Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2019-10-03, 10:20   #16
ghettobird
Registered User
 
ghettobirds avatar
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 28
Sen är det väl också att Män ofta binder fett kring buken, Kvinnor runt lår och rumpa. När du sen minskar i vikt brukar det först synas vid ansikte och skuldror, och sist nedåt buken.

När du sen lägger på dig vikt igjen blir det omvänt. Först kring buk och sen ansikte etc
Så om man jojobantar och aldrig slutför kan man lätt få päronform

Sån känns det för mig i alla fall. Har droppat 13kg nu, men synligt tycker jag mest att det är vid övre del av överkropp. Men man måste bara ha tålamod.
ghettobird är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-10-04, 06:25   #17
wick08
Registered User
 
Reg.datum: Oct 2019
Inlägg: 93
Citat:
Ursprungligen postat av ghettobird Visa inlägg
Sen är det väl också att Män ofta binder fett kring buken, Kvinnor runt lår och rumpa. När du sen minskar i vikt brukar det först synas vid ansikte och skuldror, och sist nedåt buken.

När du sen lägger på dig vikt igjen blir det omvänt. Först kring buk och sen ansikte etc
Så om man jojobantar och aldrig slutför kan man lätt få päronform

Sån känns det för mig i alla fall. Har droppat 13kg nu, men synligt tycker jag mest att det är vid övre del av överkropp. Men man måste bara ha tålamod.

Hej!
Precis så är det faktiskt. Jag har tappat väldigt mycket i ansiktet och vid skuldrorna, och det är ju just den där päronformen du pratar om med som man har, dock inte lika som förut.

Men ja tålamod är det enda helt klart så får fortsätta och kriga på sen kommer det vara klart i December. Då kommer jag börja trappa upp och äta lite mer och inte räkna kalorierna och unna mig saker då och då, och typ nån gång i månaden ta några bärs med polarna. Grejen är den att denna kulmage har jag haft år tillbaka som blev större när man nådde 30(alltid varit smal) med dåliga vanor så därav tar det nog den tid det tar med. Men mitt mål är att få bort den till decemeber ialf.

Bara kriga på

Senast redigerad av wick08 den 2019-10-04 klockan 06:28.
wick08 är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:40.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)