Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2020-06-29, 14:15   #1036
Gregow
Registered User
 
Gregows avatar
 
Reg.datum: May 2019
Ort: Bondeska palatset
Inlägg: 4
Trump är den enda som kan bromsa civilisationens förfall.
Gregow är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-06-29, 14:23   #1037
svenbanan
Banned User
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 10 099
Citat:
Ursprungligen postat av Gregow Visa inlägg
Trump är den enda som kan bromsa civilisationens förfall.
Ja, världen är ju så mycket bättre nu än då han tillträdde. Han behöver några mandatperioder till för att på riktigt göra amerika great igen.
svenbanan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-06-29, 14:28   #1038
EagleEye
Banned User
 
Reg.datum: Jun 2019
Inlägg: 212
Om han kunde göra Facebook till ansvarig utgivare för innehållet som publiceras där skulle mycket vara vunnet. Hur som helst måste han göra något åt det om han ska bli president igen.
EagleEye är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-06-29, 14:40   #1039
Gregow
Registered User
 
Gregows avatar
 
Reg.datum: May 2019
Ort: Bondeska palatset
Inlägg: 4
Citat:
Ursprungligen postat av svenbanan Visa inlägg
Ja, världen är ju så mycket bättre nu än då han tillträdde. Han behöver några mandatperioder till för att på riktigt göra amerika great igen.
Det är en fråga om att han håller på att förlora kriget, men han är fortfarande den enda i position att göra något.
Gregow är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-06-29, 17:08   #1040
Plasttiger
Banned User
 
Reg.datum: Feb 2020
Inlägg: 120
Sevärt kort klipp om hur det kan vara med en arg mobb som bryter sig in i ditt gated community i St. Louis

https://v.redd.it/uat8s35r0r751

Definitivt inte skickliga nog för "skjuta i benet"-metoden som Highlander förespråkar.
Plasttiger är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-06-29, 17:12   #1041
Plasttiger
Banned User
 
Reg.datum: Feb 2020
Inlägg: 120
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Det är intressant hur även svarta börjat dras in i häxjakten på rasister. Något "felaktigt" uttalande och de är "uncle tom" "bedwench" och ja tom. "White supremacist".

Musiker, YT-kreatörer osv. Att vara wienerbröd ger inte skydd mot att anses vara White supremacist om man på något sätt kritiserar blm-wienerbröd.
Samma sak verkar ske till slut i alla av identitetspolitikens yttringar.
_Riktiga_ feminister som blir mordhotade av nästa generations "feminister" etc.

Ormen som äter sig själv.
Plasttiger är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-06-29, 17:57   #1042
BrunoC
Banned User
 
Reg.datum: May 2018
Inlägg: 80
Vid närmare eftertanke tror jag inte Trump blir omvald dessvärre. Tittar man på hans senaste intervju med Sean Hanity så pratar han själv som han redan har förlorat.

För många galna och ondskefulla vänsterkrafter vill inte se det hända och det kommer nog bara bli mer sånt här framöver.
BrunoC är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-06-29, 19:27   #1043
High1ander
Mycket Irriterande
 
High1anders avatar
 
Reg.datum: May 2004
Ort: Mitt privata universum, och du är inte inbjuden
Inlägg: 2 637
Citat:
Ursprungligen postat av Plasttiger Visa inlägg
Sevärt kort klipp om hur det kan vara med en arg mobb som bryter sig in i ditt gated community i St. Louis

https://v.redd.it/uat8s35r0r751

Definitivt inte skickliga nog för "skjuta i benet"-metoden som Highlander förespråkar.
Jag har aldrig sagt att de ska sikta mot benet, det är din hjärna som har spöken och hittar på det hela tiden.

Din logik är att jämföra civila amerikaner när jag har pratat om svenska poliser.

Det är verkligen sorgligt hur låg din logik/läsförmåga är.

För övrigt, ser du något i den där videon där de skjuter och missar eller? Du klarar liksom inte ens av att göra en halmgubbe och vinna mot.

edit: För övrigt tycker jag det är vidrigt hur du hela tiden försvarar pedofili.
__________________
There can be only ONE...
Citat:
Ursprungligen postat av Tricklev Visa inlägg
Söta tjejer är dom man tänker på när man är lite småkär allmänt och saknar någon. -
Snygga brudar är dom man tänker på medans man knullar sin söta tjej så aggresivt man kan, samtidigt som man hatar henne för att hon inte är snygg nog.

