Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Stängt ämne
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2018-03-24, 17:33   #72871
NilsZxx
Banned User
 
NilsZxxs avatar
 
Reg.datum: Feb 2018
Inlägg: 14
Och för att svara dig: Vad jag säger om manlig ensamhet, utslagna män och vad det kommer ha för konsekvenser för samhället (väldigt destruktiva sådana) kommer ni själva att få se. Precis som jag när jag var 17 sa att invandringen skulle sluta i katastrof, vilket den just nu håller på att göra, då blev man ju dock kallad både dittan och dattan.

Jag klarar helt enkelt av att analysera verkligheten på ett sätt som många andra inte gör.
NilsZxx är inte uppkopplad  
Gammal 2018-03-24, 17:35   #72872
Angel
Ge mig nått fint nu!
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 5 239
Är inte Brad Pitt lite för gammal nu?
Angel är inte uppkopplad  
Gammal 2018-03-24, 17:37   #72873
TranceII
Registered User
 
TranceIIs avatar
 
Reg.datum: Jun 2013
Inlägg: 225
Citat:
Ursprungligen postat av NilsZxx Visa inlägg
Jag har ingen aning vad du pratar om. Vad jag märkt dock är att du verkar vara forumets lilla white knight, men jag har på känno att du själv är väldigt ensam du också och inte får några kvinnor, vilket är rätt ironiskt.
Oj, du får tänka på att jag inte har skrivit så mycket i denna tråden medan ditt nuvarande konto har varit medlem så du börjar trilla dit. Fast det kanske är en slump också precis som att du använder smileys på samma sätt, använder samma uttryck, läser/ser lika mycket om detta ämnet, har samma åsikter, pratar om din syster på samma sätt, pratar om hur det var förr på samma sätt och sedan bara råkade skapa en tråd där du skriver att du har ett normalt testo för att visa att du absolut inte är samma person.

Men vem vet, du kanske har en tvilling och är en annan person som snart kommer spåra ur ännu mer och bli bannad.

Folk reagerar inte så mycket på att du råkar vara man och säga emot kvinnor utan att denna tråden hela tiden spårar ur med samma saker där bittra människor skall säga till kvinnor vad de egentligen tycker eller att alla kvinnor är horor/dåliga människor.

Testa att vara med i diskussionen istället för att hoppa på människor.
TranceII är inte uppkopplad  
Gammal 2018-03-24, 17:37   #72874
Roquefort
Registered User
 
Reg.datum: Mar 2018
Inlägg: 12
Citat:
Ursprungligen postat av Angel Visa inlägg
Är inte Brad Pitt lite för gammal nu?
Jo, nu börjar det se slitet ut. Att han dessutom röker och aldrig tränar har satt sina spår.
Roquefort är inte uppkopplad  
Gammal 2018-03-24, 17:37   #72875
NilsZxx
Banned User
 
NilsZxxs avatar
 
Reg.datum: Feb 2018
Inlägg: 14
Citat:
Ursprungligen postat av Angel Visa inlägg
Är inte Brad Pitt lite för gammal nu?
Kanske, det var därför jag sa en ung sådan. Men jag är rätt övertygad om att väldigt få kvinnor skulle tacka nej nu också, han har helt enkelt för hög status för att tacka nej. Tänk allt vad det skulle innebära att dejta honom? För din egna status, ekonomi, kändisskap, kontakter, allt.
NilsZxx är inte uppkopplad  
Gammal 2018-03-24, 17:39   #72876
NilsZxx
Banned User
 
NilsZxxs avatar
 
Reg.datum: Feb 2018
Inlägg: 14
Citat:
Ursprungligen postat av TranceII Visa inlägg
Oj, du får tänka på att jag inte har skrivit så mycket i denna tråden medan ditt nuvarande konto har varit medlem så du börjar trilla dit. Fast det kanske är en slump också precis som att du använder smileys på samma sätt, använder samma uttryck, läser/ser lika mycket om detta ämnet, har samma åsikter, pratar om din syster på samma sätt, pratar om hur det var förr på samma sätt och sedan bara råkade skapa en tråd där du skriver att du har ett normalt testo för att visa att du absolut inte är samma person.

Men vem vet, du kanske har en tvilling och är en annan person som snart kommer spåra ur ännu mer och bli bannad.

Folk reagerar inte så mycket på att du råkar vara man och säga emot kvinnor utan att denna tråden hela tiden spårar ur med samma saker där bittra människor skall säga till kvinnor vad de egentligen tycker eller att alla kvinnor är horor/dåliga människor.

Testa att vara med i diskussionen istället för att hoppa på människor.
Nu förstår jag inte alls vad du pratar om, igen. Säger du att har fler konton på forumet nu igen? Jag har redan bekräftat min identitet med foto etc för vissa, kan garantera att jag inte har några fler användare här, vad som ens vore syftet med att skriva med 2 olika vet jag inte.

Att kvinnor är "horor" får du stå för själv, det känns som att vita riddare har en tendens att tycka det innerst inne.
NilsZxx är inte uppkopplad  
Gammal 2018-03-24, 17:40   #72877
Angel
Ge mig nått fint nu!
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 5 239
Har iofs en kompis (35) som träffat en 65-åring. Hon var lite ”kärleken har ingen ålder” osv.
Angel är inte uppkopplad  
Gammal 2018-03-24, 17:42   #72878
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Jag tänker då garanterat skaffa nån på ca 25 när jag är 60+.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2018-03-24, 17:42   #72879
Stoltz
Jag ber om det.
 
Stoltzs avatar
 
Reg.datum: Sep 2004
Inlägg: 3 622
Nu avbryter jag här lite, men en sak som jag funderat länge på -

Jag har flickvän sedan 1 och ett halvt år tillbaka, två om man räknar med det som var vår inledande intima relation.

