Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2019-07-28, 18:49   #2161
Köttis
Registered User
 
Reg.datum: Oct 2009
Inlägg: 612
Var kan man se strongest man in history? Har sett att det finns på Youtube men såg ett avsnitt och klippningen var helt efterbliven.

Sent from my FRD-L19 using Tapatalk
Köttis är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-07-28, 18:59   #2162
Bjorneman
Registered User
 
Bjornemans avatar
 
Reg.datum: Aug 2007
Inlägg: 3 410
Citat:
Ursprungligen postat av Köttis Visa inlägg
Var kan man se strongest man in history? Har sett att det finns på Youtube men såg ett avsnitt och klippningen var helt efterbliven.

Sent from my FRD-L19 using Tapatalk
Nja, du får leta runt lite

Skickat från min H8266 via Tapatalk
Bjorneman är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-07-28, 21:08   #2163
rooz
Legimtimerad flaggstång
 
roozs avatar
 
Reg.datum: Aug 2008
Ort: Hos Mor & far
Inlägg: 9 962
Citat:
Ursprungligen postat av Köttis Visa inlägg
Var kan man se strongest man in history? Har sett att det finns på Youtube men såg ett avsnitt och klippningen var helt efterbliven.

Sent from my FRD-L19 using Tapatalk
Där du hämtar din vuxenfilm.
__________________
Citat:
Man vill bli älskad, i brist därpå beundrad, i brist därpå fruktad, i brist därpå avskydd och föraktad. Man vill ingiva människorna något slags känsla
rooz är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-07-29, 09:42   #2164
Bärsärk
 
Reg.datum: Apr 2015
Inlägg: 1 171
Citat:
Ursprungligen postat av Matsa Visa inlägg
Vad i hans leverne baserar du den åsikten på?
Han hade en ganska liten roll i serien och har byggt en hel persona och ett varumärke baserat på det, tycker inte du det är att något stiger en långt över huvudet?
Bärsärk är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-07-29, 10:08   #2165
Pudzianovski
Trankil.
 
Pudzianovskis avatar
 
Reg.datum: Feb 2002
Inlägg: 5 680
Citat:
Ursprungligen postat av Bärsärk Visa inlägg
Han hade en ganska liten roll i serien och har byggt en hel persona och ett varumärke baserat på det, tycker inte du det är att något stiger en långt över huvudet?
Eller smart? Tycker inte han själv verkar skryta med att han är känd "skådis" utan mer att han är känd strongman i så fall. De är grabbarna lever ju på detta så de försöker väl göra så gott de kan för att dra in pengar och bygga någon slags framtid.
Pudzianovski är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-07-29, 15:53   #2166
R0B
Registered User
 
Reg.datum: Aug 2010
Inlägg: 345
https://www.youtube.com/watch?v=Ug6zCt6k_r8


Larry wheels lägger fram sin sida av historien, och gör det ganska bra för sin del skulle jag säga.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av chadd Visa inlägg
Han har vissa saker på gång i ansiktet som gör att jag inte ens hade särat efter dragit några linor från hans läckra kropp + några glas vin.
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Eks Visa inlägg
men jag har inte gjort det för king grub ville inte hjälpa mig lägga upp ett kur schema men tror du jag kan få lämna ändå?? är fet som ett svin
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Eks Visa inlägg
king grub i det här fallet har du fel det vet jag
R0B är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-07-29, 16:09   #2167
Matsa
Corporis Majestatis
 
Matsas avatar
 
Reg.datum: Dec 2007
Ort: Kalmar
Inlägg: 3 623
Citat:
Ursprungligen postat av Bärsärk Visa inlägg
Han hade en ganska liten roll i serien och har byggt en hel persona och ett varumärke baserat på det, tycker inte du det är att något stiger en långt över huvudet?
Men vad fan, är det allt? Jag som trodde att det var någon riktig skandal som jag missat, typ att han har rest en marmorstaty av sig själv utanför tingshuset i Reykjavik eller att han har en guldfontän på dass. Att han försöker göra en så stor grej som möjligt av sin roll i GOT är ju självklart. Det är inte många strongmen ens i eliten som kan leva gott på sin idrott, Hafthor är en som gör det och det är väl bara att gratulera? Dessutom är det ju bra PR för sporten att han drar till sig positiv uppmärksamhet.

Sen behövdes det inte så värst mycket från hans sida för att hans rollfigur skulle blåsa upp. Visst är det en liten roll men det är ju ändå en som sticker ut, och att han vann WSM när serien ännu pågick gjorde också sitt till.

Citat:
Ursprungligen postat av Pudzianovski Visa inlägg
Eller smart? Tycker inte han själv verkar skryta med att han är känd "skådis" utan mer att han är känd strongman i så fall. De är grabbarna lever ju på detta så de försöker väl göra så gott de kan för att dra in pengar och bygga någon slags framtid.
Exakt.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire Visa inlägg
lol, det finns mkt gemensamt mellan Knutbysekten och knäböjare.
Citat:
Ursprungligen postat av orsor Visa inlägg
Det roliga är att du har nästintill samma profilbild som Matsa. En smällfet marklyftare. Det är så man dör alltså
"Små delikata rörelser..."
Matsa är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-08-04, 23:56   #2168
ChuckTesta
Nope! Chuck Testa
 
ChuckTestas avatar
 
Reg.datum: Sep 2011
Inlägg: 674
ChuckTesta är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-08-05, 08:30   #2169
MackeJuve
Registered User
 
