Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2012-10-05, 21:11   #1726
daloatf
Räkbesserwisser
 
daloatfs avatar
 
Reg.datum: Oct 2009
Ort: Uppsala
Inlägg: 7 054
Det är papper!
__________________
- Dave
daloatf är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-10-05, 21:52   #1727
Nano-Sekund
Registered User
 
Nano-Sekunds avatar
 
Reg.datum: Jul 2007
Ort: Piteå
Inlägg: 5 136
Citat:
Ursprungligen postat av toalettmysaren Visa inlägg
Värdelöst kamerajobb dock måste jag dock medge, men det är fan inte lätt jobba under såna omständigheter, vibrationsvandringen som sökte sig upp i hälarna då det där ekipaget åkte i backen 3 ggr resulterade ju i små stötar i händerna typ.

Nä fy fan, kan berätta att jag kom hem till en tjej som "nästar" igen. (ett jäkla uttryck för preggoladies som får cp-ryck då de har en bulle i ugn och gör om hela boendet), hon har köpt nå hyllor och lite diverse andra grejer som förstås skulle upp i barnrummet och beordrade mig att bära upp massa tunga skitprylar som i sig inte är så jäkla tunga men omöjliga få ett skönt grepp om upp till förrådet, INTE ok när man har varit på ett ryggpass av den där kalibern!
Gaaahhhhhh.... !! Vilken brutalt kass tajming Robban!! Kunde väll inte tajmat sämre!! Hoppas att du känner dig pigg imorgon. (även om ryggen kanske lär va lite mör) grymt kul att ses & träna idag (snacket får vi ta över en kopp Java på stan)

// Fokuserad

Citat:
Ursprungligen postat av daloatf Visa inlägg
Det är papper!
Haha! Klart att det är #papper da-metloatf !! Kul att se dig lägga en line !! 1a gången tror jag ! ? - Välkommen in
__________________
Träningsjournal
Blogg-4klövern
Youtube kanal
Facebook
Instagram - @olaenberg / @4klovern
Nano-Sekund är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-10-05, 22:02   #1728
toalettmysaren
Registered User
 
toalettmysarens avatar
 
Reg.datum: Feb 2010
Inlägg: 1 660
haha, gick bra, fick lite utlopp i förrådet ändå, en gammal inomhus-rutschkana som inte har plats för längre varken inomhus eller i förrådet fick smaka, bröt av skiten på mitten och så åkte det i plaståtervinningen. Lillan är ändå inte så intresserad av den längre.
toalettmysaren är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-10-05, 22:02   #1729
daloatf
Räkbesserwisser
 
daloatfs avatar
 
Reg.datum: Oct 2009
Ort: Uppsala
Inlägg: 7 054
Citat:
Haha! Klart att det är #papper da-metloatf !! Kul att se dig lägga en line !! 1a gången tror jag ! ? - Välkommen in
Yes första och så klart en kommentar i världsklass
__________________
- Dave
daloatf är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-10-05, 23:17   #1730
Nano-Sekund
Registered User
 
Nano-Sekunds avatar
 
Reg.datum: Jul 2007
Ort: Piteå
Inlägg: 5 136
Citat:
Ursprungligen postat av toalettmysaren Visa inlägg
haha, gick bra, fick lite utlopp i förrådet ändå, en gammal inomhus-rutschkana som inte har plats för längre varken inomhus eller i förrådet fick smaka, bröt av skiten på mitten och så åkte det i plaståtervinningen. Lillan är ändå inte så intresserad av den längre.
Haha! Det var ett klokt beslut, hopas bara inte grannarn såg dig missandla plastkanan. !! Du vet styrketräning & aggresivitet rimmar ju inte bra i ögonen på den breda skaran !!

Citat:
Ursprungligen postat av daloatf Visa inlägg
Yes första och så klart en kommentar i världsklass
Helt klart världsklass - i korthet (3 ord) - att uttrycka sig tydligt med få ord är en konst
__________________
Träningsjournal
Blogg-4klövern
Youtube kanal
Facebook
Instagram - @olaenberg / @4klovern
Nano-Sekund är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-10-06, 11:30   #1731
str
Registered User
 
strs avatar
 
Reg.datum: Jan 2006
Inlägg: 1 514
Hahhah...lite dålig online-time senaste dagarna - men tro inte jag missat snacket! Olsson/Nano... asså detta "läger", börjar få lite dåliga vibbar...det verkar snarare vara ett privat möte med Nano! Dessutom "tvingade" han mig att se på videoklipp när han badade halvnaken i forsen.
__________________
Journalen här på forumet sedan september 2012
Youtube: Lite videoklipp från träningen, både lek & allvar =)

