Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2022-09-10, 05:17   #2626
Kryss
Fortfarande ofyndig
 
Krysss avatar
 
Reg.datum: May 2004
Ort: Sollentuna
Inlägg: 504
Citat:
Ursprungligen postat av Snubben Visa inlägg
Väldigt många tror att verksamhetsutveckling = IT IT IT, varpå man anställer någon ball snubbe som kan allt om c++ till utveckla appar till nätverkstekniker.

Sen får den här snubben till sig att nu ska man utveckla HR's anställningsprocess och får vara projektledare för detta. Gissa vart vikten kommer ligga - tungt IT-ortienterat projekt eller ett projekt där det gäller att få processen så effektiv som möjligt?
Det här sätter så väl fingret på min dagliga huvudvärk... Vi som jobbar med verksamhetsutveckling gör diverse lösningar som webbsidor som är nära inpå kritiska för verksamheten.

IT vill istället ta in dyra konsulter som kan det här med data. Deras lösningar tar lång tid, är dyra, och när de inte fungerar kan ingen lösa det Sen måste vi ändå komma in och felsöka deras skit, snart tröttnar man nog.
Kryss är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2022-12-29, 14:03   #2627
Iliyas
Registered User
 
Reg.datum: Dec 2015
Inlägg: 295
Någon som har lite tips eller råd till mig som kan lite HTML, CSS, JavaScript och lär mig React nu (1 månad med react), om mitt mål är att ha en inkomst på ca 12-15000kr i månaden efter skatt och endast vill jobba remote då jag vill kunna resa runt och jobba samtidigt?

Har även testat lite med wordpress tillsammans med lite PHP.
C# och databaser har jag testat men inget jag är bra på.

Just nu kollar jag på wordpress med Elementor samtidigt som jag lär mig React.
Iliyas är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2023-06-02, 16:36   #2628
Carild
Registered User
 
Reg.datum: Jun 2023
Inlägg: 0
Vad tror ni om följande
6 den vänstra lutar sig 90grader år höger och den högra 90grader år vänster och skapar den i mitten de öron som är av samma färg stannar de andra försvinner

6 visarna gär åt olika hål den ena först 90grader sedan 180 och den andra 180 grader sedan 90

2 två lika spegelvända den sista vriden 90%

6 spegel spegel 90% åt höger

2 Ivarje kulumn två samma en vriden i rader två samma en annorlunda när det gäller prickar och sträck
Carild är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2023-06-02, 17:06   #2629
Carild
Registered User
 
Reg.datum: Jun 2023
Inlägg: 0
Citat:
Ursprungligen postat av Köttis Visa inlägg
1. Ingen aning.
2. Svaret är 2 tror jag. Tänker mig en klocka med två minutpekare där pekarna först flyttas fram 15 resp. 30 min. Sedan 30 resp. 45.

Orkar inte kolla på resten nu

Sent from my FRD-L19 using Tapatalk
6 den vänstra lutar sig 90grader år höger och den högra 90grader år vänster och skapar den i mitten de öron som är av samma färg stannar de andra försvinner

6 visarna gär åt olika hål den ena först 90grader sedan 180 och den andra 180 grader sedan 90

2 två lika spegelvända den sista vriden 90%

6 spegel spegel 90% åt höger

2 Ivarje kulumn två samma en vriden i rader två samma en annorlunda när det gäller prickar och sträck
Carild är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:53.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)