Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Stängt ämne
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2020-02-20, 16:50   #46
ChuckTesta
Nope! Chuck Testa
 
ChuckTestas avatar
 
Reg.datum: Sep 2011
Inlägg: 674
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Haha, visste att du inte skulle komma med något bevis utan bara upprepa dig. Bemöt det här inlägget likadant så har du gjort ett hat trick.


Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Alla jävlar som klagar över att jag får alla trådar att handla om mig: Har ni funderar på att om ni själva inte var tråkigare än dammsugarpåsar med utgånget bäst-före-datum så kanske någon av er hade fått någon tråd att handla om er någon gång var tredje jul? De finns en anledning till att vissa personer väcker mer intresse än andra i trådar.

Och jag är inte ens intressant. Det är bara konkurrensen som är sorglig.
Syns det bättre var du direkt och indirekt säger att alla trådar handlar om dig nu? Du vet ju själv att det är allmänt känt, hela den här tråden grundar sig i att du, ännu en gång "fick en tråd att handla om dig".
ChuckTesta är inte uppkopplad  
Gammal 2020-02-20, 16:51   #47
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 234
Citat:
Ursprungligen postat av ChuckTesta Visa inlägg
Vilka andra gör så? Aldrig sett beteendet hos någon annan här.



?
Jag vill inte outa någon, särskilt eftersom dessa personer kanske inte ens är medvetna om att de har samma önskan stundtals, men en hel drös. För många att nämna. Skulle gissa på över 50% av mänskligheten.

Jag kan outa en person förresten: Mig själv. Ibland har även jag en önskan om att få bli sedd, diskuterad, få en diskussion att handla om mig, och få vara en intressant person.
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad  
Gammal 2020-02-20, 16:53   #48
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av ChuckTesta Visa inlägg




Syns det bättre var du direkt och indirekt säger att alla trådar handlar om dig nu? Du vet ju själv att det är allmänt känt, hela den här tråden grundar sig i att du, ännu en gång "fick en tråd att handla om dig".
Jag skriver inte att jag FÖRSÖKER få dem att handla om mig, jag skriver att jag FÅR dem att handla om mig.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2020-02-20, 19:02   #49
MasterChief
Världens Största Kyk®
 
MasterChiefs avatar
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 5 071
Har man fått så många fina komplimanger så borde man ha vett att åtminstone svara. Undrar om det säger npgot om TS.
MasterChief är inte uppkopplad  
Gammal 2020-02-20, 19:09   #50
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av MasterChief Visa inlägg
Har man fått så många fina komplimanger så borde man ha vett att åtminstone svara. Undrar om det säger npgot om TS.
Nu börjar det likna nåt. Det var klagomål tråden var till för, inte komplimanger.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2020-02-20, 19:27   #51
MasterChief
Världens Största Kyk®
 
MasterChiefs avatar
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 5 071
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Nu börjar det likna nåt. Det var klagomål tråden var till för, inte komplimanger.
Ok, ursäkta.

Ska försöka bättre. Så du är singel, har inget vettigt jobb eller utbildning, bor i en håla (eller bodde, du skulle väl till sthlm), och hänger rätt mycket med dina päron och höns? Hur gammal var du, sa du?

Med din CV är jag fascinerad att du ens fått se en f***a i IRL. Antagligen är din enda fördel en bra penis eftersom du verkar vilja visa den för varenda kvinna. Men det är en klen tröst när allt annat går på tomgång.

Trots din begränsade livserfarenhet och undermåliga framgångar så har du ett tvångsmässigt behov av att uttrycka dina irrelevanta åsikter i mer eller mindre alla trådar.

Var det bättre?
MasterChief är inte uppkopplad  
Gammal 2020-02-20, 19:33   #52
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av MasterChief Visa inlägg
Ok, ursäkta.

Ska försöka bättre. Så du är singel, har inget vettigt jobb eller utbildning, bor i en håla (eller bodde, du skulle väl till sthlm), och hänger rätt mycket med dina päron och höns? Hur gammal var du, sa du?

Med din CV är jag fascinerad att du ens fått se en f***a i IRL. Antagligen är din enda fördel en bra penis eftersom du verkar vilja visa den för varenda kvinna. Men det är en klen tröst när allt annat går på tomgång.

