Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träning - Vikter & Kondition

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2015-06-22, 01:39   #1
braze
Registered User
 
Reg.datum: Mar 2015
Inlägg: 49
Bitchtits

Hej har sk bitchtits och även om mina aldrig varit så stora (om man gemför med vissa på internet) så är det mina jävla puffa nippels som ser så förjävliga ut dom sticker ut minst 2cm och är svampformade,och jag är så förbannat trött på dom,är aldrig utan tshirt och har inte sex vilket ger otroligt dåligt självförtroende o förvärar eller kanske tom orsakar all den jävla ångesten.

Har haft det sen jag var 12 är nu 17,och är 182 lång och väger 70 nånting så är inte fet,men vad jag tror själv så har jag väldigt dåligt med testeron i kroppen(har väldigt svårt och lägga på mig muskler speciellt på armarna,och är inte en smalperson,utan har en del fet på kroppen men långt ifrån fet.)

Så vad är erat tips vad man ska göra? Hur ska jag gå tillväga, har varit på en vårdcentral en gång och han skrattade nästan bara o sa att så har hälften av alla tonåringar och de försvinner när jag 20 (har forskat gynotrådar i snart 2 år..Och tror jag läst nästan allt som går läsa om gyno och läst där att det ej är så vanligt att det bara försvinner)

Kan även tillägga att när jag var där på vårdcentralen fick jag sånt utbrott(kändes som jag aldrig kmr få slippa gyno skiten) så jag bara stormade ut skrikandes slog sönder nån slags tavla/spegel och antal krukor påväg ner ... och nu när ni läser detta kanske några tkr att jag är löjlig eller vad vet jag,men så är det fan inte, gått igenom så jävla mke skit just senaste åren o bli av med den förbannade gynon så man får iaf ligga lite hade ju lättat på trycket.

Och så det har med träning och göra
Gyno=sad=depression=nogainz

Senast redigerad av braze den 2015-06-22 klockan 01:42.
braze är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2015-06-22, 01:48   #2
Rahf
Registered User
 
Rahfs avatar
 
Reg.datum: Feb 2007
Inlägg: 11 827
Beroende på hur läkaren bemötte dig så var du antingen en jävligt hormonstinn tonåring, eller så måste han/hon vara ett nedlåtande as. Jag lutar mig mot en kombination.

- Din gyno är inte den avgörande faktorn för om du får ligga.

- Om en läkare säger att det kanske lägger sig om något år, så är det inte mycket att göra åt just nu. Du är fortfarande en växande individ.

- Ditt "jävla mycket skit" har många av oss gått igenom. Det är en möjlig konsekvens som temperamentsfull tonåring.

- Dåligt testosteron är en av dom vanligaste ursäkterna till uteblivna resultat. Oftast handlar det om att man inte tränar tillräckligt hårt, alltså verkligen tar ut sig under varje pass.

- Jag hade också gyno, rent av tumörer, men hade sex ändå.

- Det är svårt att sparka igång insikten, men mycket av det här sitter i hjärnan din.
Rahf är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2015-06-22, 07:19   #3
forslund
Registered User
 
forslunds avatar
 
Reg.datum: Nov 2007
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 2 315
En del bra poänger Rahf. Samtidigt... mår braze dåligt av detta som han uppenbarligen gör så förtjänas det att tas på allvar. En läkare skall inte skratta åt dig om du beskriver att du får ångest.

Ett alternativ är att du provar en annan läkare, braze.
forslund är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2015-06-22, 07:25   #4
Rahf
Registered User
 
Rahfs avatar
 
Reg.datum: Feb 2007
Inlägg: 11 827
Givet, Forslund. Men en liten snabbtitt på inläggshistoriken säger mig att Braze vill "skynda fort".

Tålamod är guld värt som tonåring, men jävlar vad det tar emot. Vissa gånger känns det som om livet är slut, när ett gympass gått åt helvete.
Rahf är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2015-06-22, 07:35   #5
J.V
Registered User
 
J.Vs avatar
 
Reg.datum: Aug 2008
Ort: Sydney
Inlägg: 9 477
Nu vet vi ju inte hur det faktiskt ser ut, när inga bilder postats, meneeeh. Jag var övertygad om att jag hade gyno när jag var 16-17. Väl färdigväxt med lite mer muskler och mindre fett ut så var det borta något år senare.