Under den inledande intima relationstiden så var min attraktion på utekvällar ungefär som den varit innan. Absolut inget märkvärdigt, och inte icke-existerande. Mer eller mindre beroende på min egen vilja till initiativ förutom några få inviter som uppstod utan mitt initiativ.

Hur som så kom sedan dagen då vi (jag och min flickvän) blev exklusiva för varandra och plötsligt uppstod flörtar och inviter där det aldrig funnits innan.

Nu har det lugnat sig - Vilket är rätt skönt, men detta har hänt mig tidigare. Finns det någon extra lockelse med någon man inte kan få? Eller sänder ens egna bekvämlighet ut signaler man inte är särskilt medveten om som lockar in andra?

Vad tror ni?
Stoltz är inte uppkopplad  
Gammal 2018-03-24, 17:43   #72880
chadd
Registered User
 
chadds avatar
 
Reg.datum: Aug 2016
Inlägg: 123
Citat:
Ursprungligen postat av NilsZxx Visa inlägg
Håller med. Sen när man frågar tjejerna vad dom kan erbjuda, då blir de arga. Så var det med chedd på forumet, hon hade världens krav, då frågade jag: "vad kan du erbjuda då?", då svarade hon "det är inte så det funkar, jag behöver inte erbjuda nåt" i princip.

En man ska vara smart, lång, stark, manlig men mjuk, social men "tyst och stark", trevlig men ingen push over, bra ekonomi, vara omtyckt av massa andra kvinnor, respekterad av män.

En kvinna, vad ska hon vara? "Det funkar inte så!"


Världens krav alltså? Du får gärna citera listan på krav jag hade.

Och du har helt missförstått vad jag skrivit. Jag behöver inte erbjuda något "som kvinna" precis som du inte behöver erbjuda något "som man". Däremot så måste såklart både du och jag erbjuda något som livspartner finner vettigt, men att låsa fast det vid könsroller...snälla..
chadd är inte uppkopplad  
Gammal 2018-03-24, 17:44   #72881
Roquefort
Registered User
 
Reg.datum: Mar 2018
Inlägg: 12
Citat:
Ursprungligen postat av chadd Visa inlägg
Världens krav alltså? Du får gärna citera listan på krav jag hade.

Och du har helt missförstått vad jag skrivit. Jag behöver inte erbjuda något "som kvinna" precis som du inte behöver erbjuda något "som man". Däremot så måste såklart både du och jag erbjuda något som livspartner finner vettigt, men att låsa fast det vid könsroller...snälla..
Han bryr sig inte. Helt meningslöst att lägga energi.
Roquefort är inte uppkopplad  
Gammal 2018-03-24, 17:45   #72882
mini
Svensk mästarinna 2011.
 
minis avatar
 
Reg.datum: Sep 2003
Ort: Sundbyberg
Inlägg: 12 717
Citat:
Ursprungligen postat av NilsZxx Visa inlägg
Fel, det är för att jag kritiserar kvinnor, allt jag säger filtreras då sedan som "bittert och otrevligt". Jag har kritiserat män med, men detta ignoreras såklart.
Det måste vara skönt att kunna slå ifrån sig all kritik med att alla andra har fel, agerar efter instinkt och nekar de till det bevisar de bara ytterligare hur instinktivt och omedvetet de agerar.
Alla andra är oupplysta om de inte håller med.
Alla andra är biased.
Alla andra ljuger.
Alla andra är dumma flockdjur.

Osv
__________________
STK
Andra bullar
mini är inte uppkopplad  
Gammal 2018-03-24, 17:46   #72883
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltz Visa inlägg
Eller sänder ens egna bekvämlighet ut signaler man inte är särskilt medveten om som lockar in andra?

Vad tror ni?
Du sänder ut signaler.

Nu ska jag berätta en viktig sanning, som går emot all världs samlade vetenskap, men som garanterat stämmer: Kvinnor kan läsa tankar.

Mitt naturliga sinnestillstånd är ungefär 20 % glädje, 40 % självhat och 40 % uppgivenhet inför livets jävlighet. Under en riktigt bra fylla kan det bli 100 % glädje. Och under en sådan fylla kan jag gå fram till en tiopoängare och säga "hej, ska vi hångla?", och så hånglar hon med mig. Jag har inte ändrat utseende, stil eller kroppsspråk, bara sinnestillstånd. Det finns ingen annan förklaring än att hon läser mina tankar. Hon gör det garanterat inte medvetet, men hon gör det.

På samma sätt läser kvinnor nu dina tankar och känner att du är mindre desperat än förut, och därför mer attraktiv.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2018-03-24, 17:50   #72884
svenbanan
Banned User
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 10 099
Citat:
Ursprungligen postat av NilsZxx Visa inlägg
Jag klarar helt enkelt av att analysera verkligheten på ett sätt som många andra inte gör.
Nej. Du är inte "the special one" som har röntgenblick medans alla andra har gråstarr.

Du har skygglappar som gör att enbart ser sådant som bekräftar det du redan "vet", och därför blir du mer och mer övertygad om att du har rätt i alla möjliga frågor.
svenbanan är inte uppkopplad  
Gammal 2018-03-24, 19:03   #72885
Anton Fräs
Stark
 
Anton Fräss avatar
 
Reg.datum: Oct 2008
Inlägg: 9 035
Citat:
Ursprungligen postat av NilsZxx Visa inlägg
Jag klarar helt enkelt av att analysera verkligheten på ett sätt som många andra inte gör.
Du är snarare en av de mest trångsynta personerna jag någonsin stött på i något forumsammanhang.
Anton Fräs är inte uppkopplad  


Stängt ämne


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:54.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)