Trots din begränsade livserfarenhet och undermåliga framgångar så har du ett tvångsmässigt behov av att uttrycka dina irrelevanta åsikter i mer eller mindre alla trådar.

Var det bättre?
Japp! Bästa inlägget i tråden.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2020-02-20, 20:04   #53
Aryt
Banned User
 
Reg.datum: Aug 2011
Ort: Götet :)):
Inlägg: 380
Citat:
Ursprungligen postat av ChuckTesta Visa inlägg
Sjukt larvigt att polisanmäla för en bild. Okej om det var trakasserier, men vilken snowflake är man inte om man behöver polisanmäla en person som skickat en dickpick? Extremt töntigt, sjukt att man ens funderar över att polisanmäla en sådan sak. Hur lite verklighet tål man egentligen?
Klart det ska polisanmälas.
Precis som #metoo-grejer i allmänhet.

Citat:
Ursprungligen postat av 40plus Visa inlägg
Det är samma tänk som att en tjej som drar ner byxlinningen och flashar kissen på fyllan för några killar är fräck och häftig och det är harmlöst men en kille som hänger ut draggen i 2 sekunder inför några tjejer är ett svin, ett äckel och han ska anmälas.

En tjej som skickar nakenbilder till en kille hon chattat lite med är het och spännande, en kille som skickar nakenbilder till en tjej han chattat lite med är en gris och ska anmälas. Man har olika måttstockar beroende på vilket kön man har.
Män är 50x mer benägna att vara våldtäksman.
Går inte att jämför assyemetrin!
Aryt är inte uppkopplad  
Gammal 2020-02-20, 20:08   #54
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Angel står fri att polisanmäla mig, jag läste att det är fem års preskriptionstid på brottet så det är bara att tuta och köra. Hon vet vem jag är på Facebook så polisen kan hitta mig.

Ni andra får förresten anmäla mig också, visst är det inte bara offret i sig som kan anmäla? PM:a mig för kontaktuppgifter, så jag kan få mitt straff och känna rent samvete efteråt.

En fråga bara: Kallar man sig skyldig eller oskyldig om man som gärningsman inte minns brottet?
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2020-02-20, 20:17   #55
MasterChief
Världens Största Kyk®
 
MasterChiefs avatar
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 5 071
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Japp! Bästa inlägget i tråden.
Lägg ner nu. Du är en fin kille.
MasterChief är inte uppkopplad  
Gammal 2020-02-20, 20:24   #56
Rikard Jansson
Coach
 
Rikard Janssons avatar
 
Reg.datum: Oct 2010
Ort: Svanskog
Inlägg: 12 739
Fyfan ni skulle vara med på ett par fester här i svanskog. Stackars polistelefonen skulle väl koka
__________________
Winners win
Rikard Jansson är inte uppkopplad  
Gammal 2020-02-20, 20:28   #57
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 234
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Nu börjar det likna nåt. Det var klagomål tråden var till för, inte komplimanger.
Inte så mycket ett klagomål, men tolkar du det rätt/fel kanske du blir sur ändå: Din mamma har kallat mig gullig.
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad  
Gammal 2020-02-20, 20:32   #58
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Inte så mycket ett klagomål, men tolkar du det rätt/fel kanske du blir sur ändå: Din mamma har kallat mig gullig.
Ingen fara!
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2020-02-20, 20:32   #59
rooz
Legimtimerad flaggstång
 
roozs avatar
 
Reg.datum: Aug 2008
Ort: Hos Mor & far
Inlägg: 9 962
Citat:
Ursprungligen postat av Rikard Jansson Visa inlägg
Fyfan ni skulle vara med på ett par fester här i svanskog. Stackars polistelefonen skulle väl koka
Påtända gangsters på stureplan är ingen höjdare en helgnatt..
__________________
Citat:
Man vill bli älskad, i brist därpå beundrad, i brist därpå fruktad, i brist därpå avskydd och föraktad. Man vill ingiva människorna något slags känsla
rooz är inte uppkopplad  
Gammal 2020-02-20, 20:32   #60
kazzez
"Registrerad Användare"
 
kazzezs avatar
 
Reg.datum: May 2014
Inlägg: 112
Du skyller dina uteblivna resultat på dåliga gener när det egentligen handlar om att du inte tar i ordentligt
kazzez är inte uppkopplad  


Stängt ämne


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:05.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)