Gå till en läkare till eller två om du inte litade på din första, men annars kan du nog också vara ganska säker i att det kommer se bättre ut om någon år.
__________________
Journal: 53% magic, 61% science, 102% results.
Science. It reduces the stupid.
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Mätt i klassiskt styrkelyft, så tror jag att man kan bli ungefär: 180-150-220 stark utan att dopa sig med lång tid och hård träning.
J.V är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2015-06-22, 07:40   #6
Depzon
Registered User
 
Reg.datum: Jan 2005
Inlägg: 904
Man kan ju behålla t-shirten på hela processen igenom från raggningsfas till sex. Lite beroende på sexets och relationens art så behöver det inte vara konstigt att behålla den på, utan lite som "i stundens hetta blev den kvar på". Så brukar jag köra, jag brukar gilla att föregå med gott exempel eftersom jag själv tycker det är sexigt då en tjej har kvar en del plagg på.
__________________
60 reps om dan gör kroppen dramatisk
208 reps om dan med slumpmässig muskelgrupp gör kroppen sporadisk
Depzon är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2015-06-22, 09:10   #7
Brimon
Registered User
 
Brimons avatar
 
Reg.datum: Jan 2014
Inlägg: 1 284
Citat:
Ursprungligen postat av Rahf Visa inlägg
Givet, Forslund. Men en liten snabbtitt på inläggshistoriken säger mig att Braze vill "skynda fort".

Tålamod är guld värt som tonåring, men jävlar vad det tar emot. Vissa gånger känns det som om livet är slut, när ett gympass gått åt helvete.
Är 19, känner igen de där! Ett dåligt gympass och jag nästan vråter, blivit bättre senaste året dock. Fyfan ångest i början.
__________________
Min väg att bli en äkta brunkare
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=209124 Stats:
Bänk: 160kg stopp 170 vanligt.
Böj: 160kg
Mark:180kg
Brimon är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2015-06-22, 09:10   #8
braze
Registered User
 
Reg.datum: Mar 2015
Inlägg: 49
Citat:
Ursprungligen postat av Rahf Visa inlägg
Beroende på hur läkaren bemötte dig så var du antingen en jävligt hormonstinn tonåring, eller så måste han/hon vara ett nedlåtande as. Jag lutar mig mot en kombination.

- Din gyno är inte den avgörande faktorn för om du får ligga.

- Om en läkare säger att det kanske lägger sig om något år, så är det inte mycket att göra åt just nu. Du är fortfarande en växande individ.

- Ditt "jävla mycket skit" har många av oss gått igenom. Det är en möjlig konsekvens som temperamentsfull tonåring.

- Dåligt testosteron är en av dom vanligaste ursäkterna till uteblivna resultat. Oftast handlar det om att man inte tränar tillräckligt hårt, alltså verkligen tar ut sig under varje pass.

- Jag hade också gyno, rent av tumörer, men hade sex ändå.

- Det är svårt att sparka igång insikten, men mycket av det här sitter i hjärnan din.
Nej vet att det går ligga med gyno har fått till det några ggr men självförtroendet blir klent som fan med strutarna och ibland kan man ju tänka att det man lurar hjärnan o att det inte är så farligt men när folk påpekar de speciellt brudar,de suger

Mitt jävla mkt skit är mer en vad du tror om du gemför med andra tonåringar trooo mig,brukar aldrig säga att jag mår dåligt till någon men vill säga de här så ni vet men självklart är mina problem ingenting för vissa men bara för de betyder de ju inte att jag inte ska ha hjälp

Ah asså jag kan inte de med testeron så ville bara nämna det.
braze är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2015-06-22, 09:15   #9
braze
Registered User
 
Reg.datum: Mar 2015
Inlägg: 49
Citat:
Ursprungligen postat av J.V Visa inlägg
Nu vet vi ju inte hur det faktiskt ser ut, när inga bilder postats, meneeeh. Jag var övertygad om att jag hade gyno när jag var 16-17. Väl färdigväxt med lite mer muskler och mindre fett ut så var det borta något år senare.

Gå till en läkare till eller två om du inte litade på din första, men annars kan du nog också vara ganska säker i att det kommer se bättre ut om någon år.
Men varför igentligen skulle det se bättre ut om några år? När under 5 års tid har dom varit exakt samma storlek.
braze är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2015-06-22, 09:20   #10
Paperbasket
Registered User
 
Paperbaskets avatar
 
Reg.datum: Mar 2009
Inlägg: 959
På grund av puberteten.

Läs gärna på http://www.umo.se/kroppen/killars-brost/

Vet att det är skitjobbigt för dig. Men det är troligen ingen som kommer att göra något (operera) fören du har kommit ut ur puberteten.
__________________
Lic. Personlig tränare

Facebook

Instagram
Paperbasket är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2015-06-22, 09:23   #11
Rahf
Registered User
 
Rahfs avatar
 
Reg.datum: Feb 2007
Inlägg: 11 827
Citat:
Ursprungligen postat av braze Visa inlägg
Nej vet att det går ligga med gyno har fått till det några ggr men självförtroendet blir klent som fan med strutarna och ibland kan man ju tänka att det man lurar hjärnan o att det inte är så farligt men när folk påpekar de speciellt brudar,de suger

Mitt jävla mkt skit är mer en vad du tror om du gemför med andra tonåringar trooo mig,brukar aldrig säga att jag mår dåligt till någon men vill säga de här så ni vet men självklart är mina problem ingenting för vissa men bara för de betyder de ju inte att jag inte ska ha hjälp

Ah asså jag kan inte de med testeron så ville bara nämna det.
Det kan säkert vara så, men det kan samtidigt vara så att du inte är så speciell. Eller så kan din "speciella" situation vara självförvållad också. Jag påstår inte att någonting är rätt, det skulle vara alltför respektlöst. Men jag vill påpeka att du bockar av många punkter som beskriver en typisk tonåring: egocentrisk, hetlevrad, otålig, och dåligt självförtroende. Detta gäller både killar och tjejer.