MackeJuves avatar
 
Reg.datum: Dec 2008
Inlägg: 10 829
Oavsett vad som är sant eller inte så var det fan obehagligt att höra ljudinspelningen av Larry. Jag fick en helt annan bild av honom med tanke på hur han annars har framställt sig själv på sociala medier. Jag märkte att jag har blivit lite hjärntvättad och mer eller mindre trott att han inte kunde bli arg. Det blir extra obehagligt när han är så stor och stark, detsamma gäller Thor(som ju också har misshandelanklagelser liggandes över honom).
__________________
Journal: Marklyft & löpning

10K: 37:55 100K: 9:49 100 miles: 18:08
MackeJuve är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-08-05, 14:07   #2170
ChuckTesta
Nope! Chuck Testa
 
ChuckTestas avatar
 
Reg.datum: Sep 2011
Inlägg: 674
Citat:
Ursprungligen postat av MackeJuve Visa inlägg
Oavsett vad som är sant eller inte så var det fan obehagligt att höra ljudinspelningen av Larry. Jag fick en helt annan bild av honom med tanke på hur han annars har framställt sig själv på sociala medier. Jag märkte att jag har blivit lite hjärntvättad och mer eller mindre trott att han inte kunde bli arg. Det blir extra obehagligt när han är så stor och stark, detsamma gäller Thor(som ju också har misshandelanklagelser liggandes över honom).
Håller med, förändringen i rösten är obehaglig.
ChuckTesta är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-08-05, 14:42   #2171
MackeJuve
Registered User
 
MackeJuves avatar
 
Reg.datum: Dec 2008
Inlägg: 10 829
Citat:
Ursprungligen postat av ChuckTesta Visa inlägg
Håller med, förändringen i rösten är obehaglig.
Ja. Det är knepigt är hur man ska hantera sådana anklagelser, jag ser ju på Larry på ett annat sätt nu jämfört med innan jag hade tagit del av hans ex historia. Thors anklagelser hade jag typ förträngt innan jag kom att tänka på det i samband med Larry-gate. Det känns som att man gör det lätt för sig om man väljer att försumma det till svartsjuka ex eller att allt är 100 % sanning. Ännu svårare måste det ju vara för typ Juji och CO som någorlunda återkommande har med Larry på sin kanal och har umgåtts en del med hans ex, avfärdar de hennes historia som nonsens och fortsätter att tycka att Larry är en femplussnubbe? De känner ju liksom bägge personerna.

Det är lätt att bara hitta på anklagelser för att skada någon men det är också skevt att ignorera hemska anklagelser bara för att en person har framställt sig själv som en supertrevlig snubbe.
__________________
Journal: Marklyft & löpning

10K: 37:55 100K: 9:49 100 miles: 18:08
MackeJuve är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-08-05, 14:46   #2172
Bärsärk
 
Reg.datum: Apr 2015
Inlägg: 1 171
Jag väljer att tro på henne just bara för att det är aldrig den som anklagar som vinner.

Är alltid den som blir anklagad som går ut med någon ursäkt som sen alla köper och personen som anklagade framstår som en ond och hemsk människa.

Därför tror jag alltid på folk som anklagar, dom har nästan aldrig något att vinna på det så varför göra det om det nu inte låg någon sanning i det? Hon offrade ganska mycket när hon gick ut och sa som hon gjorde så varför skulle hon göra det om det hon sa inte va sant.

Senast redigerad av Bärsärk den 2019-08-05 klockan 14:47.
Bärsärk är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-08-05, 14:48   #2173
Anton Fräs
Stark
 
Anton Fräss avatar
 
Reg.datum: Oct 2008
Inlägg: 9 035
Det är ju i min högst personliga åsikt sällan personligheter på exempelvis IG, FB eller valfritt socialt medium speglar verkligheten.

När ord står mot ord är det ju svårt att säga bu eller bä. Potentialen för att orsaka skada måste vara obehagligt stor hos en så stark person.
Anton Fräs är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-08-05, 14:53   #2174
MackeJuve
Registered User
 
MackeJuves avatar
 
Reg.datum: Dec 2008
Inlägg: 10 829
Citat:
Ursprungligen postat av Bärsärk Visa inlägg
Jag väljer att tro på henne just bara för att det är aldrig den som anklagar som vinner.

Är alltid den som blir anklagad som går ut med någon ursäkt som sen alla köper och personen som anklagade framstår som en ond och hemsk människa.

Därför tror jag alltid på folk som anklagar, dom har nästan aldrig något att vinna på det så varför göra det om det nu inte låg någon sanning i det? Hon offrade ganska mycket när hon gick ut och sa som hon gjorde så varför skulle hon göra det om det hon sa inte va sant.
Kan köpa den ståndpunkten. Läste på om Hafthors fall och där är det ju två ex-flickvänner som vittnar om samma sak, att han kunde bli extremt svartsjuk och då våldsam. Samtidigt så har han inte blivit dömd för något.
__________________
Journal: Marklyft & löpning

10K: 37:55 100K: 9:49 100 miles: 18:08
MackeJuve är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-08-05, 15:02   #2175
Bärsärk
 
Reg.datum: Apr 2015
Inlägg: 1 171
Var inte roid rage en grej förr eller har man debunkat det nu helt och hållet? Jag har aldrig levt ihop med någon som tar droger men det är ju vad Larrys tjej har gjort och jag har även extremt dålig koll på alla eventuella bieffekter men kan inte hans droger bidra till att han blir på ett speciellt sätt? För droger har han ju i systemet, en hel del också.

Senast redigerad av Bärsärk den 2019-08-05 klockan 15:04.
Bärsärk är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:14.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)