Senast redigerad av High1ander den 2020-06-29 klockan 19:32.
High1ander är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-06-29, 19:44   #1044
EagleEye
Banned User
 
Reg.datum: Jun 2019
Inlägg: 212
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoC Visa inlägg
Vid närmare eftertanke tror jag inte Trump blir omvald dessvärre. Tittar man på hans senaste intervju med Sean Hanity så pratar han själv som han redan har förlorat.

För många galna och ondskefulla vänsterkrafter vill inte se det hända och det kommer nog bara bli mer sånt här framöver.
Tror jag inte heller. Han blev vald som en motkraft till Obama.

Och Facebook har ju sagt redan nu att de kommer tillåta vilka lögner som helst i valet.
EagleEye är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-06-29, 19:47   #1045
Magnus N
Skånsk
 
Reg.datum: Jan 2004
Ort: Skåne, Höör
Inlägg: 958
Citat:
Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
Tror jag inte heller. Han blev vald som en motkraft till Obama.

Och Facebook har ju sagt redan nu att de kommer tillåta vilka lögner som helst i valet.
Lögnerna kommer komma ifrån båda håll så ser inte hur detta skulle vara enbart negativt mot Trump
Magnus N är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-06-29, 20:31   #1046
EagleEye
Banned User
 
Reg.datum: Jun 2019
Inlägg: 212
Spännande att se i vilket fall. Vinner Trump kommer Facebook skadas ordentligt när annonsörer drar tillbaka stödet. Det jag hoppas på.
EagleEye är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-06-29, 20:34   #1047
Magnus N
Skånsk
 
Reg.datum: Jan 2004
Ort: Skåne, Höör
Inlägg: 958
Citat:
Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
Spännande att se i vilket fall. Vinner Trump kommer Facebook skadas ordentligt när annonsörer drar tillbaka stödet. Det jag hoppas på.
Det är något som redan sker och facebook lär garanterat börja ändra i sitt system för att bekämpa "fakenews" etc för att locka tillbaks sina kunder
Magnus N är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-06-29, 23:42   #1048
Gregow
Registered User
 
Gregows avatar
 
Reg.datum: May 2019
Ort: Bondeska palatset
Inlägg: 4
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoC Visa inlägg
Vid närmare eftertanke tror jag inte Trump blir omvald dessvärre. Tittar man på hans senaste intervju med Sean Hanity så pratar han själv som han redan har förlorat.

För många galna och ondskefulla vänsterkrafter vill inte se det hända och det kommer nog bara bli mer sånt här framöver.
Jag tror inte heller det. Han pratar som om han redan förlorat och inte längre är intresserad av jobbet.

Det som kan vända det till hans fördel är att terrorismen är sanktionerad av demokraterna. Fast de kommer såklart i sin tur skylla på Trump, peka på att han varit svag, sen tygla monstret och sälja in att allt kommer återgå till det normala (vilket kommer kännas jättebra för alla som är beredda att sälja sin frihet för lite trygghet).

Alexander Bard har tyvärr rätt i att det är 50 år av mörker som väntar.
Gregow är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-06-30, 01:35   #1049
BrunoC
Banned User
 
Reg.datum: May 2018
Inlägg: 80
Stefan Molyneux som nämnts här i tråden ett par gånger har nu blivit bannad från YouTube för att ha uppmuntrat till våld, sägs det.

Vilket naturligtvis är ren BS då han just blivit känd för försvarandet av icke-aggressionsprincipen.

Och YouTube är såklart en stor donatör till BLM och kopplad till demokraterna. Så man tänker väl inte göra om samma misstag som för fyra år sen med att tillåta yttrandefrihet.

Har själv följt honom i typ 11 år på Youtube.
BrunoC är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-06-30, 10:01   #1050
Brofessorn
Registered User
 
Brofessorns avatar
 
Reg.datum: May 2015
Inlägg: 1 601
Vad förväntade sig Molyneux egentligen? Senaste ordentliga videon från honom var med en ex-polis som försvarade polisens agerande i Rayshard Brooks-incidenten. Hate to break it to you, men det har varit uppenbart att sånt kan få dig poppad numera, särskilt om man som Molyneux haft Damokles svärd hängades över sig i evigheter. Sen gnäller han över att tusentals av hans videos är borta och han inte fick tid att backa upp dem. Har han inte förstått vilken agenda och acceptans för fulspel plattformen har tidigare? Satan, jag har till och med backat upp några av hans videos för att det var uppenbart detta skulle hända.
Brofessorn är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:22.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)