Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum
Visa resultat för omröstning: Är Mental bäst?
Ja. 7 38.89%
Nej, han är bättre än bäst. 11 61.11%
Antal röster: 18. Du får inte rösta i den här omröstningen


Stängt ämne
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2020-05-20, 13:00   #61
Läskeblask
Registered User
 
Reg.datum: Jun 2015
Inlägg: 537
Låter jobbigt. Visst kan man ju ha nån snygging på listan men att man skulle råka ha nån som är singel, snygg och som inte påverkar ens övriga sociala liv eller nåt är inte så troligt. Det är ju ett plus om det råkar vara så för då har man ett hum om hurdan person det är. Erfarenhet får man med tiden och man lär sig vad man inte vill ha vilket underlättar men det är ändå ytskrap. Fast och andra sidan så sköter man sig så vad gör det om det tar slut? Lite jobbigt om man har samma bekanta och ex-bruden kommer med sina nya karl.
Läskeblask är inte uppkopplad  
Gammal 2020-05-20, 13:04   #62
Stoltz
Jag ber om det.
 
Stoltzs avatar
 
Reg.datum: Sep 2004
Inlägg: 3 622
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Du tar en kväll eller två och går igenom din Facebook grundligt. Även vänners vänner om du hittar nån där. Vilka kan du hitta där som du skulle kunna vara intresserad av långsiktigt eller kortsiktigt?

Sedan försöker du den vägen, antingen direkt till personen eller försöker få kontakt genom någon.

Vad man skall säga sedan vet jag inte. Det får ni lösa själva
Låter rätt jobbigt i jämförelse med tinder, men vem vet - Alla vägar fungerar ju för någon
Stoltz är inte uppkopplad  
Gammal 2020-05-20, 13:13   #63
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 231
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltz Visa inlägg
Låter rätt jobbigt i jämförelse med tinder, men vem vet - Alla vägar fungerar ju för någon
Det har potential att funka. Många av er har ju Tindrat och Flappy Pancakat i vad? tio år? Hur gjorde människor förr? Jo de letade oftare inom en snävare cirkel. Jobbet, bekantskapskretsen, samma skola osv. Ändå verka det ha varit lättare då.

Att man "inte får" ragga på jobbet idag är nog största boven dock. Sp det kan jag tyvärr inte råda till.
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad  
Gammal 2020-05-20, 13:29   #64
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Det har potential att funka. Många av er har ju Tindrat och Flappy Pancakat i vad? tio år? Hur gjorde människor förr? Jo de letade oftare inom en snävare cirkel. Jobbet, bekantskapskretsen, samma skola osv. Ändå verka det ha varit lättare då.

Att man "inte får" ragga på jobbet idag är nog största boven dock. Sp det kan jag tyvärr inte råda till.
”Förr” hade jag och Stoltz kanske dött som oskulder.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2020-05-20, 13:31   #65
Läskeblask
Registered User
 
Reg.datum: Jun 2015
Inlägg: 537
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Det har potential att funka. Många av er har ju Tindrat och Flappy Pancakat i vad? tio år? Hur gjorde människor förr? Jo de letade oftare inom en snävare cirkel. Jobbet, bekantskapskretsen, samma skola osv. Ändå verka det ha varit lättare då.

Att man "inte får" ragga på jobbet idag är nog största boven dock. Sp det kan jag tyvärr inte råda till.
Jaa men man tog väl det man fick då, fanns inte mycket val. 5 år senare hatade man varandra men skilldes ändå inte. Lite grovt sagt men delvis sant. Själv ser jag kärlek som en grej som kommer och försvinner. Att finna den rätta finns inte, det finns jävligt många rätta men ännu flera som inte är det. Vi alla här räknas väl som hyffsat normala och om man dejtat i 10 år och inte lyckats hitta nån bör man ta en lång funderare över sina egna krav och brister
Läskeblask är inte uppkopplad  
Gammal 2020-05-20, 13:37   #66
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av Läskeblask Visa inlägg
Vi alla här räknas väl som hyffsat normala och om man dejtat i 10 år och inte lyckats hitta nån bör man ta en lång funderare över sina egna krav och brister
Jag har funderat över mina krav och brister sedan jag gick på dagis, det kommer en punkt när man inser att mer grubbel inte leder någon vart och det bara är att köra på och hoppas det löser sig av sig självt.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2020-05-20, 14:30   #67
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 231
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
”Förr” hade jag och Stoltz kanske dött som oskulder.
Du kan väl testa åtminstone Fast förvisso det går ju rätt ok för dig på Tinder ändå och du raggar i hönsgrupper osv. Så du behöver inte den "knuffen" jag försökte ge.
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad  
Gammal 2020-05-20, 14:39   #68
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Du kan väl testa åtminstone Fast förvisso det går ju rätt ok för dig på Tinder ändå och du raggar i hönsgrupper osv. Så du behöver inte den "knuffen" jag försökte ge.
Jag raggar inte i hönsgrupper, men blir raggad på i dem. Efter att blivit raggad på massor av gånger på kort tid tog jag en gång modet och raggade själv; det blev en instablock. Sedan dess låter jag bli.