PS: Undvik inte korrekt placerade komma-tecken och punkter-- just nu är det en enda lång mening som flyger förbi. Min beaktning för din situation sjunker i takt med att du inte kan uttrycka dig på ett intelligent sätt.

Exempel på hur din text ser ut för mig:

Hur ser det ut när jag skriver en enda lång mening det kanske funkar för dig men för oss andra blir det förvirrande och jobbigare att förstå vad du menar fast kanske du inte bryr dig som så många innan dig har sagt,dom lärde sig till slut fast det tog ett tag men nu kan dom flesta kommunicera som proffs.
Rahf är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2015-06-22, 09:51   #12
Donkens
Registered User
 
Donkenss avatar
 
Reg.datum: Jan 2013
Inlägg: 498
Tjejer bryr sig inte, kan lova dig det. Har samma problem som dig.
Tjejer är medvetna om att dem själva inte är perfekta och vågar inte påpeka något.

Sen är det grymt vanligt att kläder är på vid sex, särskilt "lulligsexet" som du verkar vara ute efter som tonåring.

-
Kan inte lova att en tjej inte kommer att skämta om det, för det kan hända, men då skämtar du tillbaka om det, då kommer hon impas av ditt självförtroende. Tyvärr är det svårt att få till en operation under puberteten. Gör det bästa av situationen och börja styrketräna så ska du se att det blir bättre i slutändan.
Donkens är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2015-06-22, 11:14   #13
braze
Registered User
 
Reg.datum: Mar 2015
Inlägg: 49
Citat:
Ursprungligen postat av Paperbasket Visa inlägg
På grund av puberteten.

Läs gärna på http://www.umo.se/kroppen/killars-brost/

Vet att det är skitjobbigt för dig. Men det är troligen ingen som kommer att göra något (operera) fören du har kommit ut ur puberteten.

Tur att man fyller är snart då iaf :/
braze är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2015-06-22, 11:20   #14
braze
Registered User
 
Reg.datum: Mar 2015
Inlägg: 49
Citat:
Ursprungligen postat av Rahf Visa inlägg
Det kan säkert vara så, men det kan samtidigt vara så att du inte är så speciell. Eller så kan din "speciella" situation vara självförvållad också. Jag påstår inte att någonting är rätt, det skulle vara alltför respektlöst. Men jag vill påpeka att du bockar av många punkter som beskriver en typisk tonåring: egocentrisk, hetlevrad, otålig, och dåligt självförtroende. Detta gäller både killar och tjejer.

PS: Undvik inte korrekt placerade komma-tecken och punkter-- just nu är det en enda lång mening som flyger förbi. Min beaktning för din situation sjunker i takt med att du inte kan uttrycka dig på ett intelligent sätt.

Exempel på hur din text ser ut för mig:

Hur ser det ut när jag skriver en enda lång mening det kanske funkar för dig men för oss andra blir det förvirrande och jobbigare att förstå vad du menar fast kanske du inte bryr dig som så många innan dig har sagt,dom lärde sig till slut fast det tog ett tag men nu kan dom flesta kommunicera som proffs.
Okej,men jag förstår att jag nog låter vältig gnällig men är inte så bra på de här och förklara mig,och jag påstår inte att jag har värsta problem .Inte de jag menar men det är inte bara nåt skilda föräldrar problem jag har eller nåt i den stilen.

Haha ska öva på placera kommatecken och punkter rätt tyckte det såg rätt så rörigt ut själv när jag läste det.
braze är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2015-06-22, 11:22   #15
braze
Registered User
 
Reg.datum: Mar 2015
Inlägg: 49
Citat:
Ursprungligen postat av Donkens Visa inlägg
Tjejer bryr sig inte, kan lova dig det. Har samma problem som dig.
Tjejer är medvetna om att dem själva inte är perfekta och vågar inte påpeka något.

Sen är det grymt vanligt att kläder är på vid sex, särskilt "lulligsexet" som du verkar vara ute efter som tonåring.

-
Kan inte lova att en tjej inte kommer att skämta om det, för det kan hända, men då skämtar du tillbaka om det, då kommer hon impas av ditt självförtroende. Tyvärr är det svårt att få till en operation under puberteten. Gör det bästa av situationen och börja styrketräna så ska du se att det blir bättre i slutändan.
Det är väll de jag får göra när någon nämner de skämta bort de ist ,Men en dag ska dom bort iaf på nåt jävla sätt :p
braze är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:27.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)