Senast redigerad av str den 2012-10-06 klockan 11:33.
str är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-10-06, 12:22   #1732
Nano-Sekund
Registered User
 
Nano-Sekunds avatar
 
Reg.datum: Jul 2007
Ort: Piteå
Inlägg: 5 136
Citat:
Ursprungligen postat av str Visa inlägg
Hahhah...lite dålig online-time senaste dagarna - men tro inte jag missat snacket! Olsson/Nano... asså detta "läger", börjar få lite dåliga vibbar...det verkar snarare vara ett privat möte med Nano! Dessutom "tvingade" han mig att se på videoklipp när han badade halvnaken i forsen.
LOL str !! Du har uppfattat detta helt korrekt - Den "kampanj" jag bedriver med dig är just en inkörs-port till att locka upp dig (medans du omedvetet vänjer dig med tanken)

Lovar att tagga ner ett tag - för att senare sätta in stöten på riktigt !!
__________________
Träningsjournal
Blogg-4klövern
Youtube kanal
Facebook
Instagram - @olaenberg / @4klovern
Nano-Sekund är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-10-06, 12:28   #1733
Nano-Sekund
Registered User
 
Nano-Sekunds avatar
 
Reg.datum: Jul 2007
Ort: Piteå
Inlägg: 5 136
6/10 - Lördag - Update

Vaknade imorse med värk i typ hela kroppen (gör man ju alltid iofs.) men idag var läget tufft. Tanken vara att kasta lite vikter på IKSU bl.a. lite Okt-Challange influenser. Blev istället en promenad med sambon på 90 min (KATABOLT) men avslappnat. Fick problem med skosnörena halväges in i "woden" men som tur är har jag en snäll tjej som knöt dom till mig (stel!! - tar mig knappt ner)

Ska ner på stan i Umeå nu - sen hade jag tänkt surfa runt på lite journaler & se hur leveransen vart under veckan för alla galningar här inne !!

Keep Up alla KOLOiter !!
__________________
Träningsjournal
Blogg-4klövern
Youtube kanal
Facebook
Instagram - @olaenberg / @4klovern
Nano-Sekund är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-10-06, 16:20   #1734
Zizou
Registered User
 
Reg.datum: Feb 2012
Ort: Piteå
Inlägg: 4 357
Haha, låter som en riktigt underbar träningsvärk! Nästan i klass med den man kan få efter ett skönt benpass, när man helt enkelt inte vill gå och skita på hela dagen för att det gör så jävla ont att sätta sig ner Sen ska man ta sig upp också..
__________________
Journal
Zizou är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-10-06, 16:23   #1735
Blanca
Registered User
 
Blancas avatar
 
Reg.datum: Aug 2004
Inlägg: 2 300
Om du kan gå efter ett nytt träningsupplägg med nya övningar då har du fan inte #KUGGAT #UPP ordentligt! dags att höja det hela ett snäpp ditt pressfreak!
__________________
Min väg i klass -93, Styrkelyft.
http://kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=201026
Facebook: Emil Lundberg
Instagram: Lundberg_Emil
Blanca är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-10-06, 16:50   #1736
toalettmysaren
Registered User
 
toalettmysarens avatar
 
Reg.datum: Feb 2010
Inlägg: 1 660
Citat:
Ursprungligen postat av str Visa inlägg
Hahhah...lite dålig online-time senaste dagarna - men tro inte jag missat snacket! Olsson/Nano... asså detta "läger", börjar få lite dåliga vibbar...det verkar snarare vara ett privat möte med Nano! Dessutom "tvingade" han mig att se på videoklipp när han badade halvnaken i forsen.
str, lite homofob kanske? Det är inte många fantasier som kan få mitt datorbord att börja luta, men att föreställa sig ett träningsläger ute i skogen där man tränar i ett ladugård rocky 4 style med manliga män från kolo eggar mig definitivt, om du inte är övertygad redan nu föreställ dig att efter en hård natt i ladugården falla ihop i sängen för att vakna på morgonen med svaga bakiskänslor på grund av den hårda träning bara timmar innan som lilla sked då nano har krypit upp bakom dig och omslukat dig med sina väldiga labbar, till sist inser du att det inte är träningsvärken som pockar där i ryggslutet, magiskt.





