Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2010-10-21, 22:02   #121
Halldin
Ordvitz mon frère
 
Halldins avatar
 
Reg.datum: Oct 2002
Inlägg: 5 851
Citat:
Ursprungligen postat av pejo Visa inlägg
Extreme Power, vad är det? En brevlådeklubb?
Det är jag ju egentligen inte ute efter heller och jag har inget emot att lära känna folk och ibland köra gemensam träning.
Jag har ju investerat en hel del pengar i mitt hemmagym och tycker då det är onödigt att lägga pengar på ytterligare ett gymkort. Ett annat problem är att det är svårt för mig att boka upp vissa tider pga familj och jobb.
Extreme power är ett företag som b.la säljer styrkelyftsprylar men dom har även någon slags styrkelyftsklubb som man kan tävla för. Vet inte riktigt hur det funkar men släng en kik på www.extremepower.se och maila Tavho så kan han säkert förklara hur det ligger till, jag vet inte så mycket om det.

Angående att inte ha tid att träna vet jag känslan, jag har själv arslet fullt och har totalt försummat träningen och klubbträning de senaste månaderna. Men att tävla är ju tyvärr inget privilegie utan man måste kunna ställa lite krav på klubbmedlemmarna också, det kan straffa sig annars. Det dröjde nog ungefär ett halvår från att jag började träna på Slottskogsvallen till jag blev medlem i GKK, så det går ju att träna där och umgås/få tips innan man blir medlem. Tror de flesta är tillräckligt vänligt sinnade för att ge tips även till sådana som inte är med i klubben, jag brukar göra mitt bästa i alla fall även om jag är en amatör.
Halldin är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-10-22, 09:58   #122
Karlos
Registered User
 
Karloss avatar
 
Reg.datum: Oct 2007
Inlägg: 1 767
De flesta i klubben har jobb/studier/familj och annat utanför. Kan man inte komma ett enda pass av fyra (mån, tis, tors, lör) så bör man nog söka sig till nån annan förening. Därmed inte sagt att det skulle vara omöjligt att få tips och ta del av medlemmarnas erfarenhet på gymmet. Vi är öppensinnade människor!
__________________
Göteborg Kraftsportklubb www.gkk-styrkelyft.se
Instagram @kraftkarlos
Karlos är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-10-22, 22:02   #123
Halldin
Ordvitz mon frère
 
Halldins avatar
 
Reg.datum: Oct 2002
Inlägg: 5 851
Citat:
Ursprungligen postat av Karlos Visa inlägg
De flesta i klubben har jobb/studier/familj och annat utanför. Kan man inte komma ett enda pass av fyra (mån, tis, tors, lör) så bör man nog söka sig till nån annan förening. Därmed inte sagt att det skulle vara omöjligt att få tips och ta del av medlemmarnas erfarenhet på gymmet. Vi är öppensinnade människor!
Var det fetstilta med tanke på min frånvaro även riktat mot mig? För då måste jag nog ge dig dina fiskar varma.
Halldin är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-10-22, 22:24   #124
Karlos
Registered User
 
Karloss avatar
 
Reg.datum: Oct 2007
Inlägg: 1 767
Äh, sluta larva dig. Du är ju medlem sedan länge och alla känner dig, jag syftade på folk som funderar på medlemskap.
__________________
Göteborg Kraftsportklubb www.gkk-styrkelyft.se
Instagram @kraftkarlos
Karlos är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-10-23, 19:14   #125
Halldin
Ordvitz mon frère
 
Halldins avatar
 
Reg.datum: Oct 2002
Inlägg: 5 851
Citat:
Ursprungligen postat av Karlos Visa inlägg
Äh, sluta larva dig. Du är ju medlem sedan länge och alla känner dig, jag syftade på folk som funderar på medlemskap.
Nu ska du få varm fisk

Halldin är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-10-24, 12:10   #126
CMB
Registered User
 
Reg.datum: Mar 2009
Inlägg: 56
klubb

hejsan

Som nyinflyttad i Göteborg och funderar på att tävla igen under nästkommande år så har jag börjat kolla lite på GKK och GSK. Då ni här verkar vara GKKare undrar jag nu, varför valde ni GKK? Vilka krav har ni på era lyftare?(jo enklare att kontakta klubben men men).
jo jag vet man kan träna och lära känna klubben innan men då jag idag är medlem i en sl-klubb måste klubb-byte göras mellan 15/11-15/12.

Tack på förhand
CMB är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-10-24, 14:20   #127
Karlos
Registered User
 
Karloss avatar
 
Reg.datum: Oct 2007
Inlägg: 1 767
Det enklaste är att komma ner till Slottskogvallens gym (mån ca 16-19, Tis 16-19, Tors 16-19, Lör 11-14) och träna med oss. Klubben lär gärna känna lyftaren och vid medlemsskap ska man träna så ofta man kan på de utsatta tiderna, minst en gång i veckan.

Kom och hälsa på!
__________________
Göteborg Kraftsportklubb www.gkk-styrkelyft.se
Instagram @kraftkarlos
Karlos är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-10-24, 17:19   #128
doommessiah
Registered User
 
doommessiahs avatar
 
Reg.datum: Apr 2007
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 319
Vad jag har förstått så tränar inte gsk tillsammans, utan de bedriver sin träning individuellt på olika ställen. På gkk försöker vi så mycket som möjligt bedriva våran träning tillsammans. Klubbkänslan är något som de flesta på gkk
värderar högt. Så även jag, därför tränar och tävlar jag för gkk.
__________________
Korv är gott! Tårta är gott! Korvtårta måste vara Jättegott!!!
doommessiah är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:11.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)