Tinder, det är det enda rätta.

Edit: Jag vill i förväg säga till WHITEFOLKS att jag inte var sexuellt aggressiv mot hon i hönsgruppen, jag frågade bara nåt i stil med om hon ville ses nån dag.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade

Senast redigerad av Diomedea exulans den 2020-05-20 klockan 14:40.
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2020-05-20, 14:46   #69
Läskeblask
Registered User
 
Reg.datum: Jun 2015
Inlägg: 537
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Jag har funderat över mina krav och brister sedan jag gick på dagis, det kommer en punkt när man inser att mer grubbel inte leder någon vart och det bara är att köra på och hoppas det löser sig av sig självt.
Har du nångång fått feedback på varför det inte lyckades? Eller vad har orsaken varit när du ev. nångång skillde dig?
Läskeblask är inte uppkopplad  
Gammal 2020-05-20, 15:04   #70
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av Läskeblask Visa inlägg
Har du nångång fått feedback på varför det inte lyckades? Eller vad har orsaken varit när du ev. nångång skillde dig?
Oh ja! Det får man ge folk, de är oftast väldigt generösa med att ge konstruktiv kritik, vare sig man ber om det eller inte. Baserat på omdömena genom åren är jag för blyg, ställer för lite frågor, är för omanlig, säger för konstiga saker, slår kvinnor för lite under sex, tar för lite anabola steroider, har för dåligt Game, är för sexuellt aggressiv, har för dålig kvinnosyn, är för osäker, har för dåligt självförtroende, är för ung, är för seriös, står på mig för lite, är för dålig i sängen, är för beta, raggar utanför min liga, är för ointresserad, plus att jag inte gör något fel överhuvudtaget, utan bara har otur.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade

Senast redigerad av Diomedea exulans den 2020-05-20 klockan 15:12.
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2020-05-20, 15:04   #71
WHITEFOLKS
Registered User
 
WHITEFOLKSs avatar
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 4 745
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Jag raggar inte i hönsgrupper, men blir raggad på i dem. Efter att blivit raggad på massor av gånger på kort tid tog jag en gång modet och raggade själv; det blev en instablock. Sedan dess låter jag bli.

Tinder, det är det enda rätta.

Edit: Jag vill i förväg säga till WHITEFOLKS att jag inte var sexuellt aggressiv mot hon i hönsgruppen, jag frågade bara nåt i stil med om hon ville ses nån dag.
Du har väl aldrig varit sexuellt aggressiv vad du kan minnas oavsett?
WHITEFOLKS är inte uppkopplad  
Gammal 2020-05-20, 15:06   #72
Brofessorn
Registered User
 
Brofessorns avatar
 
Reg.datum: May 2015
Inlägg: 1 601
... ooooch nu är början på slutet
Brofessorn är inte uppkopplad  
Gammal 2020-05-20, 15:12   #73
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av WHITEFOLKS Visa inlägg
Du har väl aldrig varit sexuellt aggressiv vad du kan minnas oavsett?
Jag är sexuellt aggressiv oftare än du sprider glädje, det erkänner jag.

Citat:
Ursprungligen postat av Brofessorn Visa inlägg
... ooooch nu är början på slutet
Nejdå, om du bara ignorerar honom så försvinner han.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade

Senast redigerad av Diomedea exulans den 2020-05-20 klockan 15:14.
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2020-05-20, 15:14   #74
WHITEFOLKS
Registered User
 
WHITEFOLKSs avatar
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 4 745
Så ni säger att tinder är "bättre" nu än tidigare? Då kanske man ska försöka igen då.
WHITEFOLKS är inte uppkopplad  
Gammal 2020-05-20, 15:15   #75
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av WHITEFOLKS Visa inlägg
Så ni säger att tinder är "bättre" nu än tidigare? Då kanske man ska försöka igen då.
Japp, och i Sverige får man ju till och med dejta främlingar nu under pandemin.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad  


Stängt ämne

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:15.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)