ps. självupplevt, andra omständigheter dock och tyvärr fick jag nöja mig med en betydligt mindre karl. ds.
ps2. No homo. ds2.
__________________
journal: http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=183785

bänk: 100kg (9/10 -13) - ~65kg (21/2 -12)
böj: 110kg (6/7 -13) - ~75kg (3/9 -12)
mark: 160kg@80kg (26/3 -14) - ~100kg (1/3 -12)

Senast redigerad av toalettmysaren den 2012-10-06 klockan 16:52.
toalettmysaren är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-10-06, 17:07   #1737
tompee
Registered User
 
tompees avatar
 
Reg.datum: Apr 2007
Ort: Piteå
Inlägg: 1 448
Sjukt #Kaxig WOD!
__________________
Blogg: www.4-klovern.se

Meriter: Tammerpokalen 2:a

Min Jorunal: Vägen till CrossFit SM 2012
tompee är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-10-06, 18:34   #1738
Nano-Sekund
Registered User
 
Nano-Sekunds avatar
 
Reg.datum: Jul 2007
Ort: Piteå
Inlägg: 5 136
Citat:
Ursprungligen postat av Zizou Visa inlägg
Haha, låter som en riktigt underbar träningsvärk! Nästan i klass med den man kan få efter ett skönt benpass, när man helt enkelt inte vill gå och skita på hela dagen för att det gör så jävla ont att sätta sig ner. Sen ska man ta sig upp också..
Haha !! Precis Zizou !! Huvudet på spiken !!

Citat:
Ursprungligen postat av Blanca Visa inlägg
Om du kan gå efter ett nytt träningsupplägg med nya övningar då har du fan inte #KUGGAT #UPP ordentligt! dags att höja det hela ett snäpp ditt pressfreak!
I know - nästa vecka blir det diarré-böj medley Blanca style !!
Är sinnes nervös inför känslan imorgon när Grace & Hang power cleans står på menyn !! // än är inte denna tr.vecka slut.

Citat:
Ursprungligen postat av toalettmysaren Visa inlägg
str, lite homofob kanske? Det är inte många fantasier som kan få mitt datorbord att börja luta, men att föreställa sig ett träningsläger ute i skogen där man tränar i ett ladugård rocky 4 style med manliga män från kolo eggar mig definitivt, om du inte är övertygad redan nu föreställ dig att efter en hård natt i ladugården falla ihop i sängen för att vakna på morgonen med svaga bakiskänslor på grund av den hårda träning bara timmar innan som lilla sked då nano har krypit upp bakom dig och omslukat dig med sina väldiga labbar, till sist inser du att det inte är träningsvärken som pockar där i ryggslutet, [I]magiskt.[I]


ps. självupplevt, andra omständigheter dock och tyvärr fick jag nöja mig med en betydligt mindre karl. ds.
ps2. No homo. ds2.
Hahhashahh !! Robban - du är så sjukt bra på att måla upp tankebilder & senarion med din text. Du borde fan skriva porr noveller (med lite inslag av svett & biceps-peeakar) fullkomligen #AVGUDAR dina kommentarer

Citat:
Ursprungligen postat av tompee Visa inlägg
Sjukt #Kaxig WOD!
Tuffare än man kan tro !!
__________________
Träningsjournal
Blogg-4klövern
Youtube kanal
Facebook
Instagram - @olaenberg / @4klovern
Nano-Sekund är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-10-06, 20:37   #1739
Måsse
It's a curl world.
 
Måsses avatar
 
Reg.datum: Sep 2012
Inlägg: 6 150
Lycka till i #oktober #challenge!! tror du tar detta.
__________________

- Optiljuset, hobbybyggarens bäste vän
Insta: Mansbb
Citat:
Ursprungligen postat av Halldin Visa inlägg
De verkar inte kunna hantela dopingproblematiken på ett vettigt set
Måsse är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-10-06, 23:20   #1740
Nano-Sekund
Registered User
 
Nano-Sekunds avatar
 
Reg.datum: Jul 2007
Ort: Piteå
Inlägg: 5 136
Citat:
Ursprungligen postat av Måsse Visa inlägg
Lycka till i #oktober #challenge!! tror du tar detta.
Tack tack !! Kul att du tror på mig, känns riktigt bra !! Hoppas att kunna göra dig nöjd & leva upp till din till tro på mig
__________________
Träningsjournal
Blogg-4klövern
Youtube kanal
Facebook
Instagram - @olaenberg / @4klovern
Nano-Sekund är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:51.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)