Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2018-07-20, 21:36   #31
shadowfire
Hillgoat Deluxe
 
shadowfires avatar
 
Reg.datum: Feb 2006
Ort: På en bergstopp någonstans
Inlägg: 19 216
hahaha, vad gott med haters det finns, men man ser aldrig en hater posta en bild i dagsformstråden och visa upp var skåpet ska stå, utan allt handlar om att hacka ner på någon annans fysik medan man sitter där bukfet och spritfet och "mästrar internet". Det är väl galet kul att han lyckats få ett varumärke som i sin tur bland annat kan få små spritfeta tonårstjejer till att faktiskt börja träna och inte bara hänga på avenyn. Ni som är haters kan ju återkomma med hur exakt ni hade lyckats med något bättre.
__________________

Journalen
shadowfire är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-07-20, 21:37   #32
G.W
Registered User
 
G.Ws avatar
 
Reg.datum: Dec 2004
Inlägg: 160
Fult efternamn.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Jag minns alla storheter där på forumen, jag var med från början och jag var och är nog den störste legenden någonsin. En legend dom gjorde allt för att tysta. Jag styrde fan Kolo... Men dom fixade så jag inte kunde logga in. Men då och då nämns mitt gamla nick.
G.W är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-07-20, 22:32   #33
Jpn
Tröööck!!1 +50
 
Jpns avatar
 
Reg.datum: Feb 2009
Inlägg: 435
Jag är hårdrockare
Jpn är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-07-20, 23:03   #34
WHITEFOLKS
Registered User
 
WHITEFOLKSs avatar
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 4 745
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire Visa inlägg
hahaha, vad gott med haters det finns, men man ser aldrig en hater posta en bild i dagsformstråden och visa upp var skåpet ska stå, utan allt handlar om att hacka ner på någon annans fysik medan man sitter där bukfet och spritfet och "mästrar internet". Det är väl galet kul att han lyckats få ett varumärke som i sin tur bland annat kan få små spritfeta tonårstjejer till att faktiskt börja träna och inte bara hänga på avenyn. Ni som är haters kan ju återkomma med hur exakt ni hade lyckats med något bättre.
Gott med haters? Enda som kan tolkas som det är väl VikG men jag ser hans kommentar lite mer som skämt än något annat.
WHITEFOLKS är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-07-21, 00:11   #35
shadowfire
Hillgoat Deluxe
 
shadowfires avatar
 
Reg.datum: Feb 2006
Ort: På en bergstopp någonstans
Inlägg: 19 216
Citat:
Ursprungligen postat av WHITEFOLKS Visa inlägg
Gott med haters? Enda som kan tolkas som det är väl VikG men jag ser hans kommentar lite mer som skämt än något annat.
så övriga kommentarer var positiva menar du? eller försöker du bara göra något av ordet "haters"?
__________________

Journalen
shadowfire är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-07-21, 00:33   #36
WHITEFOLKS
Registered User
 
WHITEFOLKSs avatar
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 4 745
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire Visa inlägg
så övriga kommentarer var positiva menar du? eller försöker du bara göra något av ordet "haters"?
Det var väl det enda egentliga "negativa" sen 2014. Vad folk kommenterade runt 2014 kan man väl inte riktigt applicera på tankar om hur det gick för hans företag sen?

Tycker bara det inte vara så mycket negativt mot han för att befoga att säga att var så mycket haters som borde posta i dagsformstråden?
WHITEFOLKS är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-07-21, 01:59   #37
EyeOfTiger
Banned User
 
Reg.datum: Jul 2018
Inlägg: 15
Det handlar väl egentligen bara om marknadsföring för att lyckas med en sån här grej?
EyeOfTiger är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-07-21, 05:46   #38
rooz
Legimtimerad flaggstång
 
roozs avatar
 
Reg.datum: Aug 2008
Ort: Hos Mor & far
Inlägg: 9 962
Citat:
Ursprungligen postat av EyeOfTiger Visa inlägg
Det handlar väl egentligen bara om marknadsföring för att lyckas med en sån här grej?
"Bara". Konstigt att vi inte alla är miljonärer..
__________________
Citat:
Man vill bli älskad, i brist därpå beundrad, i brist därpå fruktad, i brist därpå avskydd och föraktad. Man vill ingiva människorna något slags känsla
rooz är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-07-21, 07:31   #39
Starke75an
Mulkku of Sweden
 
Starke75ans avatar
 
Reg.datum: Jan 2015
Ort: I en by på landet
Inlägg: 882
Citat:
Ursprungligen postat av EyeOfTiger Visa inlägg
Det handlar väl egentligen bara om marknadsföring för att lyckas med en sån här grej?
Funkar inte riktigt så. Om du visste hur många som vill starta företag som inte för lån på banken, för att deras affärsidé och beräkningar inte håller. Och av de som sen startar, är det ytterst få som växer till sig och blir stora. (Har egen firma på sidan av mitt riktiga jobb. )

Så av en större mängd företag är en sån tillväxt ett undantag. Man läser sällan om målaren som jobbar ensam i sin firma år efter år.
Starke75an är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-07-21, 11:05   #40
Scratch89
Klädsamt knubbig
 
Scratch89s avatar
 
Reg.datum: Dec 2004
Ort: Strömmensberg, Göteborg
Inlägg: 19 842
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire Visa inlägg
hahaha, vad gott med haters det finns, men man ser aldrig en hater posta en bild i dagsformstråden och visa upp var skåpet ska stå, utan allt handlar om att hacka ner på någon annans fysik medan man sitter där bukfet och spritfet och "mästrar internet". Det är väl galet kul att han lyckats få ett varumärke som i sin tur bland annat kan få små spritfeta tonårstjejer till att faktiskt börja träna och inte bara hänga på avenyn. Ni som är haters kan ju återkomma med hur exakt ni hade lyckats med något bättre.
Kommentarerna handlade ju inte om varumärket utan om framtoningen. Tråden är fyra år gammal.
__________________
Leg. fysioterapeut.
Skribent på Styrkelabbet
Scratch89 är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:18.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)