gemensamt bord och börjar tjattra som om ingen annan fanns i vagnen. Runt 40 års åldern, två kvinnor och två män. Efter 10 minuter gör jag nåt jävligt osvenskt, tar mod till mig och säger jag lite schysst " ursäkta mig, men vet ni om att ni bokat plats i tyst avdelning?" varpå alla 4 tittar på mig som om jag vore från yttre rymden. Den ena snubben, kille på 40 bast med skägg säger "du har ju hörlurar på dig" varpå jag säger "ja, och jag kan höra er rakt igenom ändå, du har nästan lika mörk röst som jag" han kontrar med " använd volymknappen" och jag replikerar " ja precis, jag håller med". Sen sitter de och skakar huvudet och småskrattar åt mig, och fortsätter tjattra. Fan man blir förbannad.

Jag har själv blivit ombedd att vara tyst då jag glömt att jag satt där, då säger man "oj förlåt, jag glömde" sen håller man käften. Man bokar Fan inte 4 Pers som vill snacka o tysta avdelningen!

Edit. Den ena kille öppnade precis en öl, kl är 9 på morgonen.
timoat är inte uppkopplad  
Gammal 2017-06-27, 08:13   #19271
1x0
Wall of text
 
1x0s avatar
 
Reg.datum: Dec 2008
Inlägg: 5 056
Citat:
Ursprungligen postat av timoat Visa inlägg
Sitter på tåget ner till Skåne från Stockholm, beställer alltid i tyst avdelning så man slipper lyssna på folks tjatter och kan få lite jobb gjort.

Allt funkar bra tills Nässjö då 4 Pers kommer in och sätter sig vid ett gemensamt bord och börjar tjattra som om ingen annan fanns i vagnen. Runt 40 års åldern, två kvinnor och två män. Efter 10 minuter gör jag nåt jävligt osvenskt, tar mod till mig och säger jag lite schysst " ursäkta mig, men vet ni om att ni bokat plats i tyst avdelning?" varpå alla 4 tittar på mig som om jag vore från yttre rymden. Den ena snubben, kille på 40 bast med skägg säger "du har ju hörlurar på dig" varpå jag säger "ja, och jag kan höra er rakt igenom ändå, du har nästan lika mörk röst som jag" han kontrar med " använd volymknappen" och jag replikerar " ja precis, jag håller med". Sen sitter de och skakar huvudet och småskrattar åt mig, och fortsätter tjattra. Fan man blir förbannad.

Jag har själv blivit ombedd att vara tyst då jag glömt att jag satt där, då säger man "oj förlåt, jag glömde" sen håller man käften. Man bokar Fan inte 4 Pers som vill snacka o tysta avdelningen!

Edit. Den ena kille öppnade precis en öl, kl är 9 på morgonen.
Gå och säg till tågpersonalen, klaga på högljudda resande på tysta avdelningen?
1x0 är inte uppkopplad  
Gammal 2017-06-27, 08:17   #19272
timoat
Registered User
 
timoats avatar
 
Reg.datum: Jul 2005
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 147
Citat:
Ursprungligen postat av 1x0 Visa inlägg
Gå och säg till tågpersonalen, klaga på högljudda resande på tysta avdelningen?
Jag ska ge dem, de har tystat ner sig lite, men det jag stör mig på är deras reaktion. Ska JAG skruva upp volymen i tyst avdelning för att dränka ut dem? Resten av folket i vagnen som bokat tyst för att få lite lugnt och ro då? Nackskott på såna människor, snacka om egocentrerarde.Ska säga att jag sitter precis bredvid, en halvmeter från dem.
timoat är inte uppkopplad  
Gammal 2017-06-27, 08:24   #19273
ARMSTARK
BÄNKPRESSARE
 
ARMSTARKs avatar
 
Reg.datum: Nov 2007
Inlägg: 2 745
Citat:
Ursprungligen postat av timoat Visa inlägg
Förbannad på mig själv, stod ute och målade, kille glider fram och vill köpa den när den är färdig, desperat efter att reservera denvi bestämmer tid idag kl 15, tror ni snubben dyker upp? Nej. Att jag alltid går på den, och inte tar precautions, som hans nr, handpenning eller liknande. Nu satt jag uppe till halv 3 inatt och målade färdigt den, missade min kompis "vi flyttar till new York fest" och sov 3 timmar. Fuck that guy, hoppas han trillar överbord och drunknar. Och fuck me, för att jag inte lär mig!
Målade vad?
__________________
[/QUOTE]
Citat:
Ursprungligen postat av Petoria Visa inlägg
Varför skulle man faktakolla sånt som stödjer ens åsikter lol
ARMSTARK är inte uppkopplad  
Gammal 2017-06-27, 08:38   #19274
timoat
Registered User
 
timoats avatar
 
Reg.datum: Jul 2005
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 147
Citat:
Ursprungligen postat av ARMSTARK Visa inlägg
Målade vad?


det var fontänen i gamla stan
timoat är inte uppkopplad  
Gammal 2017-06-27, 09:47   #19275
ARMSTARK
BÄNKPRESSARE
 
ARMSTARKs avatar
 
Reg.datum: Nov 2007
Inlägg: 2 745
Citat:
Ursprungligen postat av timoat Visa inlägg
det var fontänen i gamla stan
Han ville köpa fontänen i gamla stan? Är det du eller jag som är mest förvirrad nu?
__________________
[/QUOTE]
Citat:
Ursprungligen postat av Petoria Visa inlägg
Varför skulle man faktakolla sånt som stödjer ens åsikter lol
ARMSTARK är inte uppkopplad  


Stängt ämne


